fbpx

Η "Λέξη Κλειδί" για να Βελτιώστε τις Συναλλαγές Σας με τους Προμηθευτές

Σήμερα οι προμηθευτές ανακαλύπτουν και εφαρμόζουν τις υπηρεσίες του trade marketing και του CRM (Customer Relationship Management), με στόχο να αυξήσουν το «sell-out» των προϊόντων τους και να κτίσουν σχέσεις εμπιστοσύνης με τους Φαρμακοποιούς.

Ο Φαρμακοποιός θα πρέπει να εκμεταλλευτεί στο έπακρο αυτή την προσφορά υπηρεσιών και να φροντίσει να βελτιώσει και να οργανώσει καλύτερα τις σχέσεις και τις συναλλαγές με τους προμηθευτές του, με στόχο να τις κάνει πιο αποδοτικές.

Transactions with Suppliers

Οι εμπορικοί όροι συναλλαγής (άμεσες εκπτώσεις, εκπτώσεις στο τέλος του έτους, πιστώσεις κτλ.) αρχίζουν σιγά-σιγά να εξομοιώνονται, ακόμη και να μειώνονται, τουλάχιστον στις μεγάλες και γνωστές μάρκες και η κυρίαρχη τάση διαφαίνεται να είναι πλέον οι διαπραγματεύσεις, που βασίζονται περισσότερο πάνω σε εργαλεία και υπηρεσίες που προσφέρει η εταιρεία για την καλύτερη «έξοδο» των προϊόντων από το Φαρμακείο, δηλαδή το λεγόμενο «sell-out».

Η φιλοσοφία της συναλλαγής και της εμπορικής σχέσης πρέπει να αλλάξει και από τα δύο μέρη!

Μέχρι τώρα η «μάχη» γίνεται στο «sell-in», στην τοποθέτηση δηλαδή προϊόντων στο ράφι. Από εδώ και στο εξής, η προσπάθεια και από τα δύο μέρη πρέπει να επικεντρωθεί στον τρόπο που μπορεί να δημιουργηθεί ζήτηση και επαναλαμβανόμενη αγορά από τον καταναλωτή.

Με άλλα λόγια, πρέπει να βοηθήσουμε και να κινητοποιήσουμε τον καταναλωτή κατά την διάρκεια της αγοράς του.

Προτεραιότητα, λοιπόν, στις συναλλαγές του φαρμακείου με τις εταιρείες-προμηθευτές πρέπει να γίνουν οι υπηρεσίες προώθησης των προϊόντων και συμβουλής προς τον πελάτη και όχι μόνο οι υψηλές εκπτώσεις.

Transactions with Suppliers 2

Ας μην ξεχνάμε ότι το Φαρμακείο είναι ένα «κατάστημα» υγείας και η παροχή συμβουλών είναι πιο σημαντική από το να πουλάμε κουτάκια!

Η επιλογή, λοιπόν, των επιλεκτικών προμηθευτών του φαρμακείου πρέπει να εντοπισθεί σε εταιρείες που έχουν αναπτύξει ενέργειες και υλικό που βοηθούν στο "sell-out".

Αυτή η τελευταία λέξη, η λέξη "sell-out", είναι αυτή που πρέπει να γίνει πλέον η "Λέξη Κλειδί" κάθε εμπορικής σας συναλλαγής.

e-learning-pharmamanage.gr


Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων