fbpx

Η Ανέπαφη Δειγματοδιανομή στο Φαρμακείο Είναι Πλέον Απαραίτητη για τα Brands Καλλυντικών

Όταν ξεκίνησαν οι περιορισμοί της πανδημίας, ο κόσμος δεν μπορούσε να προβλέψει τη συνέχεια.

Οι καταναλωτές εφοδιάστηκαν για τις βασικές τους ανάγκες με προϊόντα που γνώριζαν, ενώ τα brands ξεχύθηκαν σε ένα ανήλεο ανταγωνισμό διαφήμισης στην τηλεόραση και τα ψηφιακά μέσα για να πουλήσουν όσο γίνεται περισσότερο, σε ένα διάστημα μερικών εβδομάδων.

Η Ανέπαφη Δειγματοδιανομή στο Φαρμακείο Είναι Πλέον Απαραίτητη για τα Brands Καλλυντικών

Τώρα, μετά από αρκετούς μήνες, βιώνοντας ακόμη περιορισμούς λόγω της πανδημίας και ποιος γνωρίζει πόσους άλλους ακόμη, είναι προφανές ότι δεν πρόκειται για μια βραχυπρόθεσμη επιχειρηματική πρόκληση που θα περάσει σύντομα.

Τα brands και οι καταναλωτές προσαρμόζονται και βρίσκουν νέους τρόπους επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης μεταξύ τους.

Η αγορά των καλλυντικών στο φαρμακείο αποτέλεσε (και αποτελεί) τεράστια πρόκληση, με τα brands να αναζητούν λύσεις για τους τρεις πυλώνες του trade – merchandising, training της ομάδας του φαρμακείου και in-store promotion.

Κι αν για τα δύο πρώτα οι ανάγκες λίγο-πολύ καλύπτονται μέσω εποχιακής σποραδικής επικοινωνίας με την ομάδα πωλήσεων του φαρμακείου ή ακόμη και με ψηφιακά μέσα εκπαίδευσης, η in-store promotion χωρίς την ενεργή παρουσία και άνεση χρόνου του καταναλωτή εντός του φαρμακείου αντιμετωπίζει δυσκολίες.

Η ψηφιακή δειγματοδιανομή, που στηρίζεται στη συλλογή δεδομένων ψηφιακά πριν την αποστολή του φυσικού δείγματος και αξιοποίηση τους για remarketing, έχει βέβαια καλύτερη στόχευση και αποτέλεσμα από τις παραδοσιακές μεθόδους, αλλά και σημαντικό κόστος επένδυσης.

Η ανάγκη των καταναλωτών για δοκιμή νέων προϊόντων παραμένει

Ένα από τα κύρια οφέλη της δειγματοδιανομής στο κατάστημα για τους καταναλωτές ήταν η δυνατότητα να δοκιμάσει το προϊόν πριν από την αγορά.

Στην πραγματικότητα, μια μελέτη του RetailDive αποκάλυψε ότι το 62% των καταναλωτών δήλωσε ότι η δυνατότητα να βλέπουν, να αγγίζουν και να αισθάνονται προϊόντα, ήταν ο λόγος που αγόραζαν σε καταστήματα σε σχέση με το διαδίκτυο.

Και αυτό είναι μια πραγματική εμπειρία πελάτη!

Ωστόσο, η επιθυμία του καταναλωτή να δοκιμάσει προϊόντα στο κατάστημα σε μια μετα-κορωνοϊκή εποχή φαίνεται να έχει μειωθεί δραστικά.

Μια πρόσφατη μελέτη αποκάλυψε ότι ένα επιβλητικό 78% των καταναλωτών δεν αισθάνεται ασφαλές να δοκιμάζει προϊόντα ομορφιάς σε καταστήματα.

Με την αβεβαιότητα να αποτελεί τη μόνη σταθερά σήμερα, ένα είναι σίγουρο: οι καταναλωτές δεν έχουν σταματήσει να θέλουν να δοκιμάσουν νέα προϊόντα πριν τα αγοράσουν – “Try before you Buy”, απλά θέλουν  μια ασφαλέστερη εμπειρία.

Τώρα λοιπόν, καθώς η δειγματοδιανομή στο φαρμακείο φαίνεται δύσκολη ή αδύνατη, τα brands πρέπει να ξανασκεφτούν τον τρόπο να μετατρέψουν αυτές τις φυσικές εμπειρίες υψηλού κινδύνου σε επαφές χαμηλού κινδύνου που οι καταναλωτές θεωρούν ασφαλείς.

Η ανέπαφη δειγματοδιανομή είναι μία από τις λίγες λύσεις «επαφής» που απομένουν στο αγοραστικό ταξίδι του πελάτη.

Η ευκαιρία για τα brands

Η πανδημία COVID-19 άλλαξε αναμφίβολα για τα καλά, τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές ανακαλύπτουν και δοκιμάζουν προϊόντα.

Τα brands προσαρμόζονται στα νέα πρότυπα ασφάλειας και υγιεινής και όσοι προσαρμόζονται γρήγορα έχουν προβάδισμα για επιτυχία.

Τα καλά νέα για τα brands είναι ότι αυτό δεν κάνει το βιωματικό marketing παρελθόν - στην πραγματικότητα συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο.

Αυτό δημιουργεί απλώς μια νέα ευκαιρία για να προσφέρουν υψηλής ποιότητας επώνυμη εμπειρία με έναν μοναδικό, αξέχαστο και το πιο σημαντικό - έναν ανέπαφο τρόπο!

Όποια είναι η στρατηγική σας για δειγματοδιανομή στα κοινά του φαρμακείου – καταναλωτές και φαρμακοποιούς, η ΧΑΡΑΜΗ ΑΕ σας προσφέρει τις λύσεις για ανέπαφη δειγματοδιανομή στο φαρμακείο.

Με τη ανέπαφη δειγματοδιανομή μέσα στο ανανεωμένο πλέον Περιοδικό Υγεία και Ομορφιά, δίνετε την ευκαιρία σε 75.000 καταναλωτές φαρμακείου να δοκιμάσουν τα προϊόντα σας με τον πλέον ασφαλή τρόπο!

Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας ενημερώσουμε εκτενέστερα…

Αντώνης ΣακάλογλουΣύμβουλος Επιχειρηματικής Ανάπτυξης
Χαραμή ΑΕ
www.PharmaManage.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή "Charami SA" στο κινητό σας και πάντοτε θα έχετε άμεση και επίκαιρη ενημέρωση για όλα τα θέματα του κλάδου της υγείας, της ομορφιάς και της ευεξίας. Επιλέξτε το αντίστοιχο με τα ενδιαφέροντά σας "κουμπί" και περιηγηθείτε στο περιεχόμενό του!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.