Είμαστε πιο κοντά από ποτέ στην επίτευξη του υψηλότερου δυνατού επιπέδου στην «κοινωνική νοημοσύνη», που σημαίνει ότι η κατανόηση των πληροφοριών στις οποίες έχουμε πρόσβαση σε πραγματικό χρόνο, μας ωθεί σε έξυπνες αποφάσεις πιο γρήγορα και με μεγαλύτερη ακρίβεια.
Τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης εγκαθίδρυσαν διαδικτυακές πλατφόρμες ώστε να γίνουμε πιο έξυπνοι, πιο κοινωνικοί και ευκίνητοι, αλλά και ικανοί για ανταπόκριση στις αυξανόμενες προσδοκίες των πελατών του σήμερα.
Νέα εργαλεία συνεχίζουν να πολλαπλασιάζονται ραγδαία, για να μας βοηθήσουν να αντιμετωπίσουμε αυτήν την πλατφόρμα.
Η ερώτηση είναι… πώς θα γίνουμε πιο έξυπνοι σχετικά με τον τρόπο που διαχειριζόμαστε αυτήν την εμπειρία, ώστε να τη χρησιμοποιήσουμε για να τροφοδοτήσουμε πιο έξυπνο marketing… πώς να επιλέξουμε τα κατάλληλα εργαλεία… πώς να επικοινωνούμε τις ιδέες μας στην κατάλληλη ομάδα και… πώς να συνεχίσουμε να αυξάνουμε τους δείκτες κοινωνικής νοημοσύνης μας;
4 τρόποι με τους οποίους μπορείτε να ενεργοποιήσετε την κοινωνική σας νοημοσύνη:
1. Πρότυπο: Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κάποιο εργαλείο λογισμικού που να μπορεί να βοηθήσει να παγιώσετε τα πρότυπά σας σε κάθε διαθέσιμο δίκτυο και να σας επιτρέψει να παρακολουθείτε την επιτυχία του.
Αλλά από κάπου πρέπει να αρχίσετε. Για να ορίσετε επιτεύξιμους στόχους, ο μόνος τρόπος είναι υιοθετώντας μία βασική γραμμή.
Οι στόχοι σας μπορεί να αλλάξουν στην πορεία, ωστόσο είναι ένα κρίσιμο σημείο εκκίνησης εάν θέλετε να δείτε πόσο μακριά έχετε πάει (ή πρέπει να πάτε).
2. Δημιουργήστε Επαφές: Εάν δεν καταφέρετε να δημιουργήσετε μία κοινότητα με το να έρχεστε σε επαφή με πραγματικούς ανθρώπους στα κοινωνικά μέσα, τότε είναι όλα για το τίποτα.
Να είστε επίμονοι και να μην εγκαταλείπετε την προσπάθεια.
Αυτό χρειάζεται πολύ χρόνο και επιμονή.
3. Αγκαλιάστε την Αλλαγή: Στα μέσα δικτύωσης, θα ακούσετε για τα καλά και τα άσχημα, για όσα εκφράζετε στον κόσμο.
Αλλά η επιχειρηματικότητα έχει εξελιχθεί σε τέτοιο βαθμό, που χρειάζεται να προσαρμόζει και να υιοθετεί νέο τρόπο σκέψης γρήγορα, ώστε να επιβιώνει, χωρίς να φοβάται να κάνει λάθος ή να αλλάξει νοοτροπία.
Οι καταναλωτές δε γνωρίζουν τι θέλουν μέχρι να τους το δώσεις.
Δώστε τους λοιπόν τις καλύτερες ιδέες σας και να είστε ανοιχτοί στην αξιολόγηση, όταν αυτή έρχεται.
Μπορεί να ακούσετε κάτι που θα πυροδοτήσει μία καλύτερη προσέγγιση.
4. Αυτοματοποιήστε: Tο ανθρώπινο μυαλό μπορεί να σας πάει μέχρι ενός σημείου, και με τόσες πληροφορίες εκεί έξω, είναι αδύνατο να κάνετε γρήγορα και χειροκίνητα.
Δεν υπάρχει κάποιο μαγικό σύνολο εργαλείων το οποίο θα σας βοηθήσει να ορίσετε τους βασικούς σας στόχους. Μέσω της δοκιμής θα βρείτε έναν συνδυασμό που δουλεύει.
Κάθε μέρα γεννιούνται νέα εργαλεία και εφόσον όλα γίνονται τόσο γρήγορα, πρέπει να μείνετε ευκίνητοι και ευέλικτοι.
Εν κατακλείδι: Δεν υπήρξε ποτέ πιο συναρπαστική στιγμή για να οξύνουμε την κοινωνική νοημοσύνη μας.
Χρησιμοποιήστε το μυαλό σας, το διαδίκτυο και τα κοινωνικά δίκτυα για να δημιουργήσετε δεσμούς και συζητήσεις, που θα σας κρατήσουν σε εξέλιξη…
Ιωάννης – Ευάγγελος Χαραμής
Χαραμή ΑΕ