fbpx

Απογειώστε τις Ανερχόμενες Κατηγορίες

Αρκετές κατηγορίες προϊόντων υγείας βιώνουν έντονη ανάπτυξη τελευταία στα φαρμακεία, αντικατοπτρίζοντας την αυξανόμενη ζήτηση, αλλά και την αναγνώριση του επαγγέλματος και της τεχνογνωσίας του.

Αναλύοντας τις τάσεις, σας καλούμε να κάνετε μια επισκόπηση σε ποιες αγορές να επενδύσετε, προκειμένου να κάνετε τη διαφορά και να αυξήσετε την απόδοση του φαρμακείου σας.

Τα τελευταία χρόνια, οι κλασικές κατηγορίες προϊόντων ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ. φαίνεται να έχουν χάσει λίγο από την αίγλη τους, καθώς αντιμετωπίζουν ανταγωνισμό από εναλλακτικές αγορές, όπως αυτές των φυτικών φαρμάκων και των συμπληρωμάτων διατροφής, κυρίως αυτών που προορίζονται για τον πόνο των αρθρώσεων, την τόνωση του οργανισμού, την ενίσχυση του ανοσοποιητικού, το άγχος και την αυπνία.

Εκτός αυτών, οι κατηγορίες της στοματικής υγιεινής, και βρεφικής φροντίδας βρίσκονται σε καλό επίπεδο εξέλιξης, ενώ η αγορά δερμοκαλλυντικών παραμένει σταθερή.

Απογειώστε τις Ανερχόμενες Κατηγορίες.

Δερμοκαλλυντικά για πρόσωπο και σώμα

Τα προϊόντα που αφορούν τη φροντίδα προσώπου και σώματος είναι εξαιρετικής σημασίας για κάθε φαρμακείο, καθώς αντικατοπτρίζουν την εικόνα του ως προς τις μάρκες που διαθέτει, αλλά και την τεχνογνωσία του προσωπικού στη φροντίδα ομορφιάς.

Επομένως, ο τομέας των δερμοκαλλυντικών έχει ακόμη περιθώρια ανάπτυξης και αν διαμορφωθεί σωστά με την κατάλληλη επιλογή μαρκών, μπορεί να σας δώσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι άλλων φαρμακείων.

Τα δερμοκαλλυντικά προσώπου, ιδιαίτερα, μπορούν να καλύψουν από μόνα τους έναν ολόκληρο τομέα μέσα από 4 βασικούς άξονες.

Από τους κυριότερους αποτελεί η φροντίδα του λιπαρού με τάση ακμής δέρμα, καθώς δημιουργεί υψηλές προσδοκίες από άποψη ασφάλειας, ανοχής και αποδεδειγμένης αποτελεσματικότητας.

Ένα άλλο τμήμα που αναπτύσσεται με συνεχείς καινοτομίες είναι αυτό της αντιγήρανσης, με προϊόντα που συνδυάζουν την απόδοση και την ποικιλία των υφών και προσαρμόζονται σε κάθε απαίτηση και επιθυμία του σύγχρονου καταναλωτή.

Φυσικά, ο τομέας της ενυδάτωσης είναι εξίσου σημαντικός, καθώς ανταποκρίνεται σε ποικίλους τύπους δέρματος (ευαίσθητο, λιπαρό, ξηρό, μικτό δέρμα κ.λπ.), αλλά και σε φόρμουλες με πολλαπλά οφέλη, όπως BB κρέμες που μπορούν να καλύψουν κάθε ανάγκη για φροντίδα και ελαφρύ μακιγιάζ.

Τέλος, οι υγρές υφές όπως οι οροί για βαθιά φροντίδα και τα μικκυλιακά νερά για το ντεμακιγιάζ, είναι εξίσου δημοφιλή προϊόντα.

Όσον αφορά τη φροντίδα του σώματος, εδώ αξίζει να επικεντρωθούμε σε μαλακτικές φόρμουλες και ειδικά σε αυτές που στοχεύουν στην περιποίηση του ατοπικού δέρματος, έναν τομέα που ενδιαφέρει ένα ευρύ κοινό και μπορεί να αφορά ολόκληρη την οικογένεια.

Αντιθέτως, προϊόντα κατά των ραγάδων και θεραπείες αδυνατίσματος και κατά της κυτταρίτιδας, βρίσκονται σε χαμηλότερη ζήτηση, με έντονη πτωτική τάση.

Πολλές είναι οι καινοτομίες και τα αποτελεσματικά δραστικά συστατικά στην κατηγορία των δερμοκαλλυντικών.

Θα αναφέρουμε ενδεικτικά στην ενυδάτωση και αντιγήρανση τα παράγωγα της ρετινόλης και της όξινης βιταμίνης Α, το υαλουρονικό οξύ, τη βιταμίνη C, τα οξέα φρούτων, αλλά και τον ψευδάργυρο για τη φροντίδα της ακμής.

Παράλληλα όμως με τα δραστικά συστατικά είναι και οι γαληνικές μορφές που εξελίσσονται για καλύτερη αποτελεσματικότητα αλλά και για μεγαλύτερη ευχαρίστηση χρήσης.

Τα αναλγητικά

Η αγορά αναλγητικών φαρμάκων είναι αυξητική και σε τεμάχια αλλά και σε αξίες λόγω ανατιμήσεων που έγιναν τα τελευταία χρόνια.

Νέες μορφές και νέες μάρκες ξεπηδούν στην αγορά και υποστηρίζονται από έντονη διαφήμιση. Εκτός από το δυναμικό εσόδων, η αγορά αναλγητικών είναι αρκετά σημαντική και από επιστημονικής άποψης, διότι προσφέρει στους φαρμακοποιούς εξέχουσα θέση στη διαχείριση κάθε είδους πόνου.

Ο πόνος είναι παντού και σπάνια θα μπει στο φαρμακείο ένας πελάτης χωρίς να προσθέσει ένα αναλγητικό στις υπόλοιπες αγορές του.

Τα σκευάσματα με βάση την παρακεταμόλη είναι φυσικά οι ηγέτες σ΄ αυτήν την κατηγορία, αλλά και τα αντιφλεγμονώδη (ιβουπροφένη, ναπροξένη, κ.λπ.) έχουν αντικρύσει μεγάλη άνοδο.

Φυσικά, τα ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ. παυσίπονα φάρμακα βρίσκονται στην κορυφή της λίστας, ενώ για δυνατότερους πόνους υπάρχει μεγάλη γκάμα συνταγογραφούμενων αναλγητικών.

Σε αυτήν την κατηγορία παίζει πολύ μεγάλο ρόλο ο δυναμισμός της συμβουλευτικής από τον φαρμακοποιό.

Σήμερα πλέον, οι κορυφαίες μάρκες αναλγητικών έχουν διευρύνει τις μορφές και τις ενδείξεις τους και οι φαρμακοποιοί έχουν έτσι μια ευρεία επιλογή προϊόντων για να συμβουλεύουν τους ασθενείς τους σε διάφορες περιπτώσεις πόνου όπως ημικρανία, εμμηνορροϊκό πόνο, πονόδοντο, πονοκέφαλο και πόνους στο σώμα…

Φυσικά, τα ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ. παυσίπονα φάρμακα βρίσκονται στην κορυφή της λίστας, ενώ για δυνατότερους πόνους υπάρχει μεγάλη γκάμα συνταγογραφούμενων αναλγητικών.

Επιπλέον, με την ύπαρξη πολλών διαφορετικών μορφών λήψης, πχ. χάπια, αναβράζοντα δισκία, διασπειρώμενα δισκία κ.λπ., η αγορά αυτή απευθύνεται σε ένα πολύ ευρύ κοινό.

Τα αναλγητικά προϊόντα συμβουλής έχουν επίσης επωφεληθεί από μια σημαντική φαρμακευτική καινοτομία για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των δραστικών συστατικών (ταχύτερη έναρξη δράσης), ενώ απλοποιούν τις μεθόδους λήψης.

Η άφιξη των διασπειρόμενων στο στόμα μορφών, χωρίς νερό, είναι ένα παράδειγμα. Ο συνδυασμός επίσης αναλγητικών δραστικών συστατικών, όπως παρακεταμόλη, καφεΐνη και κωδεΐνη, διευρύνει τις δυνατότητες συμβουλών για την ανακούφιση του πόνου.

Στην τραυματολογία, επίσης έχουν αναπτυχθεί αναλγητικά και αντιφλεγμονώδη φάρμακα (diclofenac) που συμπληρώνουν το οπλοστάσιο των θεραπευτικών συμβουλών κατά του πόνου.

Σημαντικό να αναφέρουμε εδώ ότι η αγορά των αναλγητικών φαρμάκων αντιμετωπίζει και ένα νέο ανταγωνισμό στην κατηγορία του πόνου των αρθρώσεων, όπου τα ειδικά συμπληρώματα διατροφής «κλέβουν» ένα σημαντικό μερίδιο της αγοράς αυτής.

Ωστόσο, η αγορά των αναλγητικών δεν περιλαμβάνει φάρμακα που ενδείκνυνται για τον πεπτικό πόνο.

Αν κοιτάξουμε την αγορά προϊόντων συμβουλής για το πεπτικό σύστημα, τα φάρμακα για τις γαστρικές ενοχλήσεις κατατάσσονται στην κορυφή αυτής της κατηγορίας, με τις καλύτερες πωλήσεις.

Επομένως, τα φάρμακα για τον πεπτικό πόνο, όπως αντισπασμωδικά και αντιόξινα, αποτελούν μια δυναμική αγορά, την οποία θα πρέπει να λάβετε σοβαρά υπόψη στο φαρμακείο σας.

Βιταμίνες και συμπληρώματα διατροφής

Οι βιταμίνες και τα συμπληρώματα διατροφής ανέκαθεν αποτελούσαν μία ενδιαφέρουσα αγορά για το φαρμακείο.

Ωστόσο, εδώ και μερικούς μήνες με την αρχή της πανδημίας, αυτή η αγορά έχει εκτοξευθεί στα ύψη και κυρίως σε προϊόντα που αφορούν την ενίσχυση του ανοσοποιητικού.

Από σκευάσματα βιταμίνης C, βιταμίνης D, ψευδαργύρου και ιχνοστοιχείων, μέχρι σκευάσματα πλούσια σε βιταμίνες και φυτικά εκχυλίσματα, αυτή η αγορά έχει να προσφέρει μία ευρεία γκάμα προϊόντων.

Σε μεγάλη άνοδο βρίσκονται τα σκευάσματα που περιέχουν χοληκαλσιφερόλη (βιταμίνη D3), τα οποία διατίθενται σε διάφορες μορφές, μαζί με τα σκευάσματα βιταμίνης C.

Επιπλέον, η αγορά μετάλλων και ιχνοστοιχείων, όπως μαγνήσιο, ψευδάργυρος και σίδηρος, παραμένει αρκετά υψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών.

Τέλος, πολύ μεγάλη ανάπτυξη έχει παρατηρηθεί και στα συμπληρώματα διατροφής που προάγουν τη μείωση του στρες και των διαταραχών του ύπνου, καθώς και σε προϊόντα για την κόπωση και την ενίσχυση της εγκεφαλικής λειτουργίας.

Αντιθέτως, η αγορά προϊόντων για την απώλεια βάρους δεν είναι τόσο ισχυρή όσο παλαιότερα.

Εδώ να αναφέρουμε και την ανερχόμενη αγορά των προϊόντων που απευθύνεται σε αθλητές, όπως πρωτεΐνες, αμινοξέα, ηλεκτρολύτες, μπάρες πρωτεϊνών κ.λπ.

Αυτά τα προϊόντα βρίσκονται σε μεγάλη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια και προσελκύουν ένα αρκετά εξειδικευμένο και ενημερωμένο κοινό.

Από την άλλη πλευρά όμως, καθώς τέτοιου είδους προϊόντα διατίθενται κυρίως σε καταστήματα με είδη γυμναστικής, η επένδυση σε αυτά προϋποθέτει εξειδικευμένη γνώση και επικοινωνία από τους φαρμακοποιούς για να αναδείξουν τη διαφοροποίησή τους.

Βρεφική αγορά.

Βρεφική αγορά

Με γνώμονα τη διαρκή καινοτομία των προϊόντων και την εφαρμογή σωστών κανόνων μάρκετινγκ, η βρεφική αγορά είναι πολλά υποσχόμενη για το φαρμακείο, υπό τον όρο ότι ο φαρμακοποιός ανταποκρίνεται στις συμβουλευτικές ανάγκες των νέων μητέρων.

Η περιποίηση του μωρού αποτελεί την κυριότερη ενασχόληση για μια νέα μητέρα.

Τα φαρμακεία ανταγωνίζονται τα σούπερ μάρκετ και τα παιδικά καταστήματα για μια αγορά με πολλές υποκατηγορίες: καλλυντικά για μωρά, πάνες, γάλα, μπιμπερό, αξεσουάρ, πιπίλες, ακόμη και μικρές συσκευές και εδώ πρέπει να αναδείξουν την επιστημονική τους εξειδίκευση.

Σε αυτήν την αγορά ωστόσο, ο πραγματικός ανταγωνιστής του φαρμακοποιού δεν είναι τα άλλα καταστήματα, καθώς ο φαρμακοποιός με την τεχνογνωσία και τη συμβουλευτική του μπορεί να κερδίσει σε αυτό το παιχνίδι.

Συνεπώς, η παροχή πολύτιμων συμβουλών είναι πολύ σημαντική για μία μητέρα, συμπληρώνοντας τις συστάσεις του παιδιάτρου σχετικά με τα προϊόντα που θα χρειαστεί το νέο μέλος της οικογένειας.

Ο ρόλος του φαρμακοποιού είναι να μοιράζεται τη γνώση του με τη νέα μητέρα και να την κάνει να αισθανθεί ασφαλής.

Εκείνη με τη σειρά της, μπορεί να αγοράσει μια τεράστια ποικιλία βρεφικών προϊόντων από το φαρμακείο: από το γάλα του μωρού, μέχρι πιπίλες, μπιμπερό και βρεφικές κρέμες.

Εκτός από τα προϊόντα βρεφικής διατροφής, τα προϊόντα περιποίησης του βρεφικού δέρματος αποτελούν μία ξεχωριστή κατηγορία από μόνα τους.

Κρέμες αλλαγής πάνας, αφρόλουτρα και σαμπουάν ειδικά για το ευαίσθητο βρεφικό δέρμα, καταπραϋντικές και μαλακτικές κρέμες για την ατοπία του μωρού και μια τεράστια ποικιλία προϊόντων βρεφανάπτυξης, προσφέρουν στη μαμά ό,τι χρειάζεται για την περιποίηση του μωρού της.

Μη συνταγογραφούμενα ιατροτεχνολογικά προϊόντα και συσκευές

Η αγορά αυτή που αποτελείται από μη συνταγογραφούμενα ιατρικά βοηθήματα και αξεσουάρ είναι πολύ ετερογενής.

Εδώ, μερικά τμήματα ξεχωρίζουν και αποδεικνύονται ιδιαίτερα ελπιδοφόρα, υπό την προϋπόθεση ότι αξιοποιούνται σωστά.

Η αγορά των ιατροτεχνολογικών έχει επεκταθεί ευρέως και σταδιακά τοποθετείται σε νέους τομείς που μέχρι τώρα καλύπτονταν από φάρμακα ή δερμοκαλλυντικά.

Αυτή η εξέλιξη συνδέεται ιδιαίτερα με τον πολύπλευρο χαρακτήρα αυτών των προϊόντων.

Έτσι, υπάρχουν προϊόντα για τοπική ή για οφθαλμική χρήση (με υαλουρονικό οξύ για παράδειγμα) που ανήκουν πλέον σε αυτή την κατηγορία.

Φυσικά, ένα μεγάλο τμήμα της αγοράς αυτής παραμένει στα προϊόντα περιποίησης τραυμάτων.

Η ποικιλία των επιδέσμων (διάφορα μεγέθη, ελαστικοί, αδιάβροχοι) και πάνω απ' όλα, η ποιότητα αυτών που διανέμονται στα φαρμακεία, αποτελούν ένα μεγάλο πλεονέκτημα.

Επιπλέον, προϊόντα περιποίησης χεριών και ποδιών (εξαιρουμένων των καλλυντικών) αποτελούν σημαντικό κομμάτι αυτής της αγοράς, όπως τα επιθέματα για κάλους ή τα σπρέι για μύκητες ποδιών, αλλά και προϊόντα όπως επιθέματα για επιχείλιο έρπητα και έμπλαστρα, ενισχύουν σημαντικά την αγορά των ιατροτεχνολογικών.

Έτσι, σημαντικές τεχνολογικές καινοτομίες (προϊόντα που σχηματίζουν φιλμ στο δέρμα, κρυοθεραπεία) κατέστησαν δυνατή την ανάπτυξη πλήρων σειρών, αποτελεσματικών και εύχρηστων.

Συσκευές αυτομέτρησης και αυτοελέγχου: μια σημαντική αγορά.

Συσκευές αυτομέτρησης και αυτοελέγχου: μια σημαντική αγορά

Η αγορά των συσκευών μέτρησης ή αυτοδιάγνωσης αποτελεί σημαντικό κομμάτι του φαρμακείου, με τα κυριότερα προϊόντα της κατηγορίας να είναι αυτά της μέτρησης σακχάρου (ταινίες μέτρησης, σκαρφιστήρες, βελονάκια ινσουλίνης).

Εκτός αυτών, υπάρχουν και τα τεστ εγκυμοσύνης και ωορρηξίας, τα οποία καλύπτουν σημαντικό ποσοστό και φυσικά, ας μην ξεχνάμε τις συσκευές παρακολούθησης της αρτηριακής πίεσης και του οξυγόνου στο αίμα.

Έτσι, φαίνεται πως αυτή η κατηγορία παρουσιάζει θετική ανάπτυξη και πρέπει λογικά να συνεχίσει να αναπτύσσεται, σε ένα πλαίσιο θεραπευτικής εκπαίδευσης και ενδυνάμωσης των ασθενών που πάσχουν από χρόνια νόσο.

Υγιεινή και στοματική φροντίδα

Η υγιεινή και η φροντίδα της στοματικής κοιλότητας απαιτούν ένα ευρύ οπλοστάσιο που κυμαίνεται από οδοντόκρεμες και στοματικά διαλύματα, συμπεριλαμβανομένων των αξεσουάρ, όπως νήματα και μεσοδόντια βουρτσάκια.

Αυτό το ετερογενές αλλά ουσιαστικό τμήμα, αναπτύσσεται γύρω από τους άξονες υγείας και βασίζεται στη συμπληρωματικότητα των προϊόντων του.

Το τμήμα προϊόντων στοματικής υγείας αποτελεί βασικό στοιχείο στον χώρο του φαρμακείου.

Δεν θα φέρει φυσικά επανάσταση στον κύκλο εργασιών του, αλλά η παρουσία του είναι απαραίτητη, ανεξάρτητα από το μέγεθος του φαρμακείου που το στεγάζει.

Τέσσερις κύριες οικογένειες προϊόντων συνθέτουν το τμήμα της στοματικής υγιεινής.

Οι οδοντόκρεμες ανταποκρίνονται στα κυριότερα προβλήματα του στοματικού πεδίου, δηλαδή ευαισθησία των ούλων, προστασία από τερηδόνα, λεύκανση και φυσικά οι παιδικές φόρμουλες.

Οι καινοτομίες αυτής της κατηγορίες αφορούν ιδιαίτερα την ευαισθησία των δοντιών, τα προβλήματα στα ούλα, την ξηροστομία αλλά και τη λεύκανση.

Από την άλλη πλευρά, βρίσκουμε το τμήμα με τα αντισηπτικά στοματικά και οδοντικά διαλύματα, τα οποία προορίζονται για τη θεραπεία παθήσεων του στόματος, την πρόληψη της πέτρας, την προστασία του σμάλτου, την ευαισθησία των ούλων κ.λπ.

Ένα σημαντικό τμήμα επίσης αποτελούν και τα αξεσουάρ βουρτσίσματος, που αντιπροσωπεύονται μαζικά από οδοντόβουρτσες, μεσοδόντια βουρτσάκια, αλλά και νήματα.

Τέλος, το τμήμα με τη λιγότερη απήχηση, είναι εκείνο των προϊόντων για στοματικές βλάβες (έλκη στο στόμα, οδοντικές παθήσεις) και αυτό των προϊόντων για αφαιρούμενες προθέσεις (στερέωση, καθαρισμός), το οποίο ολοκληρώνει το τμήμα της στοματικής υγιεινής.

Αρωματοθεραπεία, Φυτοθεραπεία και Ομοιοπαθητική

Η αγορά προϊόντων αρωματοθεραπείας, φυτοθεραπείας και ομοιοπαθητικής έχει δει σημαντική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια.

Ο κόσμος στρέφεται ολοένα και περισσότερο σε πιο φυσικές και εναλλακτικές λύσεις για την αντιμετώπιση των προβλημάτων υγείας του.

Επομένως, είναι απαραίτητο για ένα φαρμακείο να μην παραλείπει αυτές τις σημαντικές κατηγορίες, φροντίζοντας ιδιαίτερα στην εξειδίκευση της ομάδας του.

Όσον αφορά την αρωματοθεραπεία, περιλαμβάνει μία γκάμα προϊόντων με ανθοϊάματα και αιθέρια έλαια, τα οποία χρησιμοποιούνται είτε για συστηματική χορήγηση είτε για εξωτερική χρήση.

Καθένα από αυτά χρησιμοποιείται για την αντιμετώπιση διαφορετικών παθήσεων, είτε μόνο του είτε συνδυαστικά.

Παράλληλα, η φυτοθεραπεία περιλαμβάνει προϊόντα πλούσια σε φυτικά εκχυλίσματα με θεραπευτικές ιδιότητες ή ακόμη και δρόγες και αφεψήματα.

Τέλος, η ομοιοπαθητική περιλαμβάνει τη θεραπευτική αντιμετώπιση από του στόματος, συνήθως με κάψουλες τις οποίες συνιστά ο ομοιοπαθητικός γιατρός.

Ακράτεια: μια αγορά που δεν πρέπει να παραβλέπεται

Παραμελημένο ή σκόπιμα παραμελημένο (στην περιοχή των ορθοπεδικών ή ακόμη και πίσω στην αποθήκη), το τμήμα που είναι αφιερωμένο στην ακράτεια, έχει τη δυνατότητα να αξιοποιηθεί.

Από τη μία, επειδή η ακράτεια είναι μια διαταραχή που δεν αντιμετωπίζεται επαρκώς και από την άλλη, επειδή αυτή η κατάσταση έχει σημαντικό αντίκτυπο στην ψυχολογία και το ευζήν των πελατών.

Επιπλέον, η ακράτεια επηρεάζει ένα μεγάλο ακροατήριο: εγκύους, μετεμμηνοπαυσιακές γυναίκες, άνδρες άνω των 50 ετών και άτομα μεγαλύτερης ηλικίας ή άτομα με ειδικές ανάγκες.

Οι φαρμακοποιοί μπορούν έτσι να βασίζονται σε κορυφαίες μάρκες για να αναπτύξουν αυτή την ενότητα και να ξεχωρίζουν από τα ανταγωνιστικά κανάλια διανομής.

Η εκπαίδευση και μια δίκαιη και ανταγωνιστική πολιτική τιμών, είναι απαραίτητα στοιχεία για την τόνωση αυτού του πολλά υποσχόμενου τμήματος.

Προϊόντα για την ευαίσθητη περιοχή

Πρόκειται για μία αγορά που έχει αρχίσει να ανέρχεται σταδιακά, όσο αρχίζει να αυξάνεται η διαφήμιση αυτών των προϊόντων.

Δεν υπάρχει όμως ακόμη κουλτούρα στις περισσότερες γυναίκες στην Ελλάδα ότι απαιτείται ένα ειδικό προϊόν για την υγιεινή και φροντίδα της ευαίσθητης περιοχής, όπως ένα καθαριστικό με ήπιο pH, μία κρέμα ή κολπικά λιπαντικά υπόθετα.

Στο φαρμακείο υπάρχει μια μεγάλη γκάμα προϊόντων ειδικών για την ευαίσθητη περιοχή και είναι στο χέρι των φαρμακοποιών να αναδείξουν αυτή την κατηγορία, προτείνοντας ένα ειδικό καθαριστικό με κάθε αφρόλουτρο ή με κάθε φαρμακευτική θεραπεία για την ευαίσθητη περιοχή (κολπίτιδες, ουρολοιμώξεις…), δίνοντας παράλληλα και τις απαραίτητες συμβουλές.

Δανάη Καραχάλιου-Καραγιάννη, Φαρμακοποιός
www.PharmaManage.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


e-learning-pharmamanage.gr


Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων