Ας τολμήσουμε…
Ας τολμήσουμε είναι το μήνυμα τώρα…
Σε αυτό το τεύχος του PHARMACY management ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ φέρνουμε στο προσκήνιο μια σημαντική κατηγορία που έχει μεγάλη δυναμική ανάπτυξης στο κανάλι του φαρμακείου με το αφιέρωμα “Δερμοκαλλυντικά, η θέση που τους αξίζει” . Εδώ θα βρείτε όλα τα tips για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας και να καταστήσετε αυτήν την κατηγορία ακόμη πιο δυναμική .
Ας τολμήσουμε παράλληλα να πάρουμε ιδέες διαχείρισης και management από τους δυο νέους φαρμακοποιούς που παρουσιάζουν το φαρμακείο Ζώτος Πέτρος & ΣΙΑ στην Πετρούπολη και με μια επιτυχημένη στρατηγική, τοποθετούν τον ασθενή-πελάτη στην κορυφή, προσφέροντάς του όχι μόνο προϊόντα, αλλά μια ολοκληρωμένη εμπειρία.
Ας τολμήσουμε επίσης να αναδείξουμε με τη συμβουλή και το κατάλληλο merchandizing την αγορά των ΜΗΣΥΦΑ, ιδιαίτερα για το αναπνευστικό, την υπ’ αριθμό 1 κατηγορία σε πωλήσεις. Ο κίνδυνος να χάσει το φαρμακείο την αποκλειστική διάθεση των ΜΗΣΥΦΑ έχει γίνει πλέον υπαρκτό νομοθετικό πλαίσιο και πρέπει να δράσετε άμεσα, προσεγγίζοντας κυρίως τον καταναλωτή, με τη σωστή πρόταση και την ανθρώπινη φροντίδα.
Ας τολμήσουμε ένα βήμα μπροστά, εφαρμόζοντας τους κανόνες του category merchandizing, μία από τις ενέργειες σωστής επικοινωνίας των προϊόντων στο χώρο, που ξεκίνησε μεν στα πολυκαταστήματα και στα super market, αλλά μπορεί κάλλιστα και με μεγάλη επιτυχία να εφαρμοστεί και στο φαρμακείο.
Ας τολμήσουμε να εφαρμόσουμε προγράμματα πιστότητας πελάτη με τη κάρτα πιστότητας. “Αυτά απαγορεύονται στο φαρμακείο” ίσως πούνε μερικοί , ενώ άλλοι τολμούν να αναπτύσσουν νέα συστήματα CRM,με οφέλη όχι μόνο για τους πελάτες τους αλλά και για το ίδιο το φαρμακείο τους. Γιατί να μην λειτουργούν τα φαρμακεία πλέον όπως και τα άλλα καταστήματα που πωλούν τα ίδια με αυτά προϊόντα, μέσα στα πλαίσια της υγιούς ανταγωνιστικότητας;
Τέλος ας τολμήσουμε, σε όποια γωνιά της Ελλάδος και αν βρισκόμαστε, να προγραμματίσουμε, το Σαββατοκύριακο στις 5 και 6 Μαρτίου’16, να παρευρεθούμε στην 7η Διημερίδα με Θέμα ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΥΓΕΙΑΣ που διοργανώνει όπως κάθε χρόνο το Περιοδικό στο εκθεσιακό Metropolitan Expo , για να πάρουμε γνώση και να ανακαλύψουμε καινοτόμες ενέργειες για την εξέλιξη του φαρμακείου μας.
Πόπη Χαραμή
Φαρμακοποιός
Σύμβουλος Φαρμακευτικών Υπηρεσιών