fbpx

Η Βιτρίνα στο Φαρμακείο και η Επικοινωνία Σύμφωνα με τους Κανόνες Δεοντολογίας

Η επικοινωνία με τακτ και μετριοπάθεια είναι το πρώτο μέλημα κατά την ανάπτυξη μιας βιτρίνας στο φαρμακείο.

Η βιτρίνα είναι ένα παράθυρο, μια αντανάκλαση του σημείου πώλησης, μεταφέροντας προς τα έξω αυτό που συμβαίνει μέσα.

Η δημιουργικότητα και η αισθητική, σίγουρα συντελούν στην προσέλκυση της προσοχής του κοινού, αλλά δεν επιτρέπονται όλα στην επικοινωνία, προκειμένου να παραμείνουμε στο πλαίσιο της φαρμακευτικής νομοθεσίας.

Η Βιτρίνα στο Φαρμακείο - Επικοινωνία Σύμφωνα με τους Κανόνες Δεοντολογίας.

Ποια μηνύματα μπορούν να εμφανιστούν στη βιτρίνα;

Σύμφωνα με τον Κώδικα Δεοντολογίας οι βιτρίνες των φαρμακείων και οι θέσεις που έχουν σχεδιαστεί για να είναι ορατές από τον έξω χώρο, μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο για την παρουσίαση δραστηριοτήτων που είναι νόμιμες για πρακτική στα φαρμακεία.

Ο φαρμακοποιός μπορεί έτσι να χρησιμοποιήσει τις βιτρίνες του για να προωθήσει μια εκδήλωση, να σηματοδοτήσει μια προωθητική ενέργεια, να διαδώσει ένα μήνυμα δημόσιας υγείας κ.λπ.

Ποια είναι η προπαρασκευαστική εργασία;

Πριν ξεκινήσετε μια δημιουργική και αισθητική διαδικασία, είναι απαραίτητο να ορίσετε τον επιθυμητό στόχο.

Τι θέλετε να εκφράσετε; Ποιο μήνυμα θέλετε να περάσετε; Γιατί; Από ποιόν; Από εσάς ή από μία μάρκα;

Για να μην χάσετε τον στόχο, είναι καλύτερο να παίξετε το χαρτί της απλότητας, παρέχοντας μόνο το βασικό μήνυμα.

Ο χρόνος διέλευσης μπροστά από μία βιτρίνα είναι πολύ μικρός, κατά μέσο όρο 6 δευτερόλεπτα.

Ο χρόνος ανάγνωσης, που μετράται από τη στιγμή που το άτομο σταματά, είναι της τάξης των 30 έως 40 δευτερολέπτων.

Το μήνυμα πρέπει επομένως να είναι σαφές για να γίνει γρήγορα κατανοητό.

Ποια είναι τα όρια προσφοράς πελατών;

Ο ισχυρισμός ότι ο Κώδικας Δημόσιας Υγείας απαγορεύει στους φαρμακοποιούς να χρησιμοποιούν τη βιτρίνα τους για να προσελκύσουν πελάτες είναι εσφαλμένος.

Η προσέλκυση πελατών είναι εγγενής σε οποιαδήποτε εμπορική άσκηση.

Ο Κώδικας Δημόσιας Υγείας τον καταδικάζει μόνο εάν ο τελευταίος χρησιμοποιεί διαδικασίες και μέσα αντίθετα με την αξιοπρέπεια του επαγγέλματος.

Φυσικά τα επιθετικά διαφημιστικά μηνύματα είναι αντιδεοντολογικά, όπως για παράδειγμα, αφίσες μεγάλου μεγέθους σε σχέση με το μέγεθος της βιτρίνας, πανό φθορισμού με μηνύματα όπως «Χαμηλότερες τιμές» ή «Εκπτώσεις».

Η βιτρίνα πρέπει να δημιουργήσει μια διάδραση. Χρειαζόμαστε λοιπόν πάντα κάτι νέο.

Σε τι εκτίθεται ο αδειούχος φαρμακοποιός σε περίπτωση επιθετικής διαφήμισης;

Όλα εξαρτώνται από την προσέγγιση που μπορεί να έχει ένα συγκεκριμένο Περιφερειακό Συμβούλιο ενός Φαρμακευτικού Συλλόγου στη διαφήμιση και στον ανταγωνισμό, και εάν οι διαδικασίες διεξάγονται από τον Πρόεδρο αυτού του συμβουλίου (εγγυητής γενικού συμφέροντος του επαγγέλματος) ή από φαρμακοποιό θύμα ανταγωνισμού που θεωρεί την ενέργεια προσωπικά καταχρηστική.

Οι κυρώσεις που επιβάλλονται είναι πειθαρχικές. Σπάνια περιλαμβάνουν απαγόρευση της εξάσκησης και ως εκ τούτου περιορίζονται ως επί το πλείστο σε προειδοποίηση ή επίπληξη.

Είναι υποχρεωτική η εμφάνιση των τιμών;

Αυτή είναι μια υποχρέωση και επίσης ένα πλεονέκτημα για πώληση, ανεξάρτητα από το επίπεδο τιμής των προϊόντων που εκτίθενται.

Ποιο είναι το μειονέκτημα από τα διαφημιστικά πανώ και γενικά τα διαφημιστικά υλικά των εταιρειών;

Η χρήση αποκλειστικά και διαρκώς του διαφημιστικού υλικού των εταιρειών στη βιτρίνα, στερούν από το φαρμακείο έναν στρατηγικό χώρο επικοινωνίας.

Πώς να μεταδώσετε το μήνυμα στο σημείο πώλησης;

Το μήνυμα που μεταφέρεται από μια βιτρίνα δεν είναι απλώς η διακόσμησή της.

Πρέπει να συνοδεύσει τον καταναλωτή και στον εσωτερικό χώρο. Εκτός από τις οπτικές υπενθυμίσεις με καρτολίνες ή ψηφιακά μηνύματα, απαιτείται μια ενημερωμένη και εκπαιδευμένη ομάδα για το θέμα και τα προϊόντα που εκτίθενται.

Μια βιτρίνα είναι αποτελεσματική εάν συνδυάζεται με την ανάλογη επικοινωνία και στον πάγκο εξυπηρέτησης.

Πόσο συχνά πρέπει να ανανεώνεται;

Η βιτρίνα πρέπει να δημιουργήσει μια διάδραση. Χρειαζόμαστε λοιπόν πάντα κάτι νέο.

Υπολογίζεται ότι μετά από τέσσερα έως πέντε περάσματα, τα μηνύματα της βιτρίνας δεν ενδιαφέρουν πλέον τους πελάτες.

 

Η διάρκεια ζωής μιας βιτρίνας εξαρτάται επίσης στενά από τη θέση του φαρμακείου.

Στα πολύ εμπορικά σημεία της περιοχής, οι βιτρίνες ανανεώνονται κάθε δύο εβδομάδες. Σε ένα εμπορικό κέντρο, κάθε μήνα.

Σε κάθε περίπτωση, θυμηθείτε ότι η βιτρίνα σας είναι ένας άμεσος χώρος επικοινωνίας που λειτουργεί 24 ώρες την ημέρα, ακόμη και όταν το φαρμακείο σας είναι κλειστό.

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή "Charami SA" στο κινητό σας και πάντοτε θα έχετε άμεση και επίκαιρη ενημέρωση για όλα τα θέματα του κλάδου της υγείας, της ομορφιάς και της ευεξίας. Επιλέξτε το αντίστοιχο με τα ενδιαφέροντά σας "κουμπί" και περιηγηθείτε στο περιεχόμενό του!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.