Επιστροφή στις ανθρώπινες αξίες
Μέσα σε ένα περιβάλλον επιτάχυνσης της ψηφιοποίησης στην καθημερινή ζωή μας, οι καταναλωτές αισθάνονται την ανάγκη να επιστρέψουν σε ασφαλείς και βιώσιμες αξίες της αυθεντικότητας. Θέλουν να μιλήσουν με ανθρώπους, να συναντηθούν… Η επαφή με τον άνθρωπο επιστρέφει πανηγυρικά στον κόσμο του μάρκετινγκ!
Οι τάσεις της επιστροφής στις ανθρώπινες αξίες και σχέσεις, εφαρμόζονται σε κάθε τομέα. Οι φαρμακοποιοί έχουν ήδη προνομιακή επαφή με τους ασθενείς -πελάτες τους λόγω της ισχυρής σχέσης εμπιστοσύνης που έχουν κτίσει , απλά πρέπει να βελτιώσουν την επικοινωνία τους. Το φαρμακείο έχει μια κοινωνική αποστολή στην ευαισθητοποίηση του κοινού, στην ανταλλαγή και μετάδοση πληροφοριών και συμβουλών, που για ορισμένους λιγότερο και άλλους περισσότερο, μπορεί να έχουν παραμεληθεί τα τελευταία χρόνια υπέρ των ενεργειών της πώλησης.
Δεν αρκούν όμως μόνο οι προσφορές και οι εκπτώσεις!
Σήμερα, οι περισσότεροι άνθρωποι έρχονται από ανάγκη στο φαρμακείο, αλλά αύριο, με την ταχεία ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτό δεν θα συμβαίνει, ιδιαίτερα στα μεγάλα αστικά κέντρα. Δείτε στο αφιέρωμα του παρόντος τεύχους τι συμβαίνει ήδη στις ΗΠΑ και πώς το αντιμετωπίζουν τα φαρμακεία εκεί.
Το προϊόν και την τιμή, θα τα βρούνε στο Διαδίκτυο. Τα Φαρμακεία συνεπώς θα πρέπει να αναδείξουν τη σημασία της συνάντησης και της επικοινωνίας με τον άνθρωπο με περισσότερες υπηρεσίες και ιδιαίτερους χώρους που διευκολύνουν την ανταλλαγή και την κοινή χρήση των πληροφοριών.
Στο φυσικό σημείο πώλησης, οι καταναλωτές δεν προσελκύονται από προσφορές, αλλά από την ποιοτική ανθρώπινη επαφή. Αυτή είναι η ειδοποιός διαφορά μεταξύ του φυσικού από το ηλεκτρονικό κατάστημα.
Οι Φαρμακοποιοί που έχουν κατανοήσει τη σημασία να δημιουργήσουν καταστήματα Ευ ζην και Υγείας, αντί ενός απλού σημείου διανομής, είναι εκείνοι που καταφέρνουν να μεταδίδουν τις αξίες τους, ανταποκρινόμενοι στις νέες ανάγκες των πελατών τους. Αυτοί που έχουν κατανοήσει τη σημασία του να δημιουργούν με πάθος, σχέσεις ζωής με το κοινό τους, έχουν ένα καλό λόγο για τους καταναλωτές να έρθουν σε αυτούς αντί να πάνε αλλού.
Είναι καιρός λοιπόν να αναδείξουμε τον επιστημονικό και κοινωνικό μας ρόλο και να προσαρμοστούμε στις προσδοκίες των ασθενών μας!
Πόπη Χαραμή
Φαρμακοποιός
Σύμβουλος Φαρμακευτικών Υπηρεσιών