| 
			 
								- Page 1 
		- Page 2 - Page 3 - Page 4 - Page 5 - Page 6 - Page 7 - Page 8 - Page 9 - Page 10 - Page 11 - Page 12 - Page 13 - Page 14 - Page 15 - Page 16 - Page 17 - Page 18 - Page 19 - Page 20 - Page 21 - Page 22 - Page 23 - Page 24 - Page 25 - Page 26 - Page 27 - Page 28 - Page 29 - Page 30 - Page 31 - Page 32 - Page 33 - Page 34 - Page 35 - Page 36 - Page 37 - Page 38 - Page 39 - Page 40 - Page 41 - Page 42 - Page 43 - Page 44 - Page 45 - Page 46 - Page 47 - Page 48 - Page 49 - Page 50 - Page 51 - Page 52 - Page 53 - Page 54 - Page 55 - Page 56 - Page 57 - Page 58 - Page 59 - Page 60 - Page 61 - Page 62 - Page 63 - Page 64 - Page 65 - Page 66 - Page 67 - Page 68 - Page 69 - Page 70 - Page 71 - Page 72 - Page 73 - Page 74 - Page 75 - Page 76 - Page 77 - Page 78 - Page 79 - Page 80 - Page 81 - Page 82 - Page 83 - Page 84 - Page 85 - Page 86 - Page 87 - Page 88 - Page 89 - Page 90 - Page 91 - Page 92 - Page 93 - Page 94 - Page 95 - Page 96 - Page 97 - Page 98 - Page 99 - Page 100 - Page 101 - Page 102 - Page 103 - Page 104 - Page 105 - Page 106 - Page 107 - Page 108 - Page 109 - Page 110 - Page 111 - Page 112 - Page 113 - Page 114 - Page 115 - Page 116 - Page 117 - Page 118 - Page 119 - Page 120 - Page 121 - Page 122 - Page 123 - Page 124 - Page 125 - Page 126 - Page 127 - Page 128 - Page 129 - Page 130 - Page 131 - Page 132 - Page 133 - Page 134 - Page 135 - Page 136 - Page 137 - Page 138 - Page 139 - Page 140 - Page 141 - Page 142 - Page 143 - Page 144 - Page 145 - Page 146 - Page 147 - Page 148 - Page 149 - Page 150 - Page 151 - Page 152 - Page 153 - Page 154 - Page 155 - Page 156 - Page 157 - Page 158 - Page 159 - Page 160 - Page 161 - Page 162 - Page 163 - Page 164 - Flash version © UniFlip.com  | 
		
			![]() 
Aνακαλύψτε τις λύσεις και προσαρμόστε τη στρατηγική και τις ενέργειές σας, τώρα σε μια νέα εποχή, με μία νέα κατάσταση πραγμάτων. Προγραμματίστε το χρόνο σας έγκαιρα και σύμφωνα με τις ομιλίες και τα εργαστήρια που σας ενδιαφέρουν!
Α΄ ΕΝΟΤΗΤΑ - 10:00 έως 12:30
10:00 - 10:20 10:20 - 11:00
Χαιρετισμοί
Βασικές (Χρηματο)Οικονομικές Γνώσεις και Οδηγός Επιβίωσης του Σύγχρονου Φαρμακοποιού
Μείωση εσόδων και ποσοστού κέρδους, ένταση του ανταγωνισμού, αυξημένο κόστος λειτουργίας και δανεισμού, αβεβαιότητα επιχειρηματικού κλίματος, συρρίκνωση του κοινωνικού κράτους: Μερικά μόνο από τα χαρακτηριστικά του περιβάλλοντος στο οποίο καλείται να λειτουργήσει ο σύγχρονος Φαρμακοποιός, ως επιστήμονας υγείας και αξιόπιστος επιχειρηματίας. Ποιες είναι οι βασικές (χρηματο)οικονομκές γνώσεις που θα πρέπει να έχει προκειμένου να αισθάνεται πιο ασφαλής με τις επιλογές του και να βλέπει με αισιοδοξία το μέλλον; Ομιλητής: Αθανάσιος Βοζίκης, Επίκουρος Καθηγητής Παν/ου Πειραιώς, Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης Αίθουσα Β, θέσεις 180
Οι Συνεταιρισμοί Φαρμακοποιών, Νέες υπηρεσίες και προοπτικές για το δίκτυο των μελών τους.
Δίκτυο σημαίνει, εθελοντικά συγκροτημένη ομάδα Φαρμακοποιών για κοινό όφελος, έχοντας συγκεκριμένες αρχές λειτουργίας και δεσμεύσεις, βασισμένες σε τρεις αρχές: κοινός προμηθευτής, κοινή και ενιαία μηχανογράφηση, και ενιαία εικόνα του Φαρμακείου. Σκοπός του είναι η λειτουργία του ανεξάρτητου Φαρμακείου μέλους στα νέα δεδομένα της αγοράς, αναπτύσσοντας καλύτερες οικονομίες κλίμακας και αναβαθμισμένες υπηρεσίες προς τους πελάτες του. Ομιλητής: Κώστας Κοκοκιός, Φαρμακοποιός, Πρόεδρος ΣΥΦΑΚ Αίθουσα Α, θέσεις 240 11:40 - 12:30
Φαρμακείο: Επανεκκίνηση ώρα μηδέν.
Δεν είναι εύκολο να βρει το σύγχρονο Φαρμακείο τρόπους για ν’ αντισταθμίσει το τζίρο του, χωρίς να δει το αύριο, σήμερα, και χωρίς να αφήσει πίσω τις κακές συνήθειες που άφησε το χθες. Το επάγγελμα χρειάζεται επανεκκίνηση και είμαστε στην ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ! Το ΝΕΟ Φαρμακείο θα πρέπει να στηριχθεί στην παροχή περισσότερων υπηρεσιών προς τον πελάτη του, μέσα από την επανεκπαίδευση των ίδιων των Φαρμακοποιών και των υπαλλήλων τους, με στόχο να συγχρονιστούν με τα νέα δεδομένα και τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται. Ομιλητές: Έρσα Τσούτσουρα, Φαρμακοποιός & Κωνσταντίνος Μπόρσης, υπάλληλος Φαρμακείου Αίθουσα Γ, θέσεις 85
Στρογγυλό Τραπέζι: Τα μυστικά για ν’ αναπτύξετε την κατηγορία των Συμπληρωμάτων Διατροφής. Η εμπειρία 4 Φαρμακείων.
Οι Φαρμακοποιοί θα μας παρουσιάσουν τις ενέργειες που κάνανε για να αναπτύξουν τα Συμπληρώματα Διατροφής στο Φαρμακείο τους. Θα μας εκθέσουν την εμπειρία τους από τη στρατηγική που εφαρμόσανε για να το επιτύχουν. Συντονιστής: Σπύρος Τερζόπουλος, Γεν. Διευθυντής Pharmacenter Αίθουσα Α, θέσεις 240 11:40 - 12:30
Υπέρταση & Διαβήτης - Υπηρεσίες από το Φαρμακείο
Η παροχή υπηρεσιών από το Φαρμακείο, αφενός διευρύνει και σταθεροποιεί την καθημερινή επικοινωνία με τους πελάτες του ενισχύοντας τη σχέση πιστότητας, αφετέρου διαφοροποιεί το Φαρμακείο προάγοντας τη ξεχωριστή ιδιότητα του επιστήμονα Φαρμακοποιού. Χαιρετισμός: Kαραμπίνης Απόστολος, Πρόεδρος και Διευθ. Σύμβουλος Ομιλητής: Γιώργος Μανθόπουλος, Εμπορικός Διευθυντής Karabinis Medical Αίθουσα Β, θέσεις 180 11:40 - 12:30
Γ΄ ΕΝΟΤΗΤΑ - 15:00 έως 15:50
ΜΗΣΥΦΑ και ο Ρόλος του Φαρμακοποιού
Ο ρόλος του Φαρμακοποιού στη διαχείριση της αυτοθεραπείας τον μετατρέπει σε Gate Keeper στο χώρο της δημόσιας υγείας, διότι εκτός από τη φροντίδα του ασθενή,διαφυλάσσει το εθνικό σύστημα υγείας από την αλόγιστη κατανάλωση φαρμάκων και τη σπατάλη επισκέψεων στο γιατρό. Θα αναλυθούν οι λόγοι για τους οποίους τα ΜΗΣΥΦΑ θα πρέπει να παραμείνουν στη δικαιοδοσία του Φαρμακοποιού, ο οποίος από τη μεριά του όμως θα πρέπει να επενδύσει σε γνώση. Ομιλητής: Μανώλης Μιτάκης, Φαρμακοποιός, Υπευθ. Επικοινωνίας Boehringer Ingelheim Αίθουσα Α, θέσεις 240
Η διέξοδος από την κρίση βήμα-βήμα.
Οι Φαρμακοποιοί έχοντας συχνά ανεπαρκή γνώση στο τι ακριβώς συμβαίνει στην ίδια τους την Επιχείρηση-Φαρμακείο, είτε είναι διστακτικοί στις αποφάσεις τους για εξέλιξη, είτε να τις «αγοράζουν» από ειδικούς, χωρίς ιδιαίτερο σχεδιασμό και με αμφίβολα αποτελέσματα. Βήματα και ενέργειες για ρεαλιστικά και εφαρμόσιμα αποτελέσματα. Αναφορά και στις Συστεγάσεις - Συνεργασίες. Ομιλητής: Ευάγγελος Παϊδούσης, Γεν. Διευθυντής Pharmacy Added Value Αίθουσα Γ, θέσεις 85
B΄ ΕΝΟΤΗΤΑ - 13:10 έως 14:00
Ολοκληρωμένα Συστήματα Διαχείρισης Πελατολογίου (CRM)
Σύγχρονοι τρόποι διαχείρισης πελατολογίου ειδικά εφαρμοσμένοι στο Φαρμακείο, με σκοπό την ενίσχυση της ανταγωνιστικής θέσης του. Υλοποίηση συστήματος πιστότητας και κάρτας μέλους, με σκοπό την αξιοποίηση του αγοραστικού προφίλ του Πελάτη, των αναγκών, συνηθειών και προτιμήσεών του. Διαχείριση προωθητικών ενεργειών, προσφορών, εκπτώσεων. Ομιλητής: Κώστας Δημητρόπουλος, Εμπορικός Διευθυντής CSA Αίθουσα Α, θέσεις 240
Η επικοινωνία με τον πελάτη σας. Τα «κλειδιά» της επιτυχίας.
Ποιοτική Ενδο-Εταιρική Εξυπηρέτηση, Ενεργητική Ακρόαση, Να ακούτε και ότι δεν ακούγεται! Η Τεχνική των Ερωτήσεων, Τα στοιχεία της Επικοινωνίας, Τηλεφωνική Επικοινωνία - τα 10 απαγορεύεται! Πώληση, Αντιρρήσεις και Παράπονα. Αντίστροφες ερωτήσεις με παραδείγματα. Αποφυγή Συγκρούσεων, Φραστική επίθεση από συνομιλητές με παραδείγματα. Θεωρία του “I am OK - You are OK”. Ομιλητής: Ανδρέας Καλλιβωκάς, Φαρμακοποιός Αίθουσα Β, θέσεις 180
 
			 |