fbpx

Απλοί Κανόνες Αντιμετώπισης του "Δύσκολου" Πελάτη

Είναι πολλές οι φορές που μέσα στον χώρο του φαρμακείου ερχόμαστε αντιμέτωποι με δυσαρεστημένους, ιδιαίτερα απαιτητικούς ή δύσκολους πελάτες.

Και δεν είναι καθόλου, μα καθόλου εύκολο να παραμείνεις αδιάφορος απέναντι σε έναν πελάτη, που εκφράζει με έντονο τρόπο την αντίθεσή του ή ακόμα και την επιθετικότητά του, έστω και αν στην ουσία δεν έχει δίκιο.

Εάν όμως δε χειριστούμε το θέμα με το σωστό τρόπο οι τόνοι μπορεί στην πραγματικότητα να ανεβούν πολύ ψηλά και να έρθουμε σε πάρα πολύ δύσκολη θέση!

Απλοί Κανόνες Αντιμετώπισης του "Δύσκολου" Πελάτη

Έξι κανόνες που πρέπει απόλυτα να λάβετε υπ' όψιν:

1. Μείνετε ήρεμος όποια κι αν είναι η συμπεριφορά του συνομιλητή.

2. Διατηρήστε συνεχή οπτική επαφή με το δυσαρεστημένο πελάτη.

3. Υιοθετείστε μια στάση όχι επιθετική αλλά κατανόησης του τύπου: "Σας κατανοώ απόλυτα... όμως.

4. Αποφύγετε να αιτιολογηθείτε υπερβολικά με κίνδυνο να φανείτε πραγματικά λάθος στα μάτια του συνομιλητή σας.

5. Επαναλάβετε συνέχεια το ίδιο μήνυμα ήρεμα μέχρις ότου γίνει κατανοητό.

6. Αφήστε να φανεί προς τα έξω μια εικόνα ομοιογενής της ομάδας του φαρμακείου. Σε περίπτωση σφάλματος ενός από τα μέλη δεν τίθεται ζήτημα να του φορτώσετε την ευθύνη απέναντι στον πελάτη.

Και τέλος...
Χρησιμοποιείστε το "εμείς" για να ομογενοποιήσετε την όποια ευθύνη!

Πόπη Χαραμή, Φαρμακοποιός
Χαραμή ΑΕ
www.PharmaManage.gr

 

e-learning-pharmamanage.gr


Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων