fbpx

DocMorris – Η Απειλή των Φυσικών Φαρμακείων στην Ευρώπη

Είναι γεγονός, πως η εξέλιξη των διαδικτυακών φαρμακείων πλέον, προκαλεί μεγάλη ανησυχία στους ευρωπαίους φαρμακοποιούς. 

Η εταιρεία DocMorris, προωθεί τα δικά της διαδικτυακά φαρμακεία, τα οποία είναι πλέον εξουσιοδοτημένα και για διακίνηση συνταγογραφούμενων φαρμάκων στην Ευρώπη.DocMorris – Η Απειλή των Φυσικών Φαρμακείων στην Ευρώπη.

Είναι μία εξέλιξη, αναπόφευκτη. Τίποτα δεν μπορεί να σταματήσει τη δραστηριότητα των διαδικτυακών φαρμακείων στην Ευρωπαϊκή αγορά. Αυτό είναι μια πραγματικότητα. 

Τα διαδικτυακά φαρμακεία στην Ευρώπη βρίσκονται στο προσκήνιο, ακόμη και με την προβολή τους μέσω τηλεοπτικών διαφημίσεων.

Μετά από είκοσι μήνες μάχης απέναντι στην πανδημία, τα φυσικά φαρμακεία σε αρκετές Ευρωπαϊκές χώρες όπου επιτρέπεται η διακίνηση φαρμάκων από το internet, καλούνται να αντιμετωπίσουν μία νέα απειλή.

Στην Ελλάδα ωστόσο, φαίνεται πως τα επίπεδα ανησυχίας δεν είναι τα ίδια. Τα φάρμακα άλλωστε, διανέμονται μέσω των φυσικών φαρμακείων σε χαμηλές τιμές, γεγονός που δεν θα μπορούσε να ανταγωνιστούν ένα διαδικτυακό φαρμακείο στην Ευρώπη. Ωστόσο, η ανησυχία δεν παύει να υπάρχει.

Η πώληση των παραφαρμάκων μέσω των e-shops σε εξαιρετικά χαμηλότερες τιμές, δημιουργεί έντονο προβληματισμό στους φαρμακοποιούς για το μέλλον της εξέλιξης και τη μείωση των κερδών των φυσικών φαρμακείων.

Οι τιμές που προσφέρουν τα διαδικτυακά φαρμακεία, είναι παραπάνω από ανταγωνιστικές.

Ακόμη, η ταυτόχρονη εξοικείωση του καταναλωτή με τις διαδικτυακές αγορές, λόγω της πανδημίας, έχει οδηγήσει ακόμη περισσότερο, στην αναζήτηση προϊόντων μέσω e-shops  φαρμακείων .     

Θα λέγαμε όμως πως είναι σοφή η παρακολούθηση των εξελίξεων στην Ευρώπη.

Σε αντίθεση με τη δραστηριότητα των e-shops των φαρμακείων στην Ελλάδα, στην Ευρώπη τα διαδικτυακά φαρμακεία αναπτύσσουν μεγαλύτερο εύρος δραστηριοτήτων.

Είναι αξιοσημείωτο μάλιστα, πως στη Γαλλία, οι διαδικτυακοί φαρμακοποιοί καλούνται να σέβονται πολύ αυστηρούς κανόνες όσον αφορά τη διαφήμιση και την ηλεκτρονική παράδοση φαρμάκων σε περιορισμένες ποσότητες και πάντα μέσω ερωτηματολογίου υγείας. 

Υποχρεώσεις τις οποίες δεν έχουν, άλλοι Ευρωπαίοι ομόλογοι τους και οι οποίες δυνητικά εκθέτουν τους πελάτες τους σε κινδύνους για την υγεία. 

«Η ανισορροπία είναι πλήρης και πανταχού παρούσα!», δηλώνει ο Πρόεδρος της Γαλλικής Ένωσης Διαδικτυακών Φαρμακοποιών.

Το λογικό θα ήταν, οι κανόνες επικοινωνίας, διαφήμισης και διάθεσης φαρμάκων που ισχύουν στη γαλλική αγορά, να κοινοποιηθούν και στα άλλα κράτη μέλη της Ευρώπης.

Οι Γάλλοι φαρμακοποιοί παρατηρώντας τις εξελίξεις αυτές, νιώθουν φιμωμένοι, διότι υπόκεινται σε περιορισμούς όσον αφορά την επικοινωνία, σε καθημερινή βάση. 

«Δεν έχουμε καν το δικαίωμα να δίνουμε στους πελάτες μας δωροεπιταγές. Το ότι άλλα ευρωπαϊκά διαδικτυακά φαρμακεία, επικοινωνούν όμως στην τηλεόραση δεν ενοχλεί κανέναν!» 

Η απραξία αυτή των αρχών, δημιούργησε πρόσφορο έδαφος ώστε να αναπτυχθούν τα ευρωπαϊκά διαδικτυακά φαρμακεία. 

Αναζητώντας μία θέση στην αγορά για αρκετά χρόνια, περίμεναν απλώς μια ευκαιρία, ώστε να εισέλθουν και να δραστηριοποιηθούν ενεργά. 

Και αύριο η εκτέλεση ηλεκτρονικών συνταγών..

Η εταιρεία DocMorris, στοχεύει να αναπτύξει στο μέλλον, ένα δίκτυο αγοράς παραφαρμακευτικών προϊόντων, αλλά και προσφοράς ηλεκτρονικών υπηρεσιών υγείας.

 

Η εφαρμογή της DocMorris, κυκλοφόρησε τον Ιούλιο του 2021 στη Γαλλία, σκοπεύοντας να αναπτυχθεί ευρέως στο μέλλον.

Ο επόμενος στόχος της εταιρείας στη Γαλλία, θα είναι να ολοκληρώσει την προσφορά της με μια υπηρεσία ηλεκτρονικής συνταγογράφησης, όπως συμβαίνει στη Γερμανία.

Είναι προφανές λοιπόν, πως οι φιλοδοξίες των εταιρειών προβάλλονται ξεκάθαρα, απειλώντας το φυσικό φαρμακείο σήμερα. 

Συνεχίζοντας έτσι και παρατηρώντας τις εξελίξεις, δεν αποκλείεται κάποια στιγμή να δούμε να διαφημίζονται στην τηλεόραση και τα ηλεκτρονικά φαρμακεία από την Amazon!

e-learning-pharmamanage.gr


Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων