fbpx

Δερμοκαλλυντικά - Εμπορική Αρχιτεκτονική και Merchandising των Ραφιών

Μαλλιά, πρόσωπο, σώμα…

Το τμήμα καλλυντικών είναι αφιερωμένο στο σύνολο των προϊόντων ομορφιάς και φροντίδας του δέρματος.

Το τμήμα καλλυντικών είναι αφιερωμένο στο σύνολο των προϊόντων ομορφιάς και φροντίδας του δέρματος.

Θα πρέπει όλος αυτός ο χώρος να έχει μια ιδιαίτερη καλαισθησία, τάξη και καθαριότητα.

Η γωνιά των καλλυντικών θα πρέπει να μελετηθεί στον χώρο, ώστε παράλληλα με τις ραφιέρες, να έχετε χώρο να τοποθετήσετε τα tester του μακιγιάζ, τις συσκευές διάγνωσης του δέρματος και γιατί όχι, αν διαθέτετε χώρο και μόνιμη αισθητικό, να δημιουργήσετε και μια καμπίνα αισθητικής φροντίδας.

Η διάταξη όλων των δερμοκαλλυντικών στον χώρο πρέπει να γίνει σε μια «ζεστή» ζώνη, τοποθετώντας τα στις ραφιέρες που είναι δεξιά από την είσοδο του πελάτη, κατά τη διαδρομή του προς τον πάγκο εξυπηρέτησης.

Τα επίπεδα διάταξης στις ραφιέρες θα είναι 3:

- Το πρώτο καθορίζει την κατηγορία: Προϊόντα ομορφιάς

- Το δεύτερο, ξεχωρίζει τις κλασικές καλλυντικές μάρκες από τις δερμοκαλλυντικές μάρκες.

- Τέλος το 3ο επίπεδο, ξεχωρίζει τις μάρκες σε φυτικές ή μη, ευρείας ή premium, απλές δερματολογικές ή medical cosmetics (προϊόντα για ατοπική δερματίτιδα, ακμή, ερεθισμούς και δυσανεξίες, λεκέδες, ραβδώσεις, κ.λπ.).

Δερμοκαλλυντικά - Εμπορική Αρχιτεκτονική και Merchandizing των Ραφιών.

Για να διευκολύνετε την επιλογή του πελάτη, σε κάθε μάρκα, τοποθετήστε τα προϊόντα ανά ανάγκη και ανά τύπο δέρματος με την κατάλληλη σήμανση (δείκτες ραφιών):

Καθαρισμός, ενυδάτωση, προστασία, τροφή, αντιγήρανση, αντηλιακή προστασία, φροντίδα σώματος…

Το merchandising του μακιγιάζ πρέπει να γίνει σε ειδικό stand εδάφους «tester».

Το merchandizing των εποχιακών καλλυντικών να γίνεται oμαδοποιημένο σε σημείο ειδικής προβολής. Απαραίτητη η επικοινωνία της προβολής με μια μικρή αφίσα π.χ.:

«Προστατέψτε το δέρμα σας από τον ήλιο»

«Φροντίστε τα σημεία στο σώμα σας με κυτταρίτιδα»

«Έχετε τριχόπτωση; Υπάρχουν επιστημονικές λύσεις»

Η βιτρίνα σας επίσης πρέπει να τύχει μιας ιδιαίτερης προσοχής. Τα θέματα και τα χρώματα να συνάδουν κυρίως με την εποχή.

Για τον χειμώνα, τα κυρίαρχα θέματα είναι η αντιγήρανση, η προστασία από το κρύο και το εορταστικό μακιγιάζ.

Η σήμανση στα ράφια πρέπει να γίνεται με ελκυστικές λέξεις και προτάσεις αλλά και να τηρείται μια αρμονία μηνυμάτων και χρωμάτων.

Για την άνοιξη η κυτταρίτιδα. Για το καλοκαίρι, η αντιηλιακή προστασία και η φροντίδα του δέρματος στις διακοπές.

Τέλος για το φθινόπωρο, οι κηλίδες από τον ήλιο, η ακμή και η τριχόπτωση.

Και οι ιδιαίτερες συμβουλές μας

- Εκμεταλλευτείτε μια ανακαίνιση ή μια μεταφορά του φαρμακείου σας για να επαναδιατάξετε τις ραφιέρες και γενικά τα έπιπλά σας.

Πάντα η αλλαγή εντυπωσιάζει τον πελάτη και αυξάνει τις αγορές του.

- Βρείτε τη σωστή ισορροπία μεταξύ των πολύ γνωστών προϊόντων που κάνουν τζίρους και των προϊόντων που απαιτούν μια ιδιαίτερη συμβουλή.

- Η σήμανση στα ράφια πρέπει να γίνεται με ελκυστικές λέξεις και προτάσεις αλλά και να τηρείται μια αρμονία μηνυμάτων και χρωμάτων

- Χρήστε έναν ειδικό στην ομάδα σας για τα δερμοκαλλυντικά.

- Οργανώστε θεματικά γεγονότα, συχνά με τη συνεργασία των εταιρειών, δημιουργώντας παράλληλα την κατάλληλη βιτρίνα και τα κατάλληλα ενημερωτικά έντυπα.

Π.χ. η εβδομάδα για την αντηλιακή προστασία ή για τα ευαίσθητα δέρματα.

- Μην αμελείτε να δίνετε δείγματα σε κάθε αγορά, από ένα ή δυο άλλα προϊόντα.

- Βάλτε στόχους σε κάθε προωθητική σας ενέργεια και στο τέλος μετρήστε το αποτέλεσμα.

Τα απαραίτητα βήματα της εμπορικής σας στρατηγικής

- Το πρώτο βήμα είναι να κάνετε ένα απολογισμό τζίρων, καθαρού περιθωρίου κέρδους, καθώς και της απόδοσης ανά μέτρο ραφιού, των μαρκών που ήδη έχετε.

Αυτή η απαραίτητη ενέργεια θα σας επιτρέψει να αποφασίσετε ποιες μάρκες πρέπει να κρατήσετε, ποιες να μειώσετε στο ράφι και ποιες να σταματήσετε τελείως. Κάντε λοιπόν ένα ξεκαθάρισμα!

 

- Στη συνέχεια διερευνήστε ποιες νέες μάρκες διατίθενται στην αγορά που δεν τις έχετε και ίσως αποτελούν ευκαιρία για να αναπτύξετε νέα πελατεία ή να ικανοποιήστε υπάρχουσες ανάγκες των πελατών σας (φυσικά ή βιολογικά καλλυντικά, πολύ οικονομικά καλλυντικά, premium καλλυντικά…).

- Τέλος, απαραίτητη και η εμπορική πολιτική τιμών ανάλογα με τον ανταγωνισμό στην περιοχή και όχι μόνο. Τα e-shops δεν έχουν περιοχή!

Δημιουργήστε ένα ράφι ή μια γόνδολα με τις εποχιακές προσφορές σας ή τις νέες καινοτόμες μάρκες σας σε ένα πολύ εμφανές και προσιτό σημείο στον χώρο των προϊόντων ομορφιάς.

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή "Charami SA" στο κινητό σας και πάντοτε θα έχετε άμεση και επίκαιρη ενημέρωση για όλα τα θέματα του κλάδου της υγείας, της ομορφιάς και της ευεξίας. Επιλέξτε το αντίστοιχο με τα ενδιαφέροντά σας "κουμπί" και περιηγηθείτε στο περιεχόμενό του!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.