fbpx

Πέντε Σημαντικοί Όροι σε Σχέση με το Μάρκετινγκ και την Επικοινωνία με τους Προμηθευτές

Εκτός από τα κλασικά προωθητικά υλικά που σας προτείνει ο πωλητής, όπως έντυπα, δείγματα, καρτολίνες, stands πάγκου ή δαπέδου, δείκτες ραφιών κτλ....

  • Ζητήστε του να τακτοποιήσει σωστά τα προϊόντα στα ράφια που αμοιβαία συμφωνήσατε να του δοθούν για τη συγκεκριμένη μάρκα, σύμφωνα με την εμπειρία του.
  • Ζητήστε του να σας ενημερώσει για το χρονοδιάγραμμα της επικοινωνιακής καμπάνιας των προϊόντων του, είτε στα Μ.Μ.Ε. (TV, ραδιόφωνο, περιοδικά…) είτε σε άλλα κανάλια επικοινωνίας (γιατροί, νοσηλευτές…), και συντονίστε μαζί του χρονικά την προβολή των αντίστοιχων προϊόντων στο δικό σας σημείο πώλησης, για μεγαλύτερη απόδοση της καμπάνιας με αμοιβαίο όφελος.
  • Ζητήστε του επίσης να κάνει μια ειδική και πρακτική εκπαίδευση σχετικά με τα προϊόντα στα άτομα που ασχολούνται στο φαρμακείο σας με τη συγκεκριμένη μάρκα, σε μια χρονική στιγμή που αυτά είναι περισσότερο διαθέσιμα.

Όροι σε Σχέση με το Μάρκετινγκ και την Επικοινωνία

  • Επιλέξτε προσεκτικά, ανάλογα με τη θεματολογία τους, τα σεμινάρια που οργανώνονται από τις εταιρείες, κρίνετε αυτά που αξίζει να παρακολουθήσετε εσείς και η ομάδα σας και δεσμευθείτε με συνέπεια για την παρουσία σας. Μην ξεχνάτε ότι η οργάνωση σεμιναρίων κοστίζει σημαντικά για την εταιρεία και ακόμη περισσότερο «κοστίζει» μια σχεδόν άδεια αίθουσα!
  • Ζητήστε επίσης από τον πωλητή γενικά στοιχεία αγοράς, αν υπάρχουν (τάσεις, μερίδια αγοράς, έρευνες καταναλωτών…), για τις αντίστοιχες μάρκες ή κατηγορίες προϊόντων που εκείνος εκπροσωπεί, που θα σας βοηθήσουν να μεθοδεύσετε την κατάλληλη επικοινωνία τους (οπτική και λεκτική) προς τους πελάτες σας.

e-learning-pharmamanage.gr


Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων