Aνακαλύψτε τις λύσεις και προσαρμόστε τη στρατηγική και τις ενέργειές σας, τώρα σε μια νέα εποχή, με μία νέα κατάσταση πραγμάτων. Προγραμματίστε το χρόνο σας έγκαιρα και σύμφωνα με τις ομιλίες και τα εργαστήρια που σας ενδιαφέρουν! Α΄ ΕΝΟΤΗΤΑ - 10:00 έως 12:30 10:00 - 10:20 10:20 - 11:00 Χαιρετισμοί Βασικές (Χρηματο)Οικονομικές Γνώσεις και Οδηγός Επιβίωσης του Σύγχρονου Φαρμακοποιού Μείωση εσόδων και ποσοστού κέρδους, ένταση του ανταγωνισμού, αυξημένο κόστος λειτουργίας και δανεισμού, αβεβαιότητα επιχειρηματικού κλίματος, συρρίκνωση του κοινωνικού κράτους: Μερικά μόνο από τα χαρακτηριστικά του περιβάλλοντος στο οποίο καλείται να λειτουργήσει ο σύγχρονος Φαρμακοποιός, ως επιστήμονας υγείας και αξιόπιστος επιχειρηματίας. Ποιες είναι οι βασικές (χρηματο)οικονομκές γνώσεις που θα πρέπει να έχει προκειμένου να αισθάνεται πιο ασφαλής με τις επιλογές του και να βλέπει με αισιοδοξία το μέλλον; Ομιλητής: Αθανάσιος Βοζίκης, Επίκουρος Καθηγητής Παν/ου Πειραιώς, Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης Αίθουσα Β, θέσεις 180 Οι Συνεταιρισμοί Φαρμακοποιών, Νέες υπηρεσίες και προοπτικές για το δίκτυο των μελών τους. Δίκτυο σημαίνει, εθελοντικά συγκροτημένη ομάδα Φαρμακοποιών για κοινό όφελος, έχοντας συγκεκριμένες αρχές λειτουργίας και δεσμεύσεις, βασισμένες σε τρεις αρχές: κοινός προμηθευτής, κοινή και ενιαία μηχανογράφηση, και ενιαία εικόνα του Φαρμακείου. Σκοπός του είναι η λειτουργία του ανεξάρτητου Φαρμακείου μέλους στα νέα δεδομένα της αγοράς, αναπτύσσοντας καλύτερες οικονομίες κλίμακας και αναβαθμισμένες υπηρεσίες προς τους πελάτες του. Ομιλητής: Κώστας Κοκοκιός, Φαρμακοποιός, Πρόεδρος ΣΥΦΑΚ Αίθουσα Α, θέσεις 240 11:40 - 12:30 Φαρμακείο: Επανεκκίνηση ώρα μηδέν. Δεν είναι εύκολο να βρει το σύγχρονο Φαρμακείο τρόπους για ν’ αντισταθμίσει το τζίρο του, χωρίς να δει το αύριο, σήμερα, και χωρίς να αφήσει πίσω τις κακές συνήθειες που άφησε το χθες. Το επάγγελμα χρειάζεται επανεκκίνηση και είμαστε στην ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ! Το ΝΕΟ Φαρμακείο θα πρέπει να στηριχθεί στην παροχή περισσότερων υπηρεσιών προς τον πελάτη του, μέσα από την επανεκπαίδευση των ίδιων των Φαρμακοποιών και των υπαλλήλων τους, με στόχο να συγχρονιστούν με τα νέα δεδομένα και τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται. Ομιλητές: Έρσα Τσούτσουρα, Φαρμακοποιός & Κωνσταντίνος Μπόρσης, υπάλληλος Φαρμακείου Αίθουσα Γ, θέσεις 85 Στρογγυλό Τραπέζι: Τα μυστικά για ν’ αναπτύξετε την κατηγορία των Συμπληρωμάτων Διατροφής. Η εμπειρία 4 Φαρμακείων. Οι Φαρμακοποιοί θα μας παρουσιάσουν τις ενέργειες που κάνανε για να αναπτύξουν τα Συμπληρώματα Διατροφής στο Φαρμακείο τους. Θα μας εκθέσουν την εμπειρία τους από τη στρατηγική που εφαρμόσανε για να το επιτύχουν. Συντονιστής: Σπύρος Τερζόπουλος, Γεν. Διευθυντής Pharmacenter Αίθουσα Α, θέσεις 240 11:40 - 12:30 Υπέρταση & Διαβήτης - Υπηρεσίες από το Φαρμακείο Η παροχή υπηρεσιών από το Φαρμακείο, αφενός διευρύνει και σταθεροποιεί την καθημερινή επικοινωνία με τους πελάτες του ενισχύοντας τη σχέση πιστότητας, αφετέρου διαφοροποιεί το Φαρμακείο προάγοντας τη ξεχωριστή ιδιότητα του επιστήμονα Φαρμακοποιού. Χαιρετισμός: Kαραμπίνης Απόστολος, Πρόεδρος και Διευθ. Σύμβουλος Ομιλητής: Γιώργος Μανθόπουλος, Εμπορικός Διευθυντής Karabinis Medical Αίθουσα Β, θέσεις 180 11:40 - 12:30 Γ΄ ΕΝΟΤΗΤΑ - 15:00 έως 15:50 ΜΗΣΥΦΑ και ο Ρόλος του Φαρμακοποιού Ο ρόλος του Φαρμακοποιού στη διαχείριση της αυτοθεραπείας τον μετατρέπει σε Gate Keeper στο χώρο της δημόσιας υγείας, διότι εκτός από τη φροντίδα του ασθενή,διαφυλάσσει το εθνικό σύστημα υγείας από την αλόγιστη κατανάλωση φαρμάκων και τη σπατάλη επισκέψεων στο γιατρό. Θα αναλυθούν οι λόγοι για τους οποίους τα ΜΗΣΥΦΑ θα πρέπει να παραμείνουν στη δικαιοδοσία του Φαρμακοποιού, ο οποίος από τη μεριά του όμως θα πρέπει να επενδύσει σε γνώση. Ομιλητής: Μανώλης Μιτάκης, Φαρμακοποιός, Υπευθ. Επικοινωνίας Boehringer Ingelheim Αίθουσα Α, θέσεις 240 Η διέξοδος από την κρίση βήμα-βήμα. Οι Φαρμακοποιοί έχοντας συχνά ανεπαρκή γνώση στο τι ακριβώς συμβαίνει στην ίδια τους την Επιχείρηση-Φαρμακείο, είτε είναι διστακτικοί στις αποφάσεις τους για εξέλιξη, είτε να τις «αγοράζουν» από ειδικούς, χωρίς ιδιαίτερο σχεδιασμό και με αμφίβολα αποτελέσματα. Βήματα και ενέργειες για ρεαλιστικά και εφαρμόσιμα αποτελέσματα. Αναφορά και στις Συστεγάσεις - Συνεργασίες. Ομιλητής: Ευάγγελος Παϊδούσης, Γεν. Διευθυντής Pharmacy Added Value Αίθουσα Γ, θέσεις 85 B΄ ΕΝΟΤΗΤΑ - 13:10 έως 14:00 Ολοκληρωμένα Συστήματα Διαχείρισης Πελατολογίου (CRM) Σύγχρονοι τρόποι διαχείρισης πελατολογίου ειδικά εφαρμοσμένοι στο Φαρμακείο, με σκοπό την ενίσχυση της ανταγωνιστικής θέσης του. Υλοποίηση συστήματος πιστότητας και κάρτας μέλους, με σκοπό την αξιοποίηση του αγοραστικού προφίλ του Πελάτη, των αναγκών, συνηθειών και προτιμήσεών του. Διαχείριση προωθητικών ενεργειών, προσφορών, εκπτώσεων. Ομιλητής: Κώστας Δημητρόπουλος, Εμπορικός Διευθυντής CSA Αίθουσα Α, θέσεις 240 Η επικοινωνία με τον πελάτη σας. Τα «κλειδιά» της επιτυχίας. Ποιοτική Ενδο-Εταιρική Εξυπηρέτηση, Ενεργητική Ακρόαση, Να ακούτε και ότι δεν ακούγεται! Η Τεχνική των Ερωτήσεων, Τα στοιχεία της Επικοινωνίας, Τηλεφωνική Επικοινωνία - τα 10 απαγορεύεται! Πώληση, Αντιρρήσεις και Παράπονα. Αντίστροφες ερωτήσεις με παραδείγματα. Αποφυγή Συγκρούσεων, Φραστική επίθεση από συνομιλητές με παραδείγματα. Θεωρία του “I am OK - You are OK”. Ομιλητής: Ανδρέας Καλλιβωκάς, Φαρμακοποιός Αίθουσα Β, θέσεις 180