fbpx

Εργονομία Χώρου - Σύγχρονες Τάσεις στο Φαρμακείο

Οι καταναλωτές είναι όλο και περισσότερο ευαίσθητοι στην αγοραστική εμπειρία μέσα στο κατάστημα και επιθυμούν έναν ευχάριστο χώρο, όπου αισθάνονται καλά και το merchandising είναι ξεκάθαρο και ελκυστικό.

Μέσα σε ένα συγκρατημένα οικονομικό περιβάλλον, η «πρώτη εντύπωση» για τον πελάτη που μπαίνει σε ένα φαρμακείο είναι πολύ σημαντική.

Εργονομία Χώρου - Σύγχρονες Τάσεις στο Φαρμακείο.

Οι ειδικοί της εργονομίας του χώρου δουλεύουν σκληρά πάνω στη σκηνοθεσία του χώρου και στη δημιουργία συγκινήσεων.

Τα νέα concept εργονομίας του χώρου και design εξελίσσονται πάνω στη δημιουργία εντυπώσεων, όσον αφορά την υποδοχή πελάτη, τη διαδρομή του στον χώρο, τις προβολές, καθώς και της ανάδειξης του επαγγελματισμού, με στόχο να δημιουργήσουν πιστό πελατολόγιο.

Επιθυμούν να δημιουργήσουν μία εμπειρία πρωτόγνωρη που δημιουργεί την ευχάριστη έκπληξη στον ασθενή - καταναλωτή.

Η διαφάνεια στον χώρο είναι μία νέα τάση! Εκφράζεται με τη διαφάνεια της βιτρίνας που επιτρέπει σε κάποιον να βλέπει τι συμβαίνει μέσα στο φαρμακείο, αλλά ακόμη και με τη διαφάνεια του εργαστηρίου που επιτρέπει στους πελάτες να βλέπουν πως φτιάχνονται τα διάφορα παρασκευάσματα.

Μία διάταξη του χώρου ξεκάθαρη και με τη σωστή σήμανση συμβάλλει στη γρήγορη καθοδήγηση του πελάτη μέσα στο φαρμακείο.

Σήμερα ο χώρος πρέπει να δομείται σύμφωνα με την εξέλιξη του επαγγέλματος του φαρμακοποιού, η οποία, όπως δείχνουν όλα, κατευθύνεται στην παροχή υπηρεσιών.

Η ιδέα είναι, λοιπόν, όχι μόνο να εκθέσουμε τα προϊόντα αλλά και να προβάλλουμε μέσα από τη διάταξη, την επίπλωση και τα μηνύματα του χώρου, τις υπηρεσίες που προσφέρουμε.

Το φαρμακείο οφείλει να αναδείξει τον επαγγελματισμό του πάνω στις υπηρεσίες υγείας και στην επικοινωνία τους,μέσα και από την διάταξη και την αρχιτεκτονική του χώρου.

Ιδιαίτερα προσέξτε τις βιτρίνες σας και γενικά την επικοινωνία σας στα τμήματα που δημιουργούνται στον χώρο.

Προτιμήστε σημάνσεις με ξεχωριστά χρώματα ανά τμήμα, ώστε να προσδίδουν μία ξεχωριστή οπτική ταυτότητα.

Επιλέξτε «δυνατά» μηνύματά, με απήχηση στην ανάγκη του καταναλωτή όπως για παράδειγμα «Ανακουφίστε τον πόνο» ή «Το δέρμα σας αξίζει το καλύτερο».

Επιλέξτε «δυνατά» μηνύματά, με απήχηση στην ανάγκη του καταναλωτή όπως για παράδειγμα «Ανακουφίστε τον πόνο» ή «Το δέρμα σας αξίζει το καλύτερο».

Δημιουργήστε τη θετική εμπειρία πελάτη

Το νέο concept της εργονομίας χώρου στο φαρμακείο ξεπερνά την συμβατική λειτουργία της διανομής του φαρμάκου.

Ο στόχος είναι να κάνουμε τον πελάτη να θυμάται την παραμονή του εδώ σαν μία ευχάριστη στιγμή.

Συνεπώς, η ιδέα είναι να μετατρέψουμε τον χώρο σε έναν τόπο μοναδικό και να δημιουργήσουμε μέσα από αυτόν έντονες συγκινήσεις.

Το να εγκαταστήσουμε ένα μπαρ υγείας και ομορφιάς στο κέντρο του φαρμακείου, όπου ο πελάτης μπορεί να αγγίζει και να δοκιμάζει τα προϊόντα, αλλά παράλληλα να μπορεί να παίρνει πληροφορίες γι' αυτά με τη βοήθεια των tablets αφής ή ακόμη και να παίρνει πληροφορίες πιο γενικές για τις προβολές του μήνα, είναι ενδιαφέρουσα, διαδραστική και εύκολα πραγματοποιήσιμη ενέργεια.

Άλλος τρόπος για να δημιουργήσουμε μια εικόνα ευχάριστη στο μυαλό του πελάτη είναι μία γωνιά υποδοχής στην είσοδο, επανδρωμένη από ένα μέλος της ομάδας μας.

Η αποστολή του είναι να κατευθύνει τους πελάτες, ανάλογα με τις ανάγκες τους, στο κατάλληλο άτομο για να εξυπηρετηθεί ή στο κατάλληλο τμήμα μέσα στο φαρμακείο.

Ακόμη, εδώ, μπορεί να γίνει και η καταγραφή ραντεβού με τον φαρμακοποιό για ανάλυση της φαρμακοθεραπείας και γενικά παρακολούθηση της κατάστασης της υγείας του.

Ο ασθενής, επίσης, μπορεί να εντυπωσιαστεί από έναν ευχάριστο χώρο αναμονής και χαλάρωσης ή έναν παιδότοπο, για να αφήσει για λίγο τα παιδιά του όσο θα κάνει τις αγορές του.

Γενικά, ο χώρος πρέπει να εμπνέει άνεση, εμπιστοσύνη και συναισθήματα που να απορρέουν από μία ήρεμη και εγκάρδια σχέση μεταξύ του φαρμακοποιού και του πελάτη.

Τέλος μία θεραπευτική καμπίνα εμπιστευτικότητας έχει πλέον γίνει απαραίτητη στην όλη εργονομία του χώρου.

Εκεί ο φαρμακοποιός μπορεί να κάνει τα ραντεβού του για τη φαρμακευτική ενημέρωση των πελατών του, για να πραγματοποιεί προληπτικούς ελέγχους (διαβήτη, χοληστερίνης, πίεσης,..), για να διαχειρίζεται ασθενείς που θέλουν να σταματήσουν το κάπνισμα ή θέλουν να αδυνατίσουν.

Εδώ, θα έχει την ευκαιρία να έρθει πιο κοντά με τον ασθενή - πελάτη μέσα από τη συζήτηση, ενδυναμώνοντας τη σχέση μαζί του.

Ποιο θα είναι λοιπόν το αποτέλεσμα της μαγειρικής μας για να προετοιμαστούμε για το φαρμακείου του 2025;

Η κουτάλα θα γυρίζει με στόχο την ικανοποίηση των αναγκών και επιθυμιών των πελατών μας.

Δεν θα υπάρχουν ράφια πλημμυρισμένα με προϊόντα. Μόνο οι προσφορές θα εκθέτονται.

Τα περισσότερα προϊόντα θα παρουσιάζονται σε ψηφιακές οθόνες μαζί με τις σχετικές πληροφορίες και τη δυνατότητα να κάνουμε στοχευμένες προτάσεις κάλυψης αναγκών, βάσει απλού ερωτηματολογίου που συμπληρώνει ο ασθενής - πελάτης.

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


e-learning-pharmamanage.gr


Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων