fbpx

Αναδεικνύοντας στον Χώρο τα Παραφάρμακα

Αναδεικνύοντας στον χώρο του Φαρμακείου τα παραφάρμακα, δίνοντας έμφαση στην παρορμητική ζήτηση και αγορά.

Υπάρχουν «σημεία-κλειδιά» πολύ σημαντικά για το σχεδιασμό του χώρου και των επίπλων που προορίζονται ειδικά για τα παραφαρμακευτικά προϊόντα.

Αυτά τα «σημεία-κλειδιά» κάνουν τη διαφορά!

Για παράδειγμα, όταν μια μητέρα ψάχνει ένα προϊόν για το μωρό της, θα πρέπει να μπορεί να το βρει γρήγορα και εύκολα.

Αναδεικνύοντας στον Χώρο του Φαρμακείου τα Παραφάρμακα

Το ίδιο ισχύει και για τα συμπληρώματα διατροφής. Αν κάποιος πελάτης θέλει κάτι για τόνωση και ενίσχυση της μνήμης, θα πρέπει να μπορεί να το βρει εύκολα, καθοδηγούμενος από την κατάλληλη διάταξη και σήμανση των προϊόντων.

Σε κάθε περίπτωση, το merchandizing, δηλαδή η τοποθέτηση, η «σκηνοθεσία» και η σήμανση των προϊόντων, θα πρέπει να γίνει με παράλληλη μελέτη του τρόπου αντίληψης των αναγκών του πελάτη, της κουλτούρας και της ψυχολογίας του.

Κατανοούμε, λοιπόν, τη στρατηγική σημασία ορισμένων ενεργειών που επιτρέπουν τη βελτίωση της απόδοσης του χώρου πωλήσεων.

Εξάλλου, είναι γνωστό ότι τελικά υπάρχουν δύο τρόποι για να βελτιώσουμε τον τζίρο μας στον τομέα των παραφαρμάκων:

Α. Είτε κερδίζοντας νέους πελάτες και

Β. Είτε αυξάνοντας το «καλάθι» αγορών των υπαρχόντων πελατών μας.

Θα Πρέπει να Γνωρίζετε ότι:

Η διευκόλυνση της αυτοεξυπηρέτησης των πελατών στον χώρο πωλήσεων των παραφαρμακευτικών προϊόντων είναι στρατηγικής σημασίας.

Οδηγεί και στην προσέλευση νέων πελατών και στην αύξηση του μέσου τζίρου πωλήσεων.

Οδηγεί και στην προσέλευση νέων πελατών και στην αύξηση του μέσου τζίρου πωλήσεων.

Ο σαφής προσδιορισμός μιας κατηγορίας στα ράφι βοηθά παράλληλα και στην καλύτερη εκτίμηση της απόδοσης αυτής της κατηγορίας.

Ο τζίρος μίας κατηγορίας προϊόντων εξαρτάται από την ποικιλία και την ανάδειξη αυτής της κατηγορίας στο χώρο, τον τύπο της πελατείας στη συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή, τον τοπικό ανταγωνισμό με άλλα φαρμακεία ή καταστήματα και το ιστορικό και την εικόνα που έχει το Φαρμακείο.

Η ελκυστικότητα της εμφάνισης, εξωτερικής και εσωτερικής, του φαρμακείου έχει άμεση επιρροή στην προσέλευση πελατείας και στον μέσο τζίρο πωλήσεων.

Σε γενικές γραμμές, το 50% των αγορών από τους πελάτες αποφασίζεται μέσα στο Φαρμακείο.

Δεν χρειάζεται να τρομάζετε με την ιδέα της κλοπής μερικών προϊόντων από τις προθήκες σας!

Δεν είναι τόσο σοβαρό...

Υπάρχει ένα ανεκτό όριο κλοπής, που στο σύγχρονο εμπόριο το θεωρούν μέρος της απαραίτητης «ανταλλαγής επικοινωνίας» με τον πελάτη!

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


e-learning-pharmamanage.gr

Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή "Charami SA" στο κινητό σας και πάντοτε θα έχετε άμεση και επίκαιρη ενημέρωση για όλα τα θέματα του κλάδου της υγείας, της ομορφιάς και της ευεξίας. Επιλέξτε το αντίστοιχο με τα ενδιαφέροντά σας "κουμπί" και περιηγηθείτε στο περιεχόμενό του!


Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων