Οι υπηρεσίες θα σώσουν το φαρμακείο
Το πρώτο τεύχος του 2018 είναι στα χέρια σας.
Μια χρονιά ακόμη πιο δύσκολη, με ακόμη περισσότερες ανατροπές και αλλαγές. Ιδιοκτησιακό, ωράριο, διανομή ΜΗΣΥΦΑ,…
Ο μεγαλύτερος όμως φόβος όλων, αλλά και η μεγαλύτερη ευκαιρία επιβίωσης πρέπει να είναι η αλλαγή στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών, ιδιαίτερα με τη δυναμική ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Είναι γεγονός ότι, με την είσοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, ένα μερίδιο πελατών έχουν μετακινήσει τις αγορές τους στα e-shops. Παράλληλα όμως, καθώς εξελίσσεται η αγοραστική τους συμπεριφορά, η ανάγκη τους για προσφερόμενες υπηρεσίες αυξάνει.
Απέναντι στους παίκτες της μεγάλης διανομής, που έχουν ήδη εισβάλει στο εξωτερικό και σύντομα, κατά πάσα πιθανότητα, θα εισβάλουν και στην Ελλάδα, το φυσικό φαρμακείο έχει περισσότερα πλεονεκτήματα από τι φανταζόμαστε! Απλά, πρέπει άμεσα να αλλάξει τον τρόπο λειτουργίας του, αν θέλει να επιβιώσει. Να ξεφύγει από τον πόλεμο των τιμών και να δώσει έμφαση στην ποιότητα της επιστημονικής συμβουλής , στις υπηρεσίες υγείας και στις σχέσεις με τους πελάτες του.
Όλοι οι ειδικοί συμφωνούν ότι “Οι υπηρεσίες θα σώσουν το φαρμακείο!”.
Ο φαρμακοποιός του αύριο θα πρέπει να προσφέρει ένα σύνολο δεξιοτήτων, διότι δεν είναι πλέον το προϊόν που αναδεικνύει τον μοναδικό ρόλο του επαγγέλματος. Είναι ο ίδιος ο φαρμακοποιός που θα επιλέξει το κατάλληλο προϊόν, θα διηγηθεί μια ιστορία γύρω από αυτό και θα επιχειρηματολογήσει για την επιλογή του, αγγίζοντας τις αισθήσεις του πελάτη.
Μέσα στη δίνη των αλλαγών, είναι γεγονός ότι, το φυσικό φαρμακείο βιώνει μια μετάλλαξη που δεν πρέπει να φοβάται. Αν παραμείνει ένα σημείο συγκινήσεων, εμπειριών, συναισθημάτων και ανθρώπινης επαφής, μέσα από τις υπηρεσίες, θα συμβιώσει αρμονικά με το ηλεκτρονικό φαρμακείο στο νέο περιβάλλον.
Γι αυτό, το PHARMACY management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ, και αυτή τη δύσκολη χρονιά, θα είναι κοντά σας , για να σας δείχνει το δρόμο της επιτυχίας.
Πόπη Χαραμή
Φαρμακοποιός
Σύμβουλος Φαρμακευτικών Υπηρεσιών