| 
			 
								- Page 1 
		- Page 2 - Page 3 - Page 4 - Page 5 - Page 6 - Page 7 - Page 8 - Page 9 - Page 10 - Page 11 - Page 12 - Page 13 - Page 14 - Page 15 - Page 16 - Page 17 - Page 18 - Page 19 - Page 20 - Page 21 - Page 22 - Page 23 - Page 24 - Page 25 - Page 26 - Page 27 - Page 28 - Page 29 - Page 30 - Page 31 - Page 32 - Page 33 - Page 34 - Page 35 - Page 36 - Page 37 - Page 38 - Page 39 - Page 40 - Page 41 - Page 42 - Page 43 - Page 44 - Page 45 - Page 46 - Page 47 - Page 48 - Page 49 - Page 50 - Page 51 - Page 52 - Page 53 - Page 54 - Page 55 - Page 56 - Page 57 - Page 58 - Page 59 - Page 60 - Page 61 - Page 62 - Page 63 - Page 64 - Page 65 - Page 66 - Page 67 - Page 68 - Page 69 - Page 70 - Page 71 - Page 72 - Page 73 - Page 74 - Page 75 - Page 76 - Page 77 - Page 78 - Page 79 - Page 80 - Page 81 - Page 82 - Page 83 - Page 84 - Page 85 - Page 86 - Page 87 - Page 88 - Page 89 - Page 90 - Page 91 - Page 92 - Page 93 - Page 94 - Page 95 - Page 96 - Page 97 - Page 98 - Page 99 - Page 100 - Page 101 - Page 102 - Page 103 - Page 104 - Page 105 - Page 106 - Page 107 - Page 108 - Page 109 - Page 110 - Page 111 - Page 112 - Page 113 - Page 114 - Page 115 - Page 116 - Page 117 - Page 118 - Page 119 - Page 120 - Page 121 - Page 122 - Page 123 - Page 124 - Page 125 - Page 126 - Page 127 - Page 128 - Page 129 - Page 130 - Page 131 - Page 132 - Page 133 - Page 134 - Page 135 - Page 136 - Page 137 - Page 138 - Page 139 - Page 140 - Page 141 - Page 142 - Page 143 - Page 144 - Page 145 - Page 146 - Page 147 - Page 148 - Page 149 - Page 150 - Page 151 - Page 152 - Page 153 - Page 154 - Page 155 - Page 156 - Page 157 - Page 158 - Page 159 - Page 160 - Page 161 - Page 162 - Page 163 - Page 164 - Flash version © UniFlip.com  | 
		
			![]() 
64
ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ νέες τάσεις
Η ΠΑΝ.ΣΥ.ΦΑ. ιδρύθηκε το 1997 ως σύμπραξη 26 συνεταιρισμένων φαρμακαποθηκών-εκπροσώπων-συνεταιρισμών ανά την ελληνική επικράτεια. Σκοπός της ίδρυσης της υπήρξε ο συντονισμός της δυναμικής αγορών όλων των συνεταιρισμένων φαρμακαποθηκών και η προμήθειά τους με παραφαρμακευτικά και ιατροτεχνολογικά προϊόντα. Στα πλαίσια της αναπτυξιακής στρατηγικής της, προχώρησε στο σχεδιασμό και τη σταδιακή υλοποίηση στόχων με βασικό γνώμονα να προσφέρει στα φαρμακεία σύγχρονες υπηρεσίες αλλά και ποιοτικά και καινοτόμα προϊόντα, ακολουθώντας τις εξελίξεις της αγοράς. Πιο συγκεκριμένα η τάση της αγοράς στην Ευρώπη, αλλά και η ανάλυση των κοινωνικοοικονομικών συνθηκών και της αγοραστικής συμπεριφοράς των δυνητικών πελατών συγκεκριμένα στην Ελλάδα, μας οδήγησε στο να δημιουργήσουμε δύο νέες σειρές προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, τη REALCARE και τη GREENCARE, τις οποίες αναπτύσσουμε συνεχώς με απώτερο στόχο να έχουμε τα δικά μας σήματα σε όλες τις προϊοντικές κατηγορίες και με το χαμηλότερο δυνατό κόστος παραγωγής. Κάποιοι από τους παράγοντες που συνυπολογίστηκαν ήταν: • Η μείωση της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών, η οποία οδήγησε στην αύξηση των πωλήσεων κατά 2% για τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, • Η μείωση κατά 1,5% στα επώνυμα προϊόντα, • Η τάση των παραφαρμακευτικών εταιρειών να στραφούν σε άλλα κανάλια πώλησης (π.χ. Supermarket), • Τα επιτυχημένα παραδείγματα σειρών ιδιωτικής ετικέτας σε άλλα κανάλια πώλησης, • Η έλλειψη τέτοιων σειρών από το κανάλι του φαρμακείου στην Ελλάδα και φυσικά • Η έκφραση έντονης ανάγκης για την δημιουργία αυτών των σειρών από την πλειοψηφία των συνεταιρισμένων φαρμακείων των οποίων οι Συνεταιρισμοί είναι μέτοχοι μας. Η σειρά REALCARE περιλαμβάνει αυτή τη στιγμή 117 κωδικούς που αφορούν προϊόντα περιποίησης, ορθοπεδικά, ιατρικά και παιδικά προϊόντα. Η σειρά GREENCARE είναι μια σειρά ελληνικού σχεδιασμού και παραγωγής με την εγγύηση του φαρμακοποιού, που περιλαμβάνει προς το παρόν 12 καλλυντικά προϊόντα για το σώμα, τα μαλλιά, τα χέρια και την ευαίσθητη περιοχή, με φυσικά συστατικά, χωρίς parabens, συνθετικά χρώματα, σιλικόνες, προπυλενογλυκόλη και συστατικά ζωικής προέλευσης. Η σειρά περιλαμβάνει επίσης και 7 κωδικούς φυσικών σφουγγαριών. Μέσα στο 2013, πρόκειται να εμπλουτίσουμε τη σειρά με συμπληρώματα διατροφής. Η σειρά GreenCare βρίσκεται στην αγορά τους τελευταίους πέντε (5) μήνες και διατίθεται ήδη από 2.000 φαρμακεία σε όλη την Ελλάδα, ενώ η σειρά RealCare βρίσκεται στην αγορά εδώ και δύο (2) έτη και διατίθεται σχεδόν από το σύνολο των συνεταιρισμών φαρμακείων στην Ελλάδα. Τα σχόλια που λαμβάνουμε από τους καταναλωτές είναι πολύ θετικά και αφορούν τόσο την εξαιρετική σχέση τιμής ποιότητας αλλά και τη χρηστικότητα και καλαισθησία των συσκευασιών που σε τίποτα δεν έχουν να ζηλέψουν από τις επώνυμες σειρές προϊόντων. Επιπλέον οι ίδιοι οι φαρμακοποιοί δηλώνουν θερμοί υποστηρικτές των προϊόντων, προτείνοντας στους πελάτες τους να τα δοκιμάσουν, καθώς συνδυάζουν την ποιοτική αξία με τη συμφέρουσα τιμή, και έτσι έχουν τη δυνατότητα να προσελκύσουν καταναλωτές που ψώνιζαν κατά κόρον από άλλα κανάλια. Οι σειρές μας αυτές διατίθενται αποκλειστικά και μόνο μέσω των φαρμακείων και διευρύνουν το ποσοστό κερδοφορίας του φαρμακοποιού εν μέσω μίας εποχής οικονομικής κρίσης.
PHARMACY management KAI EΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ • ΤΕΥΧΟΣ 19 | ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2013
 
			 |