fbpx

Πωλήσεις - Μάρκετινγκ

Εμφάνιση # 
Τίτλος
Νέες Υπηρεσίες στο Φαρμακείο
Πραγματοποιήστε μια Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών
Συμπληρωματική Πώληση - Τα Στάδια της Επικοινωνίας σας
Πώς να Χρησιμοποιήσετε την Πειθώ για να Αυξήσετε τις Πωλήσεις στο Φαρμακείο Σας
Δερμοκαλλυντικά - 10 Σημεία Κλειδιά για να Αναπτύξετε την Κατηγορία
Δερμοκαλλυντικά: 10 Σημεία «Κλειδιά» Για Να Αναπτύξετε Την Κατηγορία
Η Έννοια της Προστιθέμενης Αξίας
6 Ενέργειες Κλειδιά για να Δημιουργήσετε ένα Τμήμα Ποδολογίας
Συμβουλή και Συνδυαστική Πώληση - 2o Μέρος: Αντιμετωπίζοντας τον Πελάτη
Συμβουλή και Συνδυαστική Πώληση - 1o Μέρος: Ξεπεράστε τα Ταμπού
Αποκτήστε Φωνή στο Κοινό σας
Οι Ευκαιρίες για την Ανάπτυξη της Κατηγορίας Αυτοθεραπείας
Πολεμώντας στη Μάχη των Τιμών
Πώς να Πουλάμε τα Premium Καλλυντικά στο Φαρμακείο
Η Ικανοποίηση του Πελάτη στην Καρδιά της Επιχείρησης
Στρατηγικές Μarketing ανά Ηλικία
Αναπτύσσοντας μια Νέα Κατηγορία - Οδηγός για Ένα Νέο Τμήμα
Γνωρίστε τον Ανταγωνισμό σας
Αυτοθεραπεία και ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ. - Ο Δρόμος για την Ανάπτυξή τους στο Ελληνικό Φαρμακείο
Το Marketing των Αισθήσεων στον Χώρο
Ενισχύστε την Κατηγορία Αυτοθεραπείας στο Φαρμακείο σας - 8 Απαραίτητες Ενέργειες
Η Ικανοποίηση του Πελάτη Είναι Ανεκτίμητη
Πώς να Αναδείξουμε την Εξειδίκευσή μας σε μία Κατηγορία Προϊόντων
Διαμόρφωση Τιμολογιακής Πολιτικής Φαρμακείου - 9 Χρυσές Συμβουλές
Διαφήμιση στο Διαδίκτυο VS Διαφήμισης στα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Δημοσίευση Άρθρων
Διαφήμιση: Αγώνας Ταχύτητας ή Μαραθώνιος;
Βρεφική Διατροφή - Το Φαρμακείο Πρέπει να Παίξει τον Ρόλο του
Κάντε μια Έρευνα του Ανταγωνισμού
Η Αντιγήρανση και η Αξιοπιστία της Συμβουλής του Φαρμακοποιού
Το Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα του Φαρμακείου και η Επικοινωνία του
Η Συμβολή του CRM στη Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων
Ισχυροποιήστε τη Θέση σας ως Επιστήμονας Υγείας στην Κατηγορία των Προϊόντων Αυτοθεραπείας
Αιτία που οι Διαφημίσεις Αποτυγχάνουν
Χειμώνας - Επιμεληθείτε την Εικόνα του Φαρμακείου σας
Σύγχρονη Διοίκηση Μάρκετινγκ: Επιπτώσεις για την Αγορά του Φαρμακείου
Μια Μελέτη Γεωμάρκετινγκ στην Υπηρεσία της Επιχείρησής σας
Από την Επιστήμη της Επικοινωνίας στην Τέχνη της Πώλησης
Γνωρίζετε Καλά τους Πελάτες σας;
Η Σωστή Προώθηση Αντηλιακών Προϊόντων
Έξι Βήματα Εφαρμογής CRM (Customer Relationship Management)
Δημιουργήστε μία Κάρτα Πιστότητας Πελάτη
Προσμένοντας τον... Νέο Άνδρα
Η Αξία της Γνώσης του Μάρκετινγκ για το Φαρμακείο
Πως να Αυξήσετε τις Online Παραγγελίες του Φαρμακείου σας
Μάρκετινγκ vs Διαφήμισης
Η Προβολή και Η Προώθηση Αντηλιακών στο Φαρμακείο
Το Φαρμακείο σας στο Βασίλειο των Αισθήσεων
Ένα Φιλικό Φαρμακείο με Ευχαριστημένους Πελάτες
Η Ποιότητα των Υπηρεσιών στο Φαρμακείο
Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή "Charami SA" στο κινητό σας και πάντοτε θα έχετε άμεση και επίκαιρη ενημέρωση για όλα τα θέματα του κλάδου της υγείας, της ομορφιάς και της ευεξίας. Επιλέξτε το αντίστοιχο με τα ενδιαφέροντά σας "κουμπί" και περιηγηθείτε στο περιεχόμενό του!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.