Στο δρόμο της καινοτομίας και της δημιουργικότητας…
Πρέπει να τολμάμε.
Και εμείς στο PHARMACY management ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ τολμάμε και καινοτομούμε.
Όχι μόνο μέσα από τα συνέδρια μας, αλλά και μέσα από όλα τα εργαλεία επικοινωνίας που διαθέτουμε.
Αλλά και το φαρμακείο πρέπει να τολμά και να εφαρμόζει δημιουργικές ιδέες.
Με σας λοιπόν τους φαρμακοποιούς αναγνώστες μας, αλληλεπιδρούμε και δημιουργούμε νέες προσεγγίσεις από κοινού, προσπαθώντας συνεχώς να εμπλουτίζουμε τη θεματολογία μας με επίκαιρα και πρακτικά άρθρα για την καθημερινή πρακτική του φαρμακείου.
Γιατί έτσι αφουγκραζόμαστε την αγορά και γεννιούνται δημιουργικές ιδέες.
Δείτε λοιπόν μερικές από αυτές, ξεφυλλίζοντας το τεύχος που έχετε στα χέρια σας.
Κλείνοντας 7 έτη κυκλοφορίας στο Περιοδικό, εγκαινιάζουμε 2 νέες θεματικές ενότητες:
Η μια περικλείεται στην ενότητα ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ και αφορά θέματα Φαρμακευτικής Φροντίδας, δηλαδή θέματα υπηρεσιών υγείας που το φαρμακείο μπορεί να προσφέρει.
Η 2η είναι από μόνη της μια νέα ενότητα με τίτλο ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ, όχι απλά γιατί οι εποχές το επιβάλλουν, αλλά γιατί οι πελάτες σας ολοένα και περισσότερο πλέον αλληλεπιδρούν ψηφιακά. Το φαρμακείο είτε το θέλουμε είτε όχι, έχει μπει για τα καλά στην ψηφιακή εποχή!
Ο στόχος με όλες τις παραπάνω τοποθετήσεις δεν είναι να κάνουμε ένα φαρμακείο “μεγάλο” ή το “πιο μεγάλο” στην περιοχή του, αλλά να κατανοήσουμε πως μπορούμε να διαφοροποιηθούμε μέσω της καινοτομίας , ανεξάρτητα από το μέγεθος του φαρμακείου μας. Οφείλουμε ο καθένας από τη μεριά του να εξελίξουμε το επάγγελμα σε όλη του την οντότητα , συνδυάζοντας τη γνώση του επιστήμονα υγείας με την εμπειρία ενός σύγχρονου επιχειρηματία.
Συνεχίζουμε να στηρίζουμε το Ελληνικό Φαρμακείο στην προσπάθεια να αναδείξει την καινοτομία και τη δημιουργικότητά του!
Πόπη Χαραμή
Φαρμακοποιός
Σύμβουλος Φαρμακευτικών Υπηρεσιών