Σημάνσεις στα Προϊόντα και η Αναγραφή των Τιμών
Ο πελάτης που μπαίνει μέσα στο Φαρμακείο πρέπει να μπορεί να αναγνωρίζει εύκολα τη θέση όπου βρίσκονται οι διάφορες μάρκες ή κατηγορίες προϊόντων και να έχει εύκολη και γρήγορη πρόσβαση σε αυτές στα ράφια.
Είναι αναγκαίο λοιπόν να υπάρχει ευανάγνωστη και εμφανής σήμανση και επαρκές προωθητικό υλικό όχι μόνο στα ράφια αλλά και στις μετώπες των ραφιερών, που να προσδιορίζουν τη μάρκα μιας σειράς προϊόντων ή τον τύπο μιας κατηγορίας προϊόντων.
Η σήμανση στις μετώπες προσδιορίζει και ξεχωρίζει μέσα στον χώρο τις γενικές κατηγορίες προϊόντων (π.χ. αυτοθεραπεία, δερμοκαλλυντικά, ορθοπεδικά, φυτοθεραπεία κ.λπ.), ενώ η σήμανση στα ράφια τις διάφορες υποκατηγορίες προϊόντων (π.χ. προϊόντα για τον βήχα, προϊόντα υγιεινής, προϊόντα για τα μαλλιά κ.λπ.).
Το σημαντικό είναι οι σημάνσεις, είτε ως δείκτες ραφιών είτε ως μετώπες, να έχουν οπτική ομοιογένεια (σχήμα, γράμματα, χρώματα…), ώστε να υπάρχει μια οπτική αρμονία στον χώρο.
Η αναγραφή τιμών επάνω στα προϊόντα είναι επίσης ένα σημαντικό στοιχείο που βοηθά την πώληση.
Η πρακτική αυτή διευκολύνει όχι μόνο τον πελάτη στη σύγκριση τιμών και στην επιλογή του, αλλά και το άτομο του Φαρμακείου, που δεν είναι αναγκασμένο να ανατρέχει σε τιμοκαταλόγους.
Κατ’ αυτόν τον τρόπο, κερδίζει χρόνο καθώς και την εμπιστοσύνη του πελάτη του, όταν π.χ. του κάνει επιπλέον έκπτωση από την αναγραφόμενη τιμή.