fbpx

Πωλήσεις - Μάρκετινγκ

Εμφάνιση # 
Τίτλος
Προσεγγίστε Νέους Πελάτες στο Φαρμακείο σας
Διαμόρφωση Τιμολογιακής Πολιτικής Φαρμακείου - 9 Χρυσές Συμβουλές
Ο Ρόλος των Συναισθημάτων στη Λήψη Αποφάσεων Αγοράς
Γνωρίστε τον Ανταγωνισμό σας
Όλα τα Βήματα για Επιτυχημένες Πωλήσεις
Πώς Μπορείτε να Αναδείξετε την Εξειδίκευσή σας σε μία Κατηγορία Προϊόντων;
Συμπληρωματική Πώληση - Τα Στάδια της Επικοινωνίας σας
Η Ικανοποίηση του Πελάτη ως Βασικός Στόχος μίας Επιχείρησης
Φαρμακοποιός και Ιατρικός Επισκέπτης - Μία Σχέση Αγαστής Συνεργασίας
Αυξήστε τις Online Παραγγελίες του Φαρμακείου σας
Πως Μπορείτε να Αξιολογήσετε την Ποιότητα των Υπηρεσιών στο Φαρμακείο;
Μητέρα: Ο Χρυσός Πελάτης του Φαρμακείου
Κάρτα Πιστότητας Πελάτη στο Φαρμακείο
Η Συνδυαστική Πώληση στο Φαρμακείο
Αυτοθεραπεία και ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ. - Ο Δρόμος για την Ανάπτυξή τους στο Ελληνικό Φαρμακείο
Οι Ευκαιρίες για την Ανάπτυξη της Κατηγορίας Αυτοθεραπείας
Πώς Μπορείτε να Αυξήσετε τις Πωλήσεις στο Φαρμακείο σας;
Συμβουλή και Συνδυαστική Πώληση - 2o Μέρος: Αντιμετωπίζοντας τον Πελάτη
Συμβουλή και Συνδυαστική Πώληση - 1o Μέρος: Ξεπεράστε τα Ταμπού
Ομαδικό Πνεύμα για Καλύτερες Πωλήσεις
Διαχείριση Αντιρρήσεων στο Φαρμακείο
Διαφημιστείτε Μέσω Banner
Αναπτύξτε τις Πωλήσεις σας στο Φαρμακείο
Νέες Υπηρεσίες στο Φαρμακείο
Αποκτήστε Φωνή στο Κοινό σας
Πουλήστε σε Σωστές Τιμές
Πραγματοποιήστε μια Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών
6 Ενέργειες Κλειδιά για να Δημιουργήσετε ένα Τμήμα Ποδολογίας
Γνωρίζοντας Καλύτερα την Πελατεία σας
Μετατρέποντας την Κρίση σε Ευκαιρία - Επιλογή ή Αναγκαιότητα;
Καλύπτοντας τις Χαμένες Πωλήσεις
Δερμοκαλλυντικά - 10 Σημεία Κλειδιά για να Αναπτύξετε την Κατηγορία
Δερμοκαλλυντικά: 10 Σημεία «Κλειδιά» Για Να Αναπτύξετε Την Κατηγορία
Η Έννοια της Προστιθέμενης Αξίας
Πολεμώντας στη Μάχη των Τιμών
Πώς να Πουλάμε τα Premium Καλλυντικά στο Φαρμακείο
Στρατηγικές Μarketing ανά Ηλικία
Αναπτύσσοντας μια Νέα Κατηγορία - Οδηγός για Ένα Νέο Τμήμα
Το Marketing των Αισθήσεων στον Χώρο
Ενισχύστε την Κατηγορία Αυτοθεραπείας στο Φαρμακείο σας - 8 Απαραίτητες Ενέργειες
Η Ικανοποίηση του Πελάτη Είναι Ανεκτίμητη
Διαφήμιση στο Διαδίκτυο VS Διαφήμισης στα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Δημοσίευση Άρθρων
Διαφήμιση: Αγώνας Ταχύτητας ή Μαραθώνιος;
Βρεφική Διατροφή - Το Φαρμακείο Πρέπει να Παίξει τον Ρόλο του
Κάντε μια Έρευνα του Ανταγωνισμού
Η Αντιγήρανση και η Αξιοπιστία της Συμβουλής του Φαρμακοποιού
Το Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα του Φαρμακείου και η Επικοινωνία του
Η Συμβολή του CRM στη Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων
Ισχυροποιήστε τη Θέση σας ως Επιστήμονας Υγείας στην Κατηγορία των Προϊόντων Αυτοθεραπείας
Κοινοποιήστε το Άρθρο:


e-learning-pharmamanage.gr


Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων