Αξιοπιστία: Η δυνατότητα να προσφέρει το φαρμακείο προϊόντα και υπηρεσίες υγείας με ακρίβεια, με αμεσότητα.και χωρίς λάθη.
Ασφάλεια: Η γνώση, η ευγένεια, η εμπιστοσύνη, η σιγουριά και ο επαγγελματισμός που αποπνέουν ο φαρμακοποιός και οι εργαζόμενοι στο φαρμακείο του.
Κατανόηση: Ο βαθμός φροντίδας και η προσωπική ενασχόληση, τόσο του φαρμακοποιού όσο και της ομάδας του με τον πελάτη.
Ανταπόκριση: Η προθυμία για παροχή βοήθειας στον πελάτη, χωρίς καθυστερήσεις και με αποτελεσματικότητα.
Σύγχρονη Εικόνα: Οι εγκαταστάσεις, ο χώρος και η διαμόρφωσή του, τα χρώματα, ο εξοπλισμός, η εμφάνιση του προσωπικού, το επικοινωνιακό – διαφημιστικό υλικό και οι προβολές των παραφαρμακευτικών προϊόντων.
Πολλές φορές, υπάρχει «απόσταση» μεταξύ της ποιότητας της υπηρεσίας, που περιμένει να δεχτεί ο πελάτης και εκείνης που τελικά λαμβάνει.
Έτσι εύλογα επιλέγει κάποιο γειτονικό φαρμακείο για την κάλυψη των αναγκών του!