| 
			 
								- Page 1 
		- Page 2 - Page 3 - Page 4 - Page 5 - Page 6 - Page 7 - Page 8 - Page 9 - Page 10 - Page 11 - Page 12 - Page 13 - Page 14 - Page 15 - Page 16 - Page 17 - Page 18 - Page 19 - Page 20 - Page 21 - Page 22 - Page 23 - Page 24 - Page 25 - Page 26 - Page 27 - Page 28 - Page 29 - Page 30 - Page 31 - Page 32 - Page 33 - Page 34 - Page 35 - Page 36 - Page 37 - Page 38 - Page 39 - Page 40 - Page 41 - Page 42 - Page 43 - Page 44 - Page 45 - Page 46 - Page 47 - Page 48 - Page 49 - Page 50 - Page 51 - Page 52 - Page 53 - Page 54 - Page 55 - Page 56 - Page 57 - Page 58 - Page 59 - Page 60 - Page 61 - Page 62 - Page 63 - Page 64 - Page 65 - Page 66 - Page 67 - Page 68 - Page 69 - Page 70 - Page 71 - Page 72 - Page 73 - Page 74 - Page 75 - Page 76 - Page 77 - Page 78 - Page 79 - Page 80 - Page 81 - Page 82 - Page 83 - Page 84 - Page 85 - Page 86 - Page 87 - Page 88 - Page 89 - Page 90 - Page 91 - Page 92 - Page 93 - Page 94 - Page 95 - Page 96 - Page 97 - Page 98 - Page 99 - Page 100 - Page 101 - Page 102 - Page 103 - Page 104 - Page 105 - Page 106 - Page 107 - Page 108 - Page 109 - Page 110 - Page 111 - Page 112 - Page 113 - Page 114 - Page 115 - Page 116 - Page 117 - Page 118 - Page 119 - Page 120 - Page 121 - Page 122 - Page 123 - Page 124 - Page 125 - Page 126 - Page 127 - Page 128 - Page 129 - Page 130 - Page 131 - Page 132 - Page 133 - Page 134 - Page 135 - Page 136 - Page 137 - Page 138 - Page 139 - Page 140 - Page 141 - Page 142 - Page 143 - Page 144 - Page 145 - Page 146 - Page 147 - Page 148 - Page 149 - Page 150 - Page 151 - Page 152 - Page 153 - Page 154 - Page 155 - Page 156 - Page 157 - Page 158 - Page 159 - Page 160 - Page 161 - Page 162 - Page 163 - Page 164 - Flash version © UniFlip.com  | 
		
			![]() 
παρουσίαση φαρμακείου ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ
85
είναι ταυτόχρονα και ευκαιρία και πρόκληση και τρόπος να κάνει κανείς τη διαφορά! Το βασικό ερώτημα βεβαίως παραμένει: πώς μπορεί κανείς να κάνει οικονομική διαχείριση, με τις καθυστερήσεις που παρουσιάζει ο ΕΟΠΥΥ, τα αναδρομικά rebates εκτός των συμβατικών όρων και μάλιστα πάνω στο αιτούμενο ποσό και όχι στο πληρωτέο, τη συνεχή διεύρυνση της αρνητικής λίστας, τις επίσης συνεχόμενες μειώσεις στις τιμές των φαρμάκων κ.ά; Η απάντηση αν και δύσκολη, είναι κατά τη γνώμη μας, ταυτόχρονα και απλή: τυποποίηση διαδικασιών ως προς τις λειτουργίες και τη διαχείριση πελατών, αυστηρή πολιτική στις παραγγελίες, στοχευμένες αγορές και ενέργειες και μείωση των εκπτώσεων που όλοι κάνουμε, απλά στο όνομα των εκπτώσεων, μέσα στην αγωνία της διατήρησης του πελάτη. Όλη η κίνηση των αποτελεσμάτων πωλήσεων και τα πλάνα ανάπτυξης μας, είναι μέρος της συνεχούς παρακολούθησης όλο και περισσότερων στατιστικών στοιχείων, των τάσεων των πελατών, της διαφημιστικής τάσης και της γενικότερης στρατηγικής του φαρμακείου μας, αλλά και της συνεργασίας μας με την Advance. Η παρακολούθηση αυτή γίνεται μέσα από εργαλεία online, το λογισμικό μας και τη συνεχή επαφή με τη ροή των πωλήσεων του φαρμακείου. Οι εταιρίες που μπαίνουν στο φαρμακείο, περνάνε ένα συγκεκριμένο screening, ώστε να πληρούν τόσο εμπορικά, όσο και αισθητικά τις προδιαγραφές μας, ν’ ανταποκρίνονται στο προφίλ του πελατολογίου μας, αλλά και να μπορούν να παρέχουν τους όρους συνεργασίας που θέλουμε.»
1.
2.
3.
Οι «χρυσές» υπηρεσίες προς τους πελάτες
«Οι συμβουλές υγείας και ομορφιάς, οι ενέργειες προβολών, τα δώρα και τα κίνητρα αγορών, είναι μέρος της προσπάθειας του FARMAKEIO214 και συντελούν όλα στη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη. Παράλ-
ληλα, είτε μέσω της Card Ardvantage, ενός πανίσχυρου εργαλείου επικοινωνίας και επαφής με τον πελάτη μας, είτε μέσω δικών μας πρωτοβουλιών και κινήσεων, η επικοινωνία αποτελεί καθημερινό μας μέλημα, χρησιμοποιώντας εκτός από τη συμβουλή μας στον πάγκο εξυπηρέτησης, ένα σύστημα ειδοποιήσεων με sms, mailing lists, αλλά και εκτεταμένη χρήση των social media. Παράλληλα οργανώνουμε διαδραστικούς διαγωνισμούς και φροντίζουμε την ενημέρωσή των πελατών μας με αποκλειστική διανομή στη Σαλαμίνα 3 εντύπων free press, ευρείας πανελλαδικής κυκλοφορίας : Natura, Ταλκ και το φοβερό Vitalite της Advance, με καταπληκτική και επίκαιρη θεματολογία για όλη την οικογένεια σε διάφορα θέματα υγείας και ευεξίας και ποιότητας ζωής. Επίσης, έχουμε και το δικό μας website-eshop με πανελλαδική αποκλειστικότητα στην πρωτοποριακή εφαρμογή της εξειδικευμένης και ασφαλούς πώλησης των συμπληρωμάτων διατροφής. Εδώ διαθέτουμε ειδική φόρμα επικοινωνίας του πελάτη με τον φαρμακοποιό, για να καθορίσει και ν’ αξιολογήσει τις ανάγκες του, ώστε να τον καθοδηγήσει μέσα απ’ τις ατελείωτες περιγραφές και λίστες με διάφορα προϊόντα, στο τι θέλει και τι πραγματικά χρειάζεται και να του προτείνει το κατάλληλο προϊόν για εκείνον, τη στιγμή που το θέλει. Είναι ένας τρόπος σταθερής επικοινωνίας και επαφής και για το aftersales, που προσέχουμε ιδιαίτερα στο φαρμακείο μας, με σκοπό να παρακολουθήσουμε το πως και πόσο έχει βοηθηθεί ο πελάτης στο θέμα που τον απασχολεί και να του δώσουμε την καλύτερη δυνατή λύση. Συνεχώς σκεπτόμαστε και σχεδιάζουμε πρωτότυπες ενέργειες για καλύτερες υπηρεσίες προς τον πελάτη μας. Αυτό μας κινητοποιεί, μας κρατά σε ζωντάνια και θετική σκέψη!»
PHARMACY management KAI EΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ • ΤΕΥΧΟΣ 19 | ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2013
 
			 |