fbpx

Η Κατηγορία της Υγιεινής Αυξάνεται Πολύ Γρήγορα και Σηματοδοτεί μια Νέα Τάση

Η κρίση της υγείας μας ανάγκασε να υιοθετήσουμε νέα μέτρα για την προστασία μας και ανέδειξε μια κατηγορία προϊόντων που εξυπηρετούν αυτόν τον σκοπό.

Η κρίση Covid-19 έχει πλήξει τις καθημερινές μας συνήθειες, υιοθετώντας αυτές τις διάσημες «χειρονομίες προστασίας» και στη χρήση εξοπλισμού ad hoc (συμπεριλαμβανομένης της μάσκας, του συχνού πλυσίματος των χεριών και της χρήσης υδροαλκοολικού τζελ).

Η Κατηγορία της Υγιεινής Αυξάνεται Πολύ Γρήγορα και Σηματοδοτεί μια Νέα Τάση.

Είναι σαφές ότι τα αντανακλαστικά μας περί υγιεινής είναι μέρος της συμπεριφοράς μας.

Ακόμα και αν κάποια σημάδια χαλάρωσης υπήρξαν μετά το 1ο lockdawn, σήμερα πλέον η υγιεινή έχει καταστεί προτεραιότητα που υιοθετείται από την πλειονότητα του πληθυσμού.

Μετά τη καλή διατροφή, που θεωρείται ως παράγοντας καλής υγείας, η υγιεινή και η καθαριότητα είναι ένα κριτήριο που έχει ενισχυθεί πολύ.

Με την κρίση της υγείας, οι περισσότεροι Έλληνες έχουν αποκτήσει γνώσεις σχετικά με τον τρόπο μετάδοσης ενός ιού.

Αποτέλεσμα: η σχέση τους με την υγεία έχει αλλάξει, οδηγώντας τους να υιοθετήσουν, περισσότερο από πριν, προληπτικές συμπεριφορές.

Το φαρμακείο στην πρώτη γραμμή

Το φαρμακείο έχει γίνει το επίκεντρο αυτής της νέας αγοράς που ονομάζεται «προϊόντα προστασίας και υγιεινής».

Οι καταναλωτές τείνουν να στραφούν στο δίκτυο φαρμακείων για τις αγορές τους, κοντά σε επαγγελματίες υγείας που είναι εξοικειωμένοι με τους κανονισμούς και που μπορούν να εγγυηθούν τη σωστή φόρμουλα.

Αυτό είναι ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα απέναντι σε προϊόντα που πωλούνται στο διαδίκτυο με αμφίβολη αποτελεσματικότητα και ασφάλεια.

Συνεπώς αυτή η κατηγορία προϊόντων αποτελεί έναν νέο μοχλό ανάπτυξης για το φαρμακείο.

Ειδικές σειρές

Η καινοτομία προέρχεται επίσης από την επέκταση της προσφοράς, η οποία περιλαμβάνει νέες μορφές για τζελ και συμπληρωματικά προϊόντα που συνιστώνται παράλληλα.

Ο ανταγωνισμός είναι έντονος ανάμεσα στις εταιρείες, και είναι θέμα διαφοροποίησης.

Για παράδειγμα μερικές εταιρείες καλλυντικών δημιούργησαν προϊόντα με ενυδατική και αντιβακτηριακή δράση, δηλαδή ένας συνδυασμός προστασίας και καλλυντικής φροντίδας.

Η υγιεινή στην καλύτερη θέση

Εκτός από τα δύο βασικά στοιχεία για την καταπολέμηση της Covid -μάσκες και υδροαλκοολικές γέλες που διατίθενται σε διάφορες μορφές- υπάρχουν και τα απολυμαντικά μαντηλάκια για επιφάνειες, απολυμαντικά αερολύματα, αντιβακτηριακά σαπούνια και ακόμη και κρέμες για τα χέρια.

Μια κατηγορία που είναι οργανωμένη και προβάλλεται ελεύθερα με το κατάλληλο merchandising στον χώρο του φαρμακοπωλείου.

Ωστόσο, o χώρος προβολής τους ποικίλλει ανάλογα με το φαρμακείο: σε ράφια, που βρίσκονται γενικά δίπλα στα προϊόντα για πρώτες βοήθειες, ή σε εκθετήρια δαπέδου τοποθετημένα μπροστά από τον πάγκο, σε κεφαλές γόνδολας ή σε απλά εκθετήρια πάγκου.

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


e-learning-pharmamanage.gr


Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων