Τι να Προσέξετε στην Προσέγγισή του
Καλωσορίστε τον εγκάρδια και μιλήστε μαζί του όσο περισσότερο επιτρέπει ο χρόνος σας.
Αν θυμάστε και το όνομά του, έχετε κερδίσει πολλούς πόντους και βρίσκεστε κοντά στο στόχο σας.
Διερευνήστε σε βάθος τις ανάγκες του, δείξτε του πως ενδιαφέρεστε γι’ αυτόν και θα γίνει ο καλύτερος πελάτης σας.
Κατά βάθος δεν θέλει κάτι συγκεκριμένο, απλώς αποζητά την προσοχή σας.
Ο Παρορμητικός μπορεί να μιλάει για ώρες, να αλλάξει δέκα διαφορετικές γνώμες και να εκφράσει πέντε διαφορετικές ανάγκες.
Αν θέλετε να μειώσετε το χρόνο εξυπηρέτησής του, κάντε του «κλειστές» ερωτήσεις ώστε η απάντηση να είναι ένα “ναι” ή ένα “όχι”.
Μπορείτε να του προτείνετε το πιο γνωστό, το πιο διαφημιζόμενο προϊόν, λέγοντας του ότι είναι το πιο καινοτόμο ή αυτό που τώρα είναι στη μόδα.
Μην του δώσετε πολλές επιλογές, θα τον μπερδέψετε.
Για εκείνον είναι αρκετή μία και μόνη επιλογή, αρκεί να είναι η καλύτερη και να καλύπτει τις ανάγκες του.
Δεν θα εκφράσει ποτέ την αντίρρησή του με άμεσο τρόπο, απλά θα σας ζητήσει να δει και κάτι άλλο.
Στην περίπτωση αυτή, θα χρειαστεί να βρείτε ποιος είναι ο ενδοιασμός του και να καταφέρετε να τον ξεπεράσετε.
Ο Παρορμητικός χρειάζεται προσοχή στην πώληση.
Μόνο αφού κλείσετε την αποδοχή του βασικού προϊόντος μπορείτε να προχωρήσετε σε συμπληρωματική πρόταση, αλλιώς κινδυνεύετε να χάσετε και την βασική πώληση.
Μετά την ολοκλήρωση της πώλησης και εφόσον έχετε διαθέσιμο χρόνο, μιλήστε μαζί του για ό,τι θέλετε.
Θα σας αγαπήσει!