Ρομπότ και Αυτοματισμοί στο Φαρμακείο του Μέλλοντος
Πως θα μεταβληθεί η καθημερινότητα του φαρμακείου στο μέλλον;
Η εξοικονόμηση χρόνου και χώρου, βρίσκεται στο επίκεντρο της εξέλιξης του φαρμακείου, με τη χρήση συνδυασμού αυτόματου-ρομπότ: το μεν αυτόματο είναι γρήγορο και διευκολύνει τη μεταφορά προϊόντων στον πάγκο εξυπηρέτησης, το δε ρομπότ διαχειρίζεται τα προϊόντα του φαρμακείου, τα αποθέματα, τα ληγμένα…περιορίζοντας σε μεγάλο βαθμό τα ανθρώπινα λάθη.
Το ρομπότ φέρνει τον νεωτερισμό και εξάπτει την περιέργεια των ασθενών, οι οποίοι μερικές φορές έρχονται στο back office για να το δουν σε λειτουργία!
Όλη η ομάδα του φαρμακείου, έχει ήδη προσαρμοστεί πολύ γρήγορα στο νέο αυτό project.
Ο ανεφοδιασμός των εμπορευμάτων αποτελεί μία διαδικασία που καταναλώνει χρόνο. Η χρήση του ρομπότ λοιπόν, βοηθά ώστε η ομάδα του φαρμακείου να επικεντρωθεί σε άλλα καθήκοντα, όπως για παράδειγμα στον πάγκο εξυπηρέτησης, μειώνοντας τους χρόνους αναμονής των πελατών, καθώς και βελτιώνοντας την επικοινωνία στο χώρο της πώλησης.
Και αυτό γιατί με το ρομπότ, ο συνεργάτης που εξυπηρετεί στον πάγκο δεν «εξαφανίζεται» για να πάει να συλλέξει τα φάρμακα από τις συρταριέρες, αλλά παραμένει συνεχώς απέναντι στον πελάτη.
Έτσι, αναμφισβήτητα μπορούμε να βελτιστοποιήσουμε τη διαχείριση του χρόνου στον πάγκο, αφιερώνοντας περισσότερο χρόνο στην επικοινωνία με τους ασθενείς, για περισσότερο αποτελεσματική ενημέρωσή τους για την πορεία της θεραπείας τους.
Η εξοικονόμηση χρόνου μπορεί επίσης να δώσει στην ομάδα τη δυνατότητα ανάπτυξης και δημιουργίας νέων projects, όπως για παράδειγμα τα βιολογικά και φυτοθεραπευτικά προϊόντα και να οργανώσει υπηρεσίες συμβουλευτικής ενημέρωσης, ώστε να βελτιστοποιηθεί η υπηρεσία προς τον πελάτη.
Η σύγχρονη αυτή εικόνα του φαρμακείου, καθιστά δυνατόν επίσης τον εμπλουτισμό της πελατείας με νεότερα άτομα (60% επιπλέον από 20 - 35 ετών) και επομένως αύξηση της ενεργού πελατείας.
Συμπέρασμα: το ρομπότ είναι ένας σύγχρονος και ενθαρρυντικός «συνάδελφος», που ενεργοποιεί και ωθεί την ομάδα του φαρμακείου και προσφέρει τη δυνατότητα αύξησης της ποιότητας εξυπηρέτησης.