| 
			 
								- Page 1 
		- Page 2 - Page 3 - Page 4 - Page 5 - Page 6 - Page 7 - Page 8 - Page 9 - Page 10 - Page 11 - Page 12 - Page 13 - Page 14 - Page 15 - Page 16 - Page 17 - Page 18 - Page 19 - Page 20 - Page 21 - Page 22 - Page 23 - Page 24 - Page 25 - Page 26 - Page 27 - Page 28 - Page 29 - Page 30 - Page 31 - Page 32 - Page 33 - Page 34 - Page 35 - Page 36 - Page 37 - Page 38 - Page 39 - Page 40 - Page 41 - Page 42 - Page 43 - Page 44 - Page 45 - Page 46 - Page 47 - Page 48 - Page 49 - Page 50 - Page 51 - Page 52 - Page 53 - Page 54 - Page 55 - Page 56 - Page 57 - Page 58 - Page 59 - Page 60 - Page 61 - Page 62 - Page 63 - Page 64 - Page 65 - Page 66 - Page 67 - Page 68 - Page 69 - Page 70 - Page 71 - Page 72 - Page 73 - Page 74 - Page 75 - Page 76 - Page 77 - Page 78 - Page 79 - Page 80 - Page 81 - Page 82 - Page 83 - Page 84 - Page 85 - Page 86 - Page 87 - Page 88 - Page 89 - Page 90 - Page 91 - Page 92 - Page 93 - Page 94 - Page 95 - Page 96 - Page 97 - Page 98 - Page 99 - Page 100 - Page 101 - Page 102 - Page 103 - Page 104 - Page 105 - Page 106 - Page 107 - Page 108 - Page 109 - Page 110 - Page 111 - Page 112 - Page 113 - Page 114 - Page 115 - Page 116 - Page 117 - Page 118 - Page 119 - Page 120 - Page 121 - Page 122 - Page 123 - Page 124 - Page 125 - Page 126 - Page 127 - Page 128 - Page 129 - Page 130 - Page 131 - Page 132 - Page 133 - Page 134 - Page 135 - Page 136 - Page 137 - Page 138 - Page 139 - Page 140 - Page 141 - Page 142 - Page 143 - Page 144 - Page 145 - Page 146 - Page 147 - Page 148 - Page 149 - Page 150 - Page 151 - Page 152 - Page 153 - Page 154 - Page 155 - Page 156 - Page 157 - Page 158 - Page 159 - Page 160 - Page 161 - Page 162 - Page 163 - Page 164 - Flash version © UniFlip.com  | 
		
			![]() 
Δημιουργώντας Πιστούς Πελάτες - Loyalty Services
Τεχνικές και μέθοδοι με στόχο την αύξηση στο μέγιστο της ικανοποίησης και πιστότητας του πελάτη. Αξιοποίηση εργαλείων και μεθόδων, που όχι μόνο προσελκύουν τον πελάτη, αλλά και τον ενθαρρύνουν να παραμείνει πιστός στην επιχείρηση! Παρουσίαση της εφαρμογής «Υπηρεσίες Πιστότητας Πελάτη: Υγεία και Ομορφιά». Ομιλητής: Ιωάννης -Ευάγγελος Χαραμής, Οικονομολόγος Αίθουσα Γ, θέσεις 85
3 Εργαστήρια - 09:50 έως 17:20
1. Δυναμικές κατηγορίες για ανάπτυξη συνδυαστικών πωλήσεων και της κερδοφορίας του Φαρμακείου.
Χορηγός: Γερολυμάτος International • 09:50 - 11:00, 13:10 - 14:00 & 16:30 - 17:20 1. Κρυολόγημα & αποσυμφόρηση μύτης με φυσικό τρόπο. Μια δυναμική κατηγορία για το φαρμακείο. 2. Λεύκανση & Φροντίδα δοντιών - μια νέα υποσχόμενη κατηγορία ανάπτυξης των πωλήσεων του φαρμακείου. 11:40 - 12:30 Κατηγορία προϊόντων φροντίδας οφθαλμού: 1. Υγρά φακών επαφής - ορθή χρήση και η σημασία τους για την υγεία του ματιού. 2. Κόκκινα μάτια - ξηροφθαλμία σωστή αντιμετώπιση και πως μπορείτε να αναπτύξετε τη συνδυαστική πώληση. 15:00 - 15:50 Κατηγορία ορθοπεδικών προϊόντων στο φαρμακείο - Τρόποι ανάπτυξης και δημιουργία συνδυαστικών πωλήσεων - Αύξηση κερδοφορίας του φαρμακείου.
Δ΄ ΕΝΟΤΗΤΑ - 16:30 έως 17:20
Ο ρόλος των γενοσήμων στη μείωση της Φαρμακευτικής Δαπάνης. H εμπειρία από άλλες χώρες της Ευρώπης.
Ομιλητής Κυριάκος Σουλιώτης, Επίκουρος καθηγητής Πολιτικής Υγείας Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου* (*) Αναμένεται τελική επιβεβαίωση του κ. Σουλιώτη, Χορηγός: Sandoz Αίθουσα Α, θέσεις 240
•
•
Συμπληρωματική πρόταση, η επιτυχημένη μεθοδολογία.
Με πρωταρχικό στόχο τη βελτίωση της υγείας του πελάτη, μπορούμε με τις κατάλληλες ερωτήσεις να ανακαλύψουμε ανάγκες και να προτείνουμε συμπληρωματικά οφέλη μέσω των κατάλληλων προϊόντων. Μια απαραίτητη ενέργεια που φροντίζει την υγεία των πελατών σας και παράλληλα αυξάνει τον τζίρο του Φαρμακείου σας. Ομιλητής: Πόπη Χαραμή, Φαρμακοποιός Αίθουσα Β, θέσεις 180
Υπεύθυνη κρατήσεων Θέσεων, κα Ελευθερία Λυγνού Τ.: 210 350 0850
2. Ανάπτυξη και Εφαρμογή Συστήματος Διαχείρισης Παρασκευής Γαληνικών Σκευασμάτων στο Εργαστήριο του Φαρμακείου.
Χορηγός: Σύνδεσμος Τμήματα και ώρες εργαστηρίων: 1ο τμήμα: 10:00 - 11:30 2ο τμήμα: 12:00 - 13:30 3ο τμήμα: 15:00 - 16:30 Υπεύθυνη κρατήσεων Θέσεων, κα Ιουλία Αζακά, Τ.: 210 269 3600 εσωτερικό 25
Φαρμακοποιοί και οικονομική κρίση: Ευρωπαϊκή ανάλυση.
Οι αυξανόμενοι δημοσιονομικοί περιορισμοί έχουν επιτείνει τις πιέσεις στα Φαρμακεία εντός της Ε.Ε, οι δε κυβερνήσεις προσπαθούν να βρουν λύσεις για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος. Πρέπει να υπάρξει κοινή πορεία των ευρωπαίων Φαρμακοποιών σε επίπεδο κρίσης. Τα προβλήματα είναι κοινά και άπτονται πολλών κατηγοριών, συνδικαλιστικών και πολιτικών και κατ’ επέκταση οικονομικών. Ομιλητής: Μαριέττα Χατζέλλη, Υποψήφια Διδάκτωρ Παν/ου Αθηνών, Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης Αίθουσα Γ, θέσεις 85
3. Γενόσημα φάρμακα. Ο στυλοβάτης του Φαρμακείου σας. Η σωστή στάση και οι σωστές λέξεις για αντικατάσταση στον πάγκο του Φαρμακείου σας.
Χορηγός: Mylan Ώρες εργαστηρίων: 10:00 - 11:00, 11:30 - 12:30, 13:00 - 14:00, 16:00 - 17:00 Υπεύθυνη κρατήσεων Θέσεων, κα Ακριβοπούλου Γιώτα Τ.: 210 993 6410
Kάντε κράτηση τώρα για αεροπορικά και ακτοπλοϊκά εισιτήρια καθώς και για ξενοδοχεία για τη διαμονή σας στο Ηράκλειο Κρήτης Πληροφορίες - Κρατήσεις Τ.: 210 324 1122, 210 329 0100
Μεγάλη Συναυλία 21:00 ακριβώς
Η Συµµετοχή στην Ηµερίδα Είναι ∆ΩΡΕΑΝ, µε Parking, Garderobe, Ειδικό Χώρο για Παιδιά, Καφέδες, Snacks, Αναψυκτικά, Cocktail Γεύµα και Μεγάλη Μουσική Εκδήλωση!
Ελευθερία Αρβανιτάκη
Θα ξεκινήσουν ο Βασίλης Σταυρακάκης και ο Ψαρογιώργης
µε την
Παραλαβή προσκλήσεων μόνο από το περίπτερο του ΣΥΦΑΚ
 
			 |