- Page 1
- Page 2 - Page 3 - Page 4 - Page 5 - Page 6 - Page 7 - Page 8 - Page 9 - Page 10 - Page 11 - Page 12 - Page 13 - Page 14 - Page 15 - Page 16 - Page 17 - Page 18 - Page 19 - Page 20 - Page 21 - Page 22 - Page 23 - Page 24 - Page 25 - Page 26 - Page 27 - Page 28 - Page 29 - Page 30 - Page 31 - Page 32 - Page 33 - Page 34 - Page 35 - Page 36 - Page 37 - Page 38 - Page 39 - Page 40 - Page 41 - Page 42 - Page 43 - Page 44 - Page 45 - Page 46 - Page 47 - Page 48 - Page 49 - Page 50 - Page 51 - Page 52 - Page 53 - Page 54 - Page 55 - Page 56 - Page 57 - Page 58 - Page 59 - Page 60 - Page 61 - Page 62 - Page 63 - Page 64 - Page 65 - Page 66 - Page 67 - Page 68 - Page 69 - Page 70 - Page 71 - Page 72 - Page 73 - Page 74 - Page 75 - Page 76 - Page 77 - Page 78 - Page 79 - Page 80 - Page 81 - Page 82 - Page 83 - Page 84 - Page 85 - Page 86 - Page 87 - Page 88 - Page 89 - Page 90 - Page 91 - Page 92 - Page 93 - Page 94 - Page 95 - Page 96 - Page 97 - Page 98 - Page 99 - Page 100 - Page 101 - Page 102 - Page 103 - Page 104 - Page 105 - Page 106 - Page 107 - Page 108 - Page 109 - Page 110 - Page 111 - Page 112 - Page 113 - Page 114 - Page 115 - Page 116 - Page 117 - Page 118 - Page 119 - Page 120 - Page 121 - Page 122 - Page 123 - Page 124 - Page 125 - Page 126 - Page 127 - Page 128 - Page 129 - Page 130 - Page 131 - Page 132 - Page 133 - Page 134 - Page 135 - Page 136 - Page 137 - Page 138 - Page 139 - Page 140 - Page 141 - Page 142 - Page 143 - Page 144 - Page 145 - Page 146 - Page 147 - Page 148 - Page 149 - Page 150 - Page 151 - Page 152 - Page 153 - Page 154 - Page 155 - Page 156 - Page 157 - Page 158 - Page 159 - Page 160 - Page 161 - Page 162 - Page 163 - Page 164 - Flash version © UniFlip.com |
![]()
ΑΦΙΕΡΩΜΑ
71
ραπείες κατά της γήρανσης. Οι συνθέσεις των προϊόντων της προέρχονται μέσα από χιλιάδες επιστημονικές εργασίες που δημοσιεύονται κάθε εβδομάδα σε όλα τα έγκριτα επιστημονικά περιοδικά του κόσμου.
της θεραπείας».
επιλογές του φαρμακευτικού κλάδου. Η ιδιαιτερότητα της εταιρείας, είναι η συνεχής υποστήριξη του φαρμακείου (after sales), παρέχοντας πλήρη υποστήριξη του.
Η Mylan, αποτελεί έναν παγκόσμιο ηγέτη στους τομείς ανάπτυξης ομοιοδραστικών και ειδικών φαρμακευτικών προϊόντων, κατέχοντας την πρώτη, ή μία από τις πρώτες θέσεις στις πολυπληθέστερες ανά τον κόσμο αγορές. Διαθέτει ένα από τα μεγαλύτερα και αρτιότερα χαρτοφυλάκια της φαρμακευτικής βιομηχανίας και παράγει περισσότερα από 1.100 διαφορετικά προϊόντα. Δραστηριοποιείται σε 140 χώρες και εδώ και 50 χρόνια, παραμένει πιστή στο όραμα της να εξασφαλίσει πρόσβαση σε ποιοτικά και προσιτά φάρμακα σε 7 δισεκατομμύρια ανθρώπους.
Η εταιρία Pharmacy’s added Value παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες στα φαρμακεία, με σκοπό την επιχειρηματική τους αναβάθμιση. Ενδεικτικά αναφέρουμε: Βελτίωση ρευστότητας και κερδοφορίας, Μείωση φορολογίας, Βελτίωση ελέγχου και αποδοτικότητας απασχολουμένων, Διαχείριση αγορών, Προτάσεις merchandising, Σχεδιασμός προωθητικών ενεργειών, Business Plan για την συνεργασία φαρμακοποιών.
Η TARGET PHARMA δραστηριοποιείται στο χώρο των δερμοκαλλυντικών και των φαρμάκων, με στόχο να προσφέρει προϊόντα υψηλής ποιότητας στην υπηρεσία της υγείας. Με τις σειρές HYDROVIT, HYDROVIT Baby, BIOTRIN και BIOMINERAL διαθέτει προτάσεις για την καθημερινή περιποίηση για ενήλικες και παιδιά. Συνεχίζει δε τη δυναμική της πορεία και στο χώρο των γενοσήμων φαρμάκων, καλύπτοντας μια αυξανόμενη γκάμα ιατρικών ειδικοτήτων.
Με περισσότερα από 35 χρόνια εμπειρίας, το τμήμα διαβήτη της Roche είναι πρωτοπόρο στον τομέα της διαχείρισης του διαβήτη. Το brand Accu-Chek είναι Νο 1 στον κόσμο στους μετρητές γλυκόζης αίματος και τεχνολογικά πρωτοπόρο στις αντλίες ινσουλίνης
Η ΡΗΑRMA CENTER ξεκίνησε το 2003 με στόχο να συμβάλλει στην ανάπτυξη του σύγχρονου φαρμακείου με την HEALTH AID, μια από τις πρώτες εταιρίες συμπληρωμάτων διατροφής στην Αγγλία και αναπτυσσόμενη παγκοσμίως. Με παρουσία σε περισσότερα από 6000 φαρμακεία πανελλαδικά, συνεχίζει να υποστηρίζει το ελληνικό φαρμακείο και προσπαθεί να στέκεται πάντα κοντά στον καταναλωτή και τις ανάγκες του με το σύνθημα «Η πρόληψη είναι καλύτερη
Η Smart Pharmacy ασχολείται αποκλειστικά με το χώρο του φαρμακείου. Δραστηριοποιείται πανελλαδικά, πραγματοποιώντας αρχιτεκτονικές μελέτες, προτείνοντας πρωτοποριακές - αναπτυξιακές ιδέες. O χρόνος παράδοσης, η οργάνωση και οι ανταγωνιστικές τιμές, την έχουν καθιερώσει στις πρώτες
Η VitaCosmetica αντιπροσωπεύει αποκλειστικά τη FortePharma, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες συμπληρωμάτων διατροφής στην Ευρώπη και διεθνώς, με έδρα στο Μονακό και τη Skincode, μία νέα ελβετική σειρά υψηλής ποιότητας δερμοκαλλυντικών, που ιδρύθηκε το 1998 στη Ζυρίχη -σε συνεργασία με δερματολόγους και πανεπιστημιακούς γιατρούς- στοχεύοντας στη συνεχή καινοτομία, μέσω της ιατρικής έρευνας και στην ανάπτυξη πραγματικά αποτελεσματικών προϊόντων για την επιδερμίδα.
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2013
|