| 
			 
								- Page 1 
		- Page 2 - Page 3 - Page 4 - Page 5 - Page 6 - Page 7 - Page 8 - Page 9 - Page 10 - Page 11 - Page 12 - Page 13 - Page 14 - Page 15 - Page 16 - Page 17 - Page 18 - Page 19 - Page 20 - Page 21 - Page 22 - Page 23 - Page 24 - Page 25 - Page 26 - Page 27 - Page 28 - Page 29 - Page 30 - Page 31 - Page 32 - Page 33 - Page 34 - Page 35 - Page 36 - Page 37 - Page 38 - Page 39 - Page 40 - Page 41 - Page 42 - Page 43 - Page 44 - Page 45 - Page 46 - Page 47 - Page 48 - Page 49 - Page 50 - Page 51 - Page 52 - Page 53 - Page 54 - Page 55 - Page 56 - Page 57 - Page 58 - Page 59 - Page 60 - Page 61 - Page 62 - Page 63 - Page 64 - Page 65 - Page 66 - Page 67 - Page 68 - Page 69 - Page 70 - Page 71 - Page 72 - Page 73 - Page 74 - Page 75 - Page 76 - Page 77 - Page 78 - Page 79 - Page 80 - Page 81 - Page 82 - Page 83 - Page 84 - Page 85 - Page 86 - Page 87 - Page 88 - Page 89 - Page 90 - Page 91 - Page 92 - Page 93 - Page 94 - Page 95 - Page 96 - Page 97 - Page 98 - Page 99 - Page 100 - Page 101 - Page 102 - Page 103 - Page 104 - Page 105 - Page 106 - Page 107 - Page 108 - Page 109 - Page 110 - Page 111 - Page 112 - Page 113 - Page 114 - Page 115 - Page 116 - Page 117 - Page 118 - Page 119 - Page 120 - Page 121 - Page 122 - Page 123 - Page 124 - Page 125 - Page 126 - Page 127 - Page 128 - Page 129 - Page 130 - Page 131 - Page 132 - Page 133 - Page 134 - Page 135 - Page 136 - Page 137 - Page 138 - Page 139 - Page 140 - Page 141 - Page 142 - Page 143 - Page 144 - Page 145 - Page 146 - Page 147 - Page 148 - Page 149 - Page 150 - Page 151 - Page 152 - Page 153 - Page 154 - Page 155 - Page 156 - Page 157 - Page 158 - Page 159 - Page 160 - Page 161 - Page 162 - Page 163 - Page 164 - Flash version © UniFlip.com  | 
		
			![]() 
62
ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ νέες τάσεις
Στην ADVANCE πιστεύουμε ότι κάθε Δίκτυο Λιανικής που «σέβεται τον εαυτό του» θα πρέπει να έχει αναπτύξει τις δικές τους σειρές private label ή own brand. Κάτι τέτοιο συμβαίνει άλλωστε, στις περισσότερες αγορές και όχι μόνο στα super market, όπου το κοινό είναι εξοικειωμένο με την επιλογή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες. Τον Ιανουάριο του 2010 λανσάραμε τη σειρά ιδιωτικής ετικέτας Advance Formula, με στόχο να προσφέρουμε value for money προϊόντα, συνδυάζοντας υψηλή ποιότητα σε προσιτή τιμή. Η σειρά αποτελείται από 8 κωδικούς (4 κωδικοί gel χεριών, κρέμα πανθενόλης, γαλάκτωμα σώματος πανθενόλης, αφρός καθαρισμού για την υγιεινή της ευαίσθητης περιοχής και κρέμα χεριών) και έχει αναπτυχθεί με την προσωπική φροντίδα και επιμέλεια των φαρμακοποιών, βασιζόμενη στις επιστημονικές τους γνώσεις, αλλά και σε panel tests, που καθόρισαν τις τελικές υφές και τα αρώματα των προϊόντων. Κάθε φόρμουλα βασίζεται σε πρώτες ύλες εξαιρετικής ποιότητας, ενώ όλα τα προϊόντα είναι δερματολογικά ελεγμένα. Η εικόνα των Advance Formula σε επίπεδο ονοματολογίας και ετικέτας (branding & labeling), φροντίσαμε ώστε να συνάδει με την εταιρική ταυτότητα των φαρμακείων-μελών της ADVANCE. Το αρχικό προϊοντικό μίγμα περιέχει κυρίως κωδικούς «πάγκου» και «συμβουλής», συνδέοντας έτσι στη συνείδηση του καταναλωτή τα Advance Formula με το εργαστήριο και με τον ίδιο τον φαρμακοποιό. Όσον αφορά στο εμπορικό κομμάτι, τα Advance Formula καλύπτουν τις προσδοκίες των φαρμακοποιών σε ποσοστό κερδοφορίας, ενώ ενισχύουν τη διαφοροποίησή τους και την πιστότητα των πελατών τους. Παράλληλα, έχουμε αναπτύξει τα that’s better, μία own brand καλλυντική σειρά, για το πρόσωπο και το σώμα. Αποτελείται από πολυχρηστικά προϊόντα, βασισμένα στη δύναμη του Açai Berry, που δημιουργήθηκαν μετά από εκτεταμένες έρευνες και δοκιμές για να δώσουν άμεσες και αποτελεσματικές λύσεις σε όλες τις ανάγκες της σύγχρονης γυναίκας. Η μέχρι στιγμής πορεία και των δύο μαρκών και η ανταπόκριση του κοινού, μας ενθαρρύνει στο να προχωρήσουμε στην περαιτέρω ανάπτυξή τους.
Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ
Ονομάζομαι Μιρέλλα Κωτσόγιαννη. Το φαρμακείο μου είναι στην Π. Πεντέλη. Διάβαζα συνέχεια, ότι ο κόσμος στρέφεται σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Η Advance, το δίκτυο φαρμακείων που ανήκω μου προσέφερε δύο λύσεις. Τη νέα μας σειρά καλλυντικών That’s Better, που με πρωτοποριακούς κωδικούς και με έντονη διαφήμιση, κατάφερε να φέρει στο χώρο του φαρμακείου μου νεανικό κοινό, που μέχρι τώρα δεν ερχόταν για τέτοιου είδους προϊόντα. Επίσης, τα προϊόντα OTC Advance Formula, που με συνδυασμό εξαιρετικής ποιότητας και καλής τιμής, κατάφεραν να δώσουν στους πελάτες μας, καλή και οικονομική λύση για τις καθημερινές τους ανάγκες. Εννοείται βέβαια ότι προωθώντας αυτά τα προϊόντα, κατάφερα να αυξήσω την κερδοφορία μου, αλλά και να διαφοροποιηθώ από τα υπόλοιπα φαρμακεία της περιοχής μου.
PHARMACY management KAI EΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ • ΤΕΥΧΟΣ 19 | ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2013
 
			 |