fbpx

Η Βιτρίνα

Η βιτρίνα αποτελεί την πρώτη επαφή του πελάτη με το Φαρμακείο.

Αποτελεί ένα “εργαλείο” προβολής του φαρμακείου προς το εξωτερικό περιβάλλον, αλλά και ένα σημαντικό σημείο επικοινωνίας με τον κόσμο που περνά και προσπερνά ή που δρασκελίζει το κατώφλι του Φαρμακείου.

Η βιτρίνα πρέπει να δείχνει την πολιτική προϊόντων του φαρμακείου και να προκαλεί τον πελάτη να τα ανακαλύψει, μπαίνοντας στο Φαρμακείο.

Η βιτρίνα αποτελεί την πρώτη επαφή του πελάτη με το Φαρμακείο.

Η αντίληψη του μηνύματός της γίνεται μόνο σε λίγα δευτερόλεπτα.

Για τους λόγους αυτούς η βιτρίνα πρέπει να έχει πλήρη “διαφάνεια” όσον αφορά στα μηνύματά της.

Τα μηνύματα πρέπει να είναι λίγα και εμφανή, επιτρέποντας παράλληλα την οπτική επαφή με το εσωτερικό του Φαρμακείου.

Τα μηνύματα της βιτρίνας μπορεί να προβάλλουν ένα καινοτόμο προϊόν, μία λύση σε ένα θέμα υγείας ή μερικές φορές μια εμπορική προσφορά σε προϊόντα.

Το περιεχόμενο της βιτρίνας πρέπει να ανανεώνεται περιοδικά κάθε 15-20 μέρες, με βάση ένα γραπτό πλάνο, που καθορίζεται είτε λαμβάνοντας υπ’ όψιν εποχικά γεγονότα πχ. Χριστούγεννα, Πάσχα, γιορτή της μητέρας, παγκόσμια ημέρα κατά του καπνίσματος κτλ. είτε κατόπιν συμφωνίας με τις εταιρείες-προμηθευτές για προβολές ορισμένων προϊόντων.

Το περιεχόμενο της βιτρίνας πρέπει να ανανεώνεται περιοδικά κάθε 15-20 μέρες, με βάση ένα γραπτό πλάνο, που καθορίζεται είτε λαμβάνοντας υπ’ όψιν εποχικά γεγονότα πχ. Χριστούγεννα, Πάσχα, γιορτή της μητέρας, παγκόσμια ημέρα κατά του καπνίσματος κτλ. είτε κατόπιν συμφωνίας με τις εταιρείες-προμηθευτές για προβολές ορισμένων προϊόντων.

Η προσφορά δώρων από το φαρμακείο απαγορεύεται από τον κώδικα δεοντολογίας.

Στην πράξη όμως, αρκετά φαρμακεία δίνουν δώρα στους πελάτες τους, όπως ατζέντες, ημερολόγια, καλλυντικά...

Παρά το γεγονός ότι τα δώρα αυτά είναι μικρής αξίας, εν τούτοις εκτιμώνται πολύ από την πελατεία.

Επίσης, απαγορεύεται η διαφήμιση των προσφορών. Ο Φαρμακοποιός, όμως, μπορεί να έχει στη βιτρίνα του αφίσες, που ανακοινώνουν μία προβολή ή εμπορική προσφορά κυρίως σε παραφαρμακευτικά προϊόντα.

Ιωάννης - Ευάγγελος Χαραμής
Χαραμή ΑΕ
www.PharmaManage.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


e-learning-pharmamanage.gr

Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή "Charami SA" στο κινητό σας και πάντοτε θα έχετε άμεση και επίκαιρη ενημέρωση για όλα τα θέματα του κλάδου της υγείας, της ομορφιάς και της ευεξίας. Επιλέξτε το αντίστοιχο με τα ενδιαφέροντά σας "κουμπί" και περιηγηθείτε στο περιεχόμενό του!


Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων