| 
			 
								- Page 1 
		- Page 2 - Page 3 - Page 4 - Page 5 - Page 6 - Page 7 - Page 8 - Page 9 - Page 10 - Page 11 - Page 12 - Page 13 - Page 14 - Page 15 - Page 16 - Page 17 - Page 18 - Page 19 - Page 20 - Page 21 - Page 22 - Page 23 - Page 24 - Page 25 - Page 26 - Page 27 - Page 28 - Page 29 - Page 30 - Page 31 - Page 32 - Page 33 - Page 34 - Page 35 - Page 36 - Page 37 - Page 38 - Page 39 - Page 40 - Page 41 - Page 42 - Page 43 - Page 44 - Page 45 - Page 46 - Page 47 - Page 48 - Page 49 - Page 50 - Page 51 - Page 52 - Page 53 - Page 54 - Page 55 - Page 56 - Page 57 - Page 58 - Page 59 - Page 60 - Page 61 - Page 62 - Page 63 - Page 64 - Page 65 - Page 66 - Page 67 - Page 68 - Page 69 - Page 70 - Page 71 - Page 72 - Page 73 - Page 74 - Page 75 - Page 76 - Page 77 - Page 78 - Page 79 - Page 80 - Page 81 - Page 82 - Page 83 - Page 84 - Page 85 - Page 86 - Page 87 - Page 88 - Page 89 - Page 90 - Page 91 - Page 92 - Page 93 - Page 94 - Page 95 - Page 96 - Page 97 - Page 98 - Page 99 - Page 100 - Page 101 - Page 102 - Page 103 - Page 104 - Page 105 - Page 106 - Page 107 - Page 108 - Page 109 - Page 110 - Page 111 - Page 112 - Page 113 - Page 114 - Page 115 - Page 116 - Page 117 - Page 118 - Page 119 - Page 120 - Page 121 - Page 122 - Page 123 - Page 124 - Page 125 - Page 126 - Page 127 - Page 128 - Page 129 - Page 130 - Page 131 - Page 132 - Page 133 - Page 134 - Page 135 - Page 136 - Page 137 - Page 138 - Page 139 - Page 140 - Page 141 - Page 142 - Page 143 - Page 144 - Page 145 - Page 146 - Page 147 - Page 148 - Page 149 - Page 150 - Page 151 - Page 152 - Page 153 - Page 154 - Page 155 - Page 156 - Page 157 - Page 158 - Page 159 - Page 160 - Page 161 - Page 162 - Page 163 - Page 164 - Flash version © UniFlip.com  | 
		
			![]() 
86
ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ παρουσίαση φαρμακείου
Επανεκκίνηση ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ
«Δεν είναι εύκολο να βρει το σύγχρονο φαρμακείο τρόπους για ν’ αντισταθμίσει το τζίρο του, χωρίς να δει το αύριο, σήμερα, και χωρίς να αφήσει πίσω τις κακές συνήθειες που άφησε το χθες, σε μια μεγάλη μερίδα φαρμακείων στην Ελλάδα γενικότερα. Το επάγγελμα χρειάζεται επανεκκίνηση και είμαστε στην ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ! Το ΝΕΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ θα πρέπει να στηριχθεί στην επανεκπαίδευση του πελάτη του, μέσα από την επανεκπαίδευση των ίδιων των φαρμακοποιών και των υπαλλήλων τους, με στόχο να συγχρονιστούν με τα νέα δεδομένα και τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται ή πρόκειται να παρουσιαστούν. Το πως είναι σήμερα η κατάσταση νομίζω ότι όλοι μπορούν να το δουν μέσα και έξω από το φαρμακείο. Να αντιληφθούν τις πολλαπλές αλλαγές που συντελούνται καθημερινά και πόσο επηρεάζουν την καθημερινότητα μας. Ο ΕΟΠΥΥ, όσο πρωταγωνιστής και αν είναι στην άσχημη αυτή συγκυρία αστάθειας, ανασφάλειας, ασυνέπειας και αναξιοπιστίας, δεν είναι ούτε το μόνο, αλλά ίσως ούτε και το σημαντικότερο σημείο που πρέπει να δούμε στην εξίσωση αυτή. Η ειλικρίνεια και η ουσία της αυτοκριτικής μας, η αναζήτηση δύναμης, υπομονής και κουράγιου, αλλά και η ομορφιά του ανταγωνισμού και της ελευθερίας που δίνουν οι νέες τεχνολογίες και οι νέοι άνθρωποι, είναι βασικά εργαλεία σκληρής και εμπνευσμένης δουλειάς, μέσα και έξω από το φαρμακείο για να έχει επιτυχία η επανεκκίνηση του επαγγέλματος. Σαν καινούργιο φαρμακείο (και σ’ αυτό μας έχει βοηθήσει πολύ η Advance), έχουμε πολύ δρόμο ακόμα μπροστά μας και πολλούς τομείς βελτίωσης και εξέλιξης. Το πιο βασικό βέβαια για μας παραμένει η βελτίωση του τρόπου επικοινωνίας με τον πελάτη μας, σε ακόμη πιο εξελιγμένα ποιοτικά επίπεδα και η καλύτερη διαχείριση του χρόνου μας. Ακόμα πρέπει να εξελίξουμε καλύτερα τις παρεχόμενες υπηρεσίες και ν’ αναζητήσουμε περισσότερους τρόπους διαφοροποίησης και πρωτοτυπίας. Ίσως αυτός να είναι και ένας πολύ ωραίος στόχος στην εξέλιξη της επιχείρησης μας, με στόχο να προσφέρουμε στον άνθρωπο, κατά το δυνατόν, καλύτερη υγεία, ευεξία, ποιότητα ζωής και δυνατότητα έκφρασης των θεμάτων που τον απασχολούν γύρω από αυτούς τους τομείς. Φιλοδοξούμε ν’ αποτελέσουμε, κατά μια έννοια, μέρος της καθημερινής φροντίδας του εαυτού του και της οικογένειας του, σαν σημείο που επισκέπτεται καθημερινά, είτε στο φυσικό φαρμακείο ή και online. Φιλοδοξούμε να δώσουμε ακόμη μεγαλύτερη προσοχή στην αξία του πελάτη και να εξελίξουμε τις υπηρεσίες μας πάνω σε αυτό και στη γενικότερη «πελατοκεντρική» εξυπηρέτηση, απ’ όλη την ομάδα του φαρμακείου μας.
PHARMACY management KAI EΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ • ΤΕΥΧΟΣ 19 | ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2013
Με όλη την δύναμη που μας δίνει ο γιος μας, αλλά και το επόμενο παιδί μας που περιμένουμε σε μερικούς μήνες, το όραμα μας είναι μια όσο το δυνατόν πιο υγιής επιχείρηση, με συνεχώς αυξανόμενη δυναμική, σχέδια, ιδέες και εμπνεύσεις για την ανάπτυξη, τη διεύρυνση γνώσεων και του ποιοτικού επιπέδου της ομάδας, αλλά και για εμάς προσωπικά. Σύντομα θα γίνει και η μεταφορά του φαρμακείου μας σ’ έναν μεγαλύτερο χώρο στην ίδια περιοχή, με στόχο ν’ αναπτύξουμε καλύτερα και πιο αποδοτικά τις υπηρεσίες μας. Εκεί σκεπτόμαστε να ενεργοποιήσουμε ένα σχέδιο που επεξεργαζόμαστε εδώ και καιρό, για την διεύρυνση της λειτουργίας του εργαστηρίου, με τρόπο πιο δυναμικό, πρωτότυπο και ποιοτικό. Θέλουμε να μπορούμε να φτιάξουμε κάτι χρήσιμο όχι μόνο σε εμπορικό ή οικονομικό επίπεδο, αλλά και για τους πελάτες που μας τιμούν και μας προτιμούν, και γι’ αυτούς που θα μας διαδεχθούν... Θέλουμε να προσφέρουμε, χωρίς πάντα να υπάρχει αντάλλαγμα ή τίμημα χρηματικό. Η αναγνώριση και η εξέλιξη για μας είναι το πολυτιμότερο τίμημα!» Με μια ενθουσιώδη φαρμακοποιό με πολλά ταλέντα, γνώση και ιδέες, ένα πρόθυμο team, μια «δεμένη» ομάδα, που μπορεί να δώσει ακόμα πολλά παραπάνω, το «farmakeio214» έχει μεν πολύ δρόμο μπροστά του, αλλά έχει διανύσει ήδη αρκετό δρόμο επιτυχίας. Βρίσκεται ήδη στο δρόμο της επιτυχημένης επανεκκίνησης κι αυτό είναι πρόκληση δημιουργικότητας και εξέλιξης. 
 
			 |