Είναι δεδομένο ότι ο καταναλωτής του σήμερα βάζει την ποιότητα σαν πρώτο κριτήριο από την χαμηλή τιμή.
Την ποιότητα σε όλες της τις διαστάσεις!
Και ένας λόγος παραπάνω για το Φαρμακείο που αποτελεί αναμφισβήτητα ένα κατάστημα υπηρεσιών και προϊόντων υγείας και όπου η παρουσίαση του οφέλους για την υγεία έχει τον πρώτο λόγο στη συναλλαγή μας με τον πελάτη.
Θα έλεγα ότι αρκετοί Φαρμακοποιοί το έχουν καταλάβει, λίγοι όμως το εφαρμόζουν και επενδύουν στη διαφοροποίηση με την ανάπτυξη υπηρεσιών υγείας.
Ποιότητα Υπηρεσιών! Ένα θέμα που ήταν και το κυρίαρχο σχεδόν σε όλες τις ομιλίες της 3ης Ημερίδας Φαρμακοποιών που έγινε στις 22/1/12 και αποτελεί και το αφιέρωμα σε αυτό το τεύχος που έχετε στα χέρια σας σήμερα.
Αυτοί λοιπόν που άρχισαν να επενδύουν στη διαφοροποίηση και στην ποιότητα υπηρεσιών θα τους παρομοίαζα σαν τα “σπάνια πουλιά”! Είναι αυτοί που ξεχωρίζουν από την εικόνα του Φαρμακείου τους, από τη διάθεση των ανθρώπων τους, αλλά και από τα υγιή οικονομικά τους.
Βέβαια σήμερα στη βαθειά κρίση και ύφεση που βιώνουμε, “κουνώντας τα φτερά” της διαφοροποίησης δεν περιμένουμε να πάμε ψηλά, αλλά τουλάχιστον να μην πέσουμε κάτω και δεν μπορούμε να σηκωθούμε.
Είναι και αυτό μια αισιόδοξη προοπτική.
Οι υπόλοιποι Φαρμακοποιοί, και είναι δυστυχώς οι περισσότεροι, βρίσκονται στα πρόθυρα νευρικής κρίσης με τη νέα κατάσταση πραγμάτων που καλούνται να αντιμετωπίσουν. Δεν ακούνε τίποτε αισιόδοξο, τίποτε που θα χρειαστεί μια επί πλέον προσπάθεια από μέρους τους για ν’ αλλάξουν τον τρόπο συναλλαγής τους με τον πελάτη. Απλά διαμαρτύρονται και μερικές φορές όχι άδικα φυσικά.
Η απάντηση είναι πολύ απλή: Η Αξία της Κρίσης! Μέσα από τις διαδικασίες των αλλαγών όταν αυτές δεν ακολουθούνται από τα ενδιαφερόμενα άτομα τότε το πράγμα είναι σκληρό. Έρχεται η απελπισία και η κατάθλιψη.
Η λύση είναι μια: Το Νήμα από την Αρχή! Μέσα από αλλαγή νοοτροπίας, ιδεών, απόψεων και πάνω από όλα με σωστούς ηγέτες.
Τι λέτε… Θα ανοίξετε φτερά;
ΠΟΠΗ ΧΑΡΑΜΗ
Φαρμακοποιός
Σύμβουλος Φαρμακευτικών Υπηρεσιών