fbpx

Επικοινωνία Πελάτη

Εμφάνιση # 
Τίτλος
Η Κατάλληλη Προσέγγιση και Επικοινωνία στην Αυτοθεραπεία
Ανακοίνωση ΠΦΣ Αναφορικά με το Δελτίο Τύπου του Υπ. Υγείας για τις Ελλείψεις Φαρμάκων
Πονοκέφαλος: Ο Διάλογος με τον Ασθενή στο Φαρμακείο
Διαχείριση Τηλεφωνημάτων σε 6 Σημεία
H Κατάλληλη Προσέγγιση και Επικοινωνία στην Αυτοθεραπεία - Video
Προσαρμόζοντας την Επικοινωνία μας στις Ανάγκες του Ασθενή
Τα Βασικά για την Επικοινωνία και την Εξυπηρέτηση του Πελάτη - Video
Ο Ρόλος του Φαρμακοποιού στη Συμμόρφωση του Ασθενή με τη Θεραπεία
Η Χρήση της Ψηφιακής Τεχνολογίας προς Όφελος του Ασθενή
Επικοινωνία και Αποτελεσματικές Πωλήσεις στο Σύγχρονο Φαρμακείο
Υποστηρίζοντας τους Ασθενείς με Δύσκολες Παθήσεις στο Φαρμακείο
Μπορούμε να Μιλήσουμε για την Τιμή στο Φαρμακείο;
Έξι Κανόνες για Καλύτερη Επικοινωνία στο Φαρμακείο
Η Κατάλληλη Φροντίδα των Ατόμων που Αθλούνται
Πραγματοποιήστε μια Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών στο Φαρμακείο
Εφαρμογή Νέου ΦΕΚ για τους Ανασφάλιστους Πολίτες στο Σύστημα Ηλ. Συνταγογράφησης
Η Προσέγγιση του Πελάτη σε 4 Περιπτώσεις που Σχετίζονται με το Σεξ
Ξεπεράστε τις Προσδοκίες των Πελατών σας
Διαχειριστείτε Αποτελεσματικά τους Δύσκολους Πελάτες στο Φαρμακείο
Τι θα Συμβουλεύατε Έναν «Κουρασμένο» Πελάτη;
Οι Ηλικιωμένοι Πελάτες στο Φαρμακείο
Χτίστε μία Σχέση Εμπιστοσύνης με τον Πελάτη σας στο Φαρμακείο
Αντικαρκινικά και Αυτοθεραπεία
Ο Ασθενής με Συνάχι στον Πάγκο του Φαρμακείου
Η Ψηφιοποίηση του Φαρμακείου Σήμερα
Γενόσημα Φάρμακα: Ο Δισταγμός των Ασθενών και ο Ρόλος του Φαρμακοποιού
Τα Βασικά για την Επικοινωνία και την Εξυπηρέτηση του Πελάτη
Περιπτώσεις στον Πάγκο που Προκαλούν Αμηχανία
Επικοινωνήστε Σωστά τα Συμπληρώματα Διατροφής για την Τόνωση του Οργανισμού
Διαχείριση της Αυτοθεραπείας στο Φαρμακείο
H Επιστημονική Γνώση του Φαρμακοποιού
Η Προσέγγιση του Επιφυλακτικού Πελάτη στο Φαρμακείο
Δέκα Συμβουλές για τη Βελτιστοποίηση της Εξυπηρέτησης των Πελατών
Αντιγριπικό Εμβόλιο - Πώς να Αντιμετωπίσετε τις Αντιρρήσεις των Ασθενών
Οι Συμβουλές του Φαρμακοποιού για την Πρόληψη των Χειμερινών Ιώσεων
Αρνητικά Σχόλια στο Διαδίκτυο: Τι Μπορείτε να Κάνετε;
Συμμόρφωση με τη Φαρμακευτική Αγωγή: Μια Πρόκληση για τις Υπηρεσίες Υγείας
Υπηρεσίες Φροντίδας εξ Αποστάσεως: Πως Μπορεί να Προσαρμοστεί το Φαρμακείο;
Ο Φαρμακοποιός ως Σύμβουλος στη Χρήση Συμπληρωμάτων Διατροφής
Η Ιδιαίτερη Περίπτωση της Επικοινωνίας στο Φαρμακείο
Η Επικοινωνία με τους Χρόνιους Ασθενείς στο Φαρμακείο
Η Επικοινωνία με τον Ηλικιωμένο Πελάτη στο Φαρμακείο
Χτίστε Σταθερές Σχέσεις με τους Πελάτες σας στο Φαρμακείο
Ο Ρόλος του Φαρμακοποιού στη Διαχείριση του Ασθενή με Άσθμα
Γνωρίζετε Πώς να Διαχειριστείτε τις Αντιρρήσεις των Πελατών στο Φαρμακείο;
Ικανοποιημένοι Πελάτες στο Φαρμακείο
Οι Ηλικιωμένοι Ασθενείς στο Φαρμακείο
Συμβουλές Κλειδιά για να Κερδίσετε τις Νέες Μητέρες
Θα Ήθελα Ένα Αντισηπτικό - Ο Διάλογος με τον Πελάτη
Προϊόντα Αδυνατίσματος - Προβολή και Επικοινωνία στο Φαρμακείο
Κοινοποιήστε το Άρθρο:


e-learning-pharmamanage.gr


Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων