| 
			 
								- Page 1 
		- Page 2 - Page 3 - Page 4 - Page 5 - Page 6 - Page 7 - Page 8 - Page 9 - Page 10 - Page 11 - Page 12 - Page 13 - Page 14 - Page 15 - Page 16 - Page 17 - Page 18 - Page 19 - Page 20 - Page 21 - Page 22 - Page 23 - Page 24 - Page 25 - Page 26 - Page 27 - Page 28 - Page 29 - Page 30 - Page 31 - Page 32 - Page 33 - Page 34 - Page 35 - Page 36 - Page 37 - Page 38 - Page 39 - Page 40 - Page 41 - Page 42 - Page 43 - Page 44 - Page 45 - Page 46 - Page 47 - Page 48 - Page 49 - Page 50 - Page 51 - Page 52 - Page 53 - Page 54 - Page 55 - Page 56 - Page 57 - Page 58 - Page 59 - Page 60 - Page 61 - Page 62 - Page 63 - Page 64 - Page 65 - Page 66 - Page 67 - Page 68 - Page 69 - Page 70 - Page 71 - Page 72 - Page 73 - Page 74 - Page 75 - Page 76 - Page 77 - Page 78 - Page 79 - Page 80 - Page 81 - Page 82 - Page 83 - Page 84 - Page 85 - Page 86 - Page 87 - Page 88 - Page 89 - Page 90 - Page 91 - Page 92 - Page 93 - Page 94 - Page 95 - Page 96 - Page 97 - Page 98 - Page 99 - Page 100 - Page 101 - Page 102 - Page 103 - Page 104 - Page 105 - Page 106 - Page 107 - Page 108 - Page 109 - Page 110 - Page 111 - Page 112 - Page 113 - Page 114 - Page 115 - Page 116 - Page 117 - Page 118 - Page 119 - Page 120 - Page 121 - Page 122 - Page 123 - Page 124 - Page 125 - Page 126 - Page 127 - Page 128 - Page 129 - Page 130 - Page 131 - Page 132 - Page 133 - Page 134 - Page 135 - Page 136 - Page 137 - Page 138 - Page 139 - Page 140 - Page 141 - Page 142 - Page 143 - Page 144 - Page 145 - Page 146 - Page 147 - Page 148 - Page 149 - Page 150 - Page 151 - Page 152 - Page 153 - Page 154 - Page 155 - Page 156 - Page 157 - Page 158 - Page 159 - Page 160 - Page 161 - Page 162 - Page 163 - Page 164 - Flash version © UniFlip.com  | 
		
			![]() 
58
ΑΦΙΕΡΩΜΑ
concept τόμα concept Καιινο τόμχώρο νο το αώρο Κα σ ο χ στ
7 ∆ιεθνείς Τάσεις
Πέρα από την απλή επίπλωση, ένα φαρμακείο μπορεί να δημιουργήσει ένα καινοτόμο concept στο χώρο του ή έξω από αυτόν, με στόχο την καλύτερη προσέλκυση του καταναλωτή. Στο συνέδριο-έκθεση Pharmagora που έγινε τον Απρίλιο ’13 στο Παρίσι, η Monique Large, από το πρακτορείο Trend Sourcing, ειδική στο σχεδιασμό και στις συμβουλευτικές υπηρεσίες καινοτομίας, παρουσίασε ιδιαίτερα concept καταστημάτων (συχνά εκτός φαρμακείων), από χώρες όπως η Ιταλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Σουηδία. Σας τις παρουσιάζουμε: Το πλανόδιο κατάστημα: Πρόκειται για την εμφάνιση καταστημάτων τύπου «Drive-in» σε κινούμενα οχήματα, όπως το φορτηγό από το παντοπωλείο Monoprix στις Ηνωμένες Πολιτείες. Στις αγροτικές απομακρυσμένες περιοχές, φανταστείτε ένα φορτηγάκι που έρχεται να πάρει τις συνταγές να τις παραδώσει για εκτέλεση σε φυσικά φαρμακεία και στη συνέχεια να ξανάρθει για να παραδώσει τα φάρμακα στους ασθενείς. Σε εμπορικά κέντρα, η έλλειψη των θυρών και βιτρινών τονίζει και αναδεικνύει περισσότερο το εσωτερικό του καταστήματος. Επίσης ένας πάγκος ή τραπεζάκι μέσα στο φαρμακείο με 1-2 τερματικά PC με ειδικά προγράμματα υγείας, θα μπορούσε να προσελκύσει τον πελάτη για να καθίσει να ενημερωθεί πάνω στο πρόβλημα υγείας του, στα φάρμακά του και να επιλέξει τα κατάλληλα παραφάρμακα. Το κατάστημα των κοινωνικών δικτύων: Ορισμένοι έμποροι λιανικής πώλησης προσφέρουν τη δυνατότητα στους καταναλωτές να τους δώσουν ένα προϊόν σε αντάλλαγμα ένα «Like» σε κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook. Σε μια ψηφιακή οθόνη στο χώρο της πώλησης, εμφανίζεται ο αριθμός των «likes», για ένα προϊόν, για παράδειγμα για ένα καλλυντικό. Το κατάστημα δημιουργίας σχέσεων: Ορισμένες επιχειρήσεις προσπαθούν να δημιουργήσουν ένα φιλικό χώρο στο σημείο πώλησης, όπως ένα χώρο για καφέ ή χώρο για τα παιδιά. Επίσης η υποστήριξη σε υποανάπτυκτες χώρες προσδίδει αξία στο κατάστημα. Παράδειγμα όταν ένας πελάτης αγοράζει ένα προϊόν, ένα δεύτερο προσφέρεται για ανθρωπιστικούς σκοπούς. Το κατάστημα με στιλ: Ένας πράσινος τοίχος ντυμένος με μια ταπετσαρία με φύση ή ακόμη και δέντρα στο εσωτερικό του καταστήματος, φέρνει τη φύση στο φαρμακείο! Αλλά και φαρμακεία με ένα τελείως μινιμαλιστικό ντεκόρ όπως για παράδειγμα, ράφια από σωλήνες αλουμινίου που χρωματίζονται ανάλογα με τη μάρκα ή την κατηγορία ή χρωματιστά dexion για ράφια. Το πολιτιστικό κατάστημα: Ορισμένες αλυσίδες καταστημάτων αναθέτουν σε καλλιτέχνες για να οικοδομήσουν μια οπτική ταυτότητα, όπως σχέδια που διηγούνται μια ιστορία στους τοίχους. Το τεχνολογικό κατάστημα: Το σημείο πώλησης γίνεται ψηφιακό με την εμφάνιση διαδραστικών οθονών στη βιτρίνα. Για παράδειγμα, οι περαστικοί μπορούν να αλληλεπιδράσουν με τα μανεκέν, ώστε να δούνε πιο ζωντανά τα προϊόντα ή τα ρούχα που θέλουν στη βιτρίνα, ή να «κατεβάσουν» προϊόντα και να τα αγοράσουν σε απευθείας σύνδεση μέσω ενός smartphone. Μια άλλη καινοτομία: καθρέφτες που μπορείς να δοκιμάσεις το ρούχο διαδραστικά. Το εκκεντρικό κατάστημα: Σε ένα φαρμακείο, μπορεί κανείς να φανταστεί στο ύψος της οροφής διακοσμημένο έναν έναστρο ουρανό... «Οι ασθενείς έχουν ανάγκη να ονειρεύονται» καταλήγει η Monique Large.
PHARMACY management KAI EΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ • ΤΕΥΧΟΣ 19 | ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2013
 
			 |