| 
			 
								- Page 1 
		- Page 2 - Page 3 - Page 4 - Page 5 - Page 6 - Page 7 - Page 8 - Page 9 - Page 10 - Page 11 - Page 12 - Page 13 - Page 14 - Page 15 - Page 16 - Page 17 - Page 18 - Page 19 - Page 20 - Page 21 - Page 22 - Page 23 - Page 24 - Page 25 - Page 26 - Page 27 - Page 28 - Page 29 - Page 30 - Page 31 - Page 32 - Page 33 - Page 34 - Page 35 - Page 36 - Page 37 - Page 38 - Page 39 - Page 40 - Page 41 - Page 42 - Page 43 - Page 44 - Page 45 - Page 46 - Page 47 - Page 48 - Page 49 - Page 50 - Page 51 - Page 52 - Page 53 - Page 54 - Page 55 - Page 56 - Page 57 - Page 58 - Page 59 - Page 60 - Page 61 - Page 62 - Page 63 - Page 64 - Page 65 - Page 66 - Page 67 - Page 68 - Page 69 - Page 70 - Page 71 - Page 72 - Page 73 - Page 74 - Page 75 - Page 76 - Page 77 - Page 78 - Page 79 - Page 80 - Page 81 - Page 82 - Page 83 - Page 84 - Page 85 - Page 86 - Page 87 - Page 88 - Page 89 - Page 90 - Page 91 - Page 92 - Page 93 - Page 94 - Page 95 - Page 96 - Page 97 - Page 98 - Page 99 - Page 100 - Page 101 - Page 102 - Page 103 - Page 104 - Page 105 - Page 106 - Page 107 - Page 108 - Page 109 - Page 110 - Page 111 - Page 112 - Page 113 - Page 114 - Page 115 - Page 116 - Page 117 - Page 118 - Page 119 - Page 120 - Page 121 - Page 122 - Page 123 - Page 124 - Page 125 - Page 126 - Page 127 - Page 128 - Page 129 - Page 130 - Page 131 - Page 132 - Page 133 - Page 134 - Page 135 - Page 136 - Page 137 - Page 138 - Page 139 - Page 140 - Page 141 - Page 142 - Page 143 - Page 144 - Page 145 - Page 146 - Page 147 - Page 148 - Page 149 - Page 150 - Page 151 - Page 152 - Page 153 - Page 154 - Page 155 - Page 156 - Page 157 - Page 158 - Page 159 - Page 160 - Page 161 - Page 162 - Page 163 - Page 164 - Flash version © UniFlip.com  | 
		
			![]() 
84
ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ παρουσίαση φαρμακείου
αρκετούς επισκέπτες-παραθεριστές το καλοκαίρι. Είναι σημαντικό ότι τελευταία, ολοένα και περισσότεροι νέοι άνθρωποι, νέα ζευγάρια, νέοι γονείς μας επισκέπτονται, αλλά και αρκετός κόσμος που ψάχνεται πάνω σε πολλά και διαφορετικά εναλλακτικά σχήματα, θεραπευτικά-διατροφικά-ομοιοπαθητικά αλλά και κτηνιατρικά....».
Η ομαδική σύμπνοια, πρωταρχικός σκοπός
Της ομάδας του φαρμακείου ηγείται η φαρμακοποιός Έρσα Τσούτσουρα, έχοντας έντονη και δραστήρια παρουσία στη λειτουργία και το συντονισμό της ομάδας, αλλά και στην εξυπηρέτηση των πελατών. Ο σύζυγος της Κώστας, με σπουδές μάρκετινγκ και διαφήμισης, έχει αναλάβει σαν κύρια αρμοδιότητα τα logistics, την μηχανογράφηση, την τεχνική υποστήριξη και οργάνωση του back office, ενώ παράλληλα εξυπηρετεί και στον πάγκο. «Ο Κώστας διαβάζει πάρα πολύ», μας λέει η φαρμακοποιός, «έχει μάθει τέλεια όλα τα φάρμακα και παραφάρμακα, και συνεχώς εμπλουτίζει τις γνώσεις του σε συχνά προβλήματα του πάγκου, για να μπορεί να δώσει μια σωστή συμβουλή υγείας στους πελάτες μας». Την ομάδα ολοκληρώνουν η Κέλλυ με δραστηριότητα γύρω από την εξυπηρέτηση πάγκου και η Ιωάννα η αισθητικός, που έχει αναλάβει τον τομέα του καλλυντικού. «Η ομάδα μας, κάνει τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα meeting εργασίας (αρκετές φορές παρουσία της συμβούλου της Advance), κατά τη διάρκεια του οποίου εκτός από brainstorming, μπαίνουν και οι βάσεις των ενεργειών του μήνα, αξιολογούνται τα αποτελέσματα του προηγούμενου, ενώ παράλληλα αναθέτονται νέες αρμοδιότητες, πλάνα και νέες ενέργειες. Όλα αυτά μέσα στο πλαίσιο της γενικότερης στρατηγικής και των προτάσεων της ομάδας μας, της μελέτης της αγοράς, αλλά και των ενεργειών και σχεδιασμών μάρκετινγκ και προβολών της Advance. Η ομάδα, αξιολογείται σε 3 επίπεδα: καθημερινή απόδοση, απόδοση βάσει στόχων και επίπεδο συμβουλών. Τα κίνητρα του προσωπικού εναλλάσσονται μεταξύ περισσότερου χρόνου ρεπό, κάποιες περιποιήσεις σε spa, το καθιερωμένο μας δείπνο σε κάποιο εστιατόριο της Αθήνας (συνήθως του κέντρου ή στα νότια), εκπαιδευτικά βιβλία, και κάποια δωρεάν εκπαιδευτικά σεμινάρια. Μελετάμε μάλιστα να εφαρμόσουμε σύντομα και ένα σύστημα bonus απόδοσης. Όλο το team του φαρμακείου μας, βρίσκεται σε μια διαρκή ροή ενημέρωσης και πληροφόρησης, από όποιο μέσο είναι διαθέσιμη! Έχουμε στήσει μεταξύ μας μια online επικοινωνία για ανταλλαγή απόψεων και ιδεών, εκπαιδεύει ο ένας τον άλλο, μέσα από τα meetings και επίσης όλοι μας περνάμε αρκετά «σχολεία» της Advance σε πολλά και διαφορετικά θέματα.»
Ένας απλός και λειτουργικός χώρος
Η Acad-MobilM, έδωσε μεγάλη έμφαση στο χώρο των πωλήσεων, ο οποίος καταλαμβάνει και το μεγαλύτερο μέρος της κάτοψης του φαρμακείου. Φρόντισε ο χώρος να αποτελείται από 4 βασικά τμήματα: συμπληρώματα διατροφής, δερμοκαλλυντικά, φροντίδα σώματος και παιδική φροντίδα. Στη συνέχεια επιμελήθηκε την κατηγοριοποίηση τους στις ραφιέρες και τα ράφια, διευκολύνοντας έτσι την περιήγηση και την αυτοεξυπηρέτηση των πελατών στο χώρο. Το back office έχει στηθεί σε 3 χώρους με σκοπό την πιο άνετη διαχείριση των παραδόσεων, παραλαβών, την αποθήκη, τον χώρο προσωπικού, την αλληλογραφία και το logistics του φαρμακείου γενικότερα.
Επίσης εδώ υπάρχει και το εργαστήριο για τα σκευάσματα και τις φόρμουλες της φαρμακοποιού. Το κτίριο έχει «στηθεί» εσωτερικά και εξωτερικά (με μεγάλο χώρο στάθμευσης για εύκολη πρόσβαση) λιτά, και απλά, στοχεύοντας στην ταχύτερη, ευκολότερη και πιο άνετη επαφή με το κοινό. Σχεδιασμός, που όμως, μας λέει η φαρμακοποιός, «χτίστηκε μαζί και σύμφωνα με το concept και το marketing της Advance Pharmacies, στοχεύοντας στην ανάπτυξη και διεύρυνση της στρατηγικής, της δυναμικής και των δυνατοτήτων του φαρμακείου μας.»
PHARMACY management KAI EΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ • ΤΕΥΧΟΣ 19 | ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2013
Οικονομική και εμπορική διαχείριση του φαρμακείου, πατώντας σε τεντωμένο σχοινί
«Στην παρούσα κατάσταση αυτός είναι ένας απ’ τους πλέον δύσκολους τομείς στη συνολική διαχείριση του φαρμακείου. Όμως ακόμα και σ’ αυτήν την εποχή της κρίσης στο επάγγελμα, πιστεύουμε ότι, ότι είναι εμπόδιο
 
			 |