fbpx

Ποιες Είναι οι Καταναλωτικές Τάσεις

Ο καταναλωτής θα εγκαταλείψει το φυσικό σημείο πώλησης για να αγοράσει από το ίντερνετ;

Όχι βέβαια! Αλλά το ίντερνετ εξελίσσει τη συμπεριφορά του. Ο πελάτης περιμένει μία σχέση μαζί σας πολύ πιο προσωποποιημένη.

Ποιες Είναι οι Καταναλωτικές Τάσεις.

Πώς λοιπόν το φαρμακείο θα προσαρμοστεί σε αυτήν τη βαθιά τάση;

Υπερ-συνδεδεμένος, υπερ-ενημερωμένος και γνώστης, ένας νέος καταναλωτής έχει αναδυθεί!

Ίσως φοβόμαστε ότι αυτός ο καταναλωτής θα επιλέξει αποκλειστικά το ηλεκτρονικό κατάστημα και θα εγκαταλείψει το φυσικό.

Όλες όμως οι πρόσφατες μελέτες στο εξωτερικό δείχνουν το αντίθετο.

Και παρ' όλη την έκρηξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, το φυσικό εμπόριο δεν φαίνεται να επηρεάζεται ποσοτικά και παραμένει το κύριο σημείο αγορών.

Εντούτοις, αυτοί οι νέοι καταναλωτές επιδιώκουν σήμερα άλλα πράγματα.

Από παθητικοί αγοραστές έχουν γίνει πλέον ενεργοί καταναλωτές.

Ο φαρμακοποιός λοιπόν, βρίσκεται απέναντι σε πελάτες που δεν θέλουν μόνο τη διανομή του περιεχομένου μιας συνταγής και μιας απλής συμβουλής πίσω από τον πάγκο.

Θέλουν τον φαρμακοποιό να συμμετέχει ενεργά στην υγεία τους!

Η διαδικασία αγοράς ξεκινάει πριν την είσοδο στο φαρμακείο.

Ο καταναλωτής πριν μπει στο σημείο πώλησης έχει ήδη ξεκινήσει από το ίντερνετ το αγοραστικό του ταξίδι.

Για να ικανοποιήσουμε αυτόν τον καταναλωτή, θα πρέπει να επικοινωνήσουμε μαζί του για τα προϊόντα που επιθυμεί και να του δώσουμε συμβουλές που αρμόζουν σε έναν εξειδικευμένο επαγγελματία υγείας.

Σήμερα, η χρήση ψηφιακών μέσων στην προσέγγισή μας, παράλληλα με τον διάλογο, θα δώσει αξία στην ανθρώπινη σχέση μεταξύ πελάτη και φαρμακοποιού, θα εκπαιδεύσει έξυπνα τον καταναλωτή, ενώ παράλληλα θα βοηθήσει την πώληση.

Γι' αυτόν τον εξελιγμένο καταναλωτή, αναπτύσσεται μία νέα διαχείριση ποιότητας σχέσεων.

Η υιοθέτηση προγραμμάτων πιστότητας (CRM), που παράλληλα μπορούν να βελτιώσουν τη διάγνωση των αναγκών του πελάτη και να προτείνουν το κατάλληλο προϊόν, είναι σήμερα απαραίτητη.

Ο πελάτης επιθυμεί να είναι αναγνωρίσιμος από την είσοδό του στο φαρμακείο και ο φαρμακοποιός θα πρέπει να γνωρίζει τις επιθυμίες του.

Και αυτό δεν περιορίζεται, όπως παλιά, με το να πούμε «Καλημέρα κύριε Γιώργο», αλλά να δημιουργήσουμε με αυτόν μία πιο προσωποποιημένη σχέση χρησιμοποιώντας τα ψηφιακά εργαλεία (e-mail, sms, ψηφιακές εφαρμογές…).

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


e-learning-pharmamanage.gr


Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων