Απαιτείστε…. Περισσότερα
Απαιτείστε αποδοτικά για σας!
Στη σημερινή εποχή αλλά ιδιαίτερα σε αυτές που έρχονται, είναι επιτακτική η ανάγκη βιωσιμότητας του φαρμακείου μέσα από τη διαφοροποίηση.
Στην προσπάθειά σας αυτή, πρέπει να έχετε αρωγούς την ομάδα σας, τους πελάτες σας αλλά και τις εταιρίες-συνεργάτες σας.
Αλήθεια, παίρνετε αυτά που αξίζετε από τις εταιρίες-συνεργάτες σας;
Πως διαπραγματεύεστε με ένα brand για να δώσετε την επόμενη παραγγελία; Απαιτείτε ενέργειες που θα δώσουν ώθηση στις πωλήσεις στο ΔΙΚΟ ΣΑΣ φαρμακείο και θα αναδείξουν τον επιστημονικό σας ρόλο;
Οι περισσότεροι φαρμακοποιοί ενδιαφέρονται μόνο για την έκπτωση, φυσικά θεμιτό, και πότε το brand θα εμφανιστεί στην τηλεόραση για να παραγγείλουν.
Σκεφτήκατε όμως αν αυτή η μαζική διαφήμιση ενός προϊόντος θα σας διαφοροποιήσει από τα υπόλοιπα φαρμακεία στην αγορά σας και πόσο εύκολα δυστυχώς θα γίνετε βορά από τα eshops;
Ας σκεφτούμε ορθολογιστικά αγαπητοί μου αναγνώστες!
Γνωρίζετε ότι όταν το brand εμφανιστεί στην τηλεόραση, θα κερδίσουν άμεσα οι αλυσίδες καλλυντικών, τα eshops, ίσως και το μεγάλο κεντρικό φαρμακείο της περιοχής σας; Γιατί; Γιατί όσο ένα brand γίνεται περισσότερο γνωστό, τόσο περισσότερο μπαίνει στον πόλεμο των τιμών;
Και εσείς, αλήθεια, μπορείτε να ανταγωνιστείτε το skroutz;
Και τότε, τι ωφελεί η μεγάλη έκπτωση αν τα προϊόντα ξεμείνουν στο ράφι σας;
Αυτό που πρέπει να απαιτήσετε από την εταιρία-συνεργάτη σας είναι να επενδύσει κυρίως σε ενέργειες ΜΕΣΑ στο φαρμακείο σας, για τους ΔΙΚΟΥΣ ΣΑΣ πελάτες. Αυτές ονομάζονται ενέργειες του trade marketing όπως είναι: η εκπαίδευση των υπαλλήλων σας, το merchandising και η ελκυστική σήμανση, οι προβολές και η οργάνωση events, οι ελκυστικές βιτρίνες και φυσικά τα έντυπα και περιοδικά που μοιράζονται μέσα από το φαρμακείο σας.
Όλα αυτά, μαζί με την ιδιαίτερη προσπάθεια τη δική σας και της ομάδας σας θα σας κάνουν να διαφοροποιηθείτε. Μόνο έτσι θα γίνετε ανταγωνιστικοί και βιώσιμοι!
Αυτά όλα όμως χρειάζονται μια ιδιαίτερη οργάνωση και πολύ προσωπική δουλειά και από τα δυο μέρη. Οι εποχές που πουλούσαν εύκολα και οι φαρμακοποιοί και οι εταιρείες πέρασαν πια!
Πόπη Χαραμή
Φαρμακοποιός
Σύμβουλος Φαρμακευτικών Υπηρεσιών