Είναι πλέον δεδομένο ότι ο τζίρος αλλά και η ρευστότητα για πολλά φαρμακεία που στηρίζονται μόνο στο φάρμακο θα παρουσιάσει κάμψη για δύο κυρίαρχους λόγους. Από τη μια, η νέα φαρμακευτική πολιτική της κυβέρνησης, με έντονη προσπάθεια για μείωση της φαρμακευτικής δαπάνης μέσω της ελεγχόμενης συνταγής για όλα τα ταμεία, περιορισμό της πολυφαρμακίας και ενίσχυση των γενοσήμων. Από την άλλη, η πολύμηνη καθυστέρηση εξόφλησης λογαριασμών των φαρμακείων από τον ΟΠΑΔ.
Η οικονομία του φαρμακείου μπαίνει σε μια περίοδο αναταραχών. Σήμερα περισσότερο από ποτέ, ο φαρμακοποιός και η ομάδα του θα πρέπει να θέσουν νέες επιχειρηματικές στρατηγικές για να προστατεύσουν, αλλά και γιατί όχι, να αναπτύξουν τον τζίρο τους. Όλες αυτές οι στρατηγικές διαρθρώνονται γύρω από: την ικανοποίηση του πελάτη, την εφαρμογή αντισταθμιστικών λύσεων οργάνωσης και διαχείρισης της επιχείρησης φαρμακείο, την κινητοποίηση του προσωπικού, με στόχο να αναπτυχθούν περισσότερο τομείς αυτοθεραπείας και παραφαρμάκων που έχουν καλύτερη
προοπτική και απόδοση, αλλά κυρίως οι υπηρεσίες υγείας προς τον πελάτη.
Στην 1η Ημερίδα Φαρμακοποιών στις 23/01/2010, με θέμα: Φαρμακείο: ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ,
που διοργανώνει το Περιοδικό Pharmacy Management & Επικοινωνία, θα ανακαλύψετε, είτε είστε φαρμακοποιός, είτε συνεργάτης στο φαρμακείο, χρήσιμους τομείς δραστηριοτήτων και ενεργειών για να συμβάλετε στην εξέλιξη του επαγγέλματος. Εκτός όμως από τις ομιλίες, θα έχετε και την ευκαιρία να επισκεφτείτε τα περίπτερα των εταιρειών, που με την οικονομική προσφορά τους συντέλεσαν στην άριστη διοργάνωση αυτής της εκδήλωσης, αλλά και να ανταλλάξετε απόψεις με τους συναδέλφους σας.
Πόπη Χαραμή
Φαρμακοποιός
Σύμβουλος Φαρμακευτικών Υπηρεσιών