fbpx

Πωλήσεις - Μάρκετινγκ

Εμφάνιση # 
Τίτλος
Η Ικανοποίηση του Πελάτη στην Καρδιά της Επιχείρησης
Διαμόρφωση Τιμολογιακής Πολιτικής Φαρμακείου - 9 Χρυσές Συμβουλές
Διαφήμιση στο Διαδίκτυο VS Διαφήμισης στα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Δημοσίευση Άρθρων
Διαφήμιση: Αγώνας Ταχύτητας ή Μαραθώνιος;
Βρεφική Διατροφή - Το Φαρμακείο Πρέπει να Παίξει τον Ρόλο του
Κάντε μια Έρευνα του Ανταγωνισμού
Το Marketing των Αισθήσεων στον Χώρο
Η Αντιγήρανση και η Αξιοπιστία της Συμβουλής του Φαρμακοποιού
Το Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα του Φαρμακείου και η Επικοινωνία του
6 Ενέργειες Κλειδιά για να Δημιουργήσετε ένα Τμήμα Ποδολογίας
Η Συμβολή του CRM στη Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων
Ισχυροποιήστε τη Θέση σας ως Επιστήμονας Υγείας στην Κατηγορία των Προϊόντων Αυτοθεραπείας
Αιτία που οι Διαφημίσεις Αποτυγχάνουν
Χειμώνας - Επιμεληθείτε την Εικόνα του Φαρμακείου σας
Σύγχρονη Διοίκηση Μάρκετινγκ: Επιπτώσεις για την Αγορά του Φαρμακείου
Μια Μελέτη Γεωμάρκετινγκ στην Υπηρεσία της Επιχείρησής σας
Από την Επιστήμη της Επικοινωνίας στην Τέχνη της Πώλησης
Γνωρίζετε Καλά τους Πελάτες σας;
Η Σωστή Προώθηση Αντηλιακών Προϊόντων
Πώς να Πουλάμε τα Premium Καλλυντικά στο Φαρμακείο
Έξι Βήματα Εφαρμογής CRM (Customer Relationship Management)
Δημιουργήστε μία Κάρτα Πιστότητας Πελάτη
Προσμένοντας τον... Νέο Άνδρα
Η Αξία της Γνώσης του Μάρκετινγκ για το Φαρμακείο
Πως να Αυξήσετε τις Online Παραγγελίες του Φαρμακείου σας
Μάρκετινγκ vs Διαφήμισης
Η Προβολή και Η Προώθηση Αντηλιακών στο Φαρμακείο
Το Φαρμακείο σας στο Βασίλειο των Αισθήσεων
Ένα Φιλικό Φαρμακείο με Ευχαριστημένους Πελάτες
Η Ποιότητα των Υπηρεσιών στο Φαρμακείο
Πώς θα Κάνετε την Ομάδα του Φαρμακείου σας να Πουλάει Περισσότερο
Content Marketing
Οι Συνδυαστικές Πωλήσεις στο Φαρμακείο
Ενδυναμώστε την Eικόνα σας σαν Eπαγγελματίας και Σύμβουλος Yγείας
Νέα Εργαλεία Προβολής μέσω του Digital Μarketing
CRM Customer Relationship Management - Μάρκετινγκ Σχέσεων και Φαρμακείο
Στρατηγικές Μarketing ανά Ηλικία
Ομαδικό Πνεύμα για Καλύτερες Πωλήσεις
Πολεμώντας στη Μάχη των Τιμών
Πως να Εκμεταλλευτείτε ένα Πρόγραμμα Πιστότητας Πελάτη
Γνωρίστε τον Ανταγωνισμό σας
Πουλήστε Παραφάρμακα μέσω Amazon
Προωθήστε τα Αντιφθειρικά Προϊόντα στο Φαρμακείο σας
Διαφημιστείτε μέσω Banner
Κερδίστε τους Περιστασιακούς Πελάτες
Μητέρα: Ο Χρυσός Πελάτης του Φαρμακείου
Απαλλαχτείτε από «Περιττές» Μάρκες
Κάρτα Πιστότητας Πελάτη
Η Σημασία της Στατιστικής Αξιολόγησης στο Σύγχρονο Φαρμακείο
Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή "Charami SA" στο κινητό σας και πάντοτε θα έχετε άμεση και επίκαιρη ενημέρωση για όλα τα θέματα του κλάδου της υγείας, της ομορφιάς και της ευεξίας. Επιλέξτε το αντίστοιχο με τα ενδιαφέροντά σας "κουμπί" και περιηγηθείτε στο περιεχόμενό του!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.