fbpx

Χρυσή Διάκριση της Hatzi Filax Group με το Βραβείο Customer Experience Culture

Η HATZI FILAX GROUP Training | Consulting | Technology, εταιρεία εκπαίδευσης και ανάπτυξης, ειδικεύεται στην Εκπαίδευση υψηλών αποδόσεων μέσα από την οργάνωση Ακαδημιών για επιχειρήσεις με θέμα το Customer Experience και Training for Business και στην Ανάπτυξη των επιχειρήσεων στην 4η Βιομηχανική Επανάσταση της Τεχνολογίας, μέσα από 3 κύριους πυλώνες:

“Soft Skills”, “Customer Experience”, Ανάπτυξη Ανθρωπίνου Δυναμικού.

κ. Χάτζη Σκευοφύλακα, CEO & Founder της Hatzi Filax Group.

Στόχος της HATZI FILAX GROUP είναι να βοηθήσει τους ανθρώπους και τις επιχειρήσεις να ανακαλύψουν και να «ξεκλειδώσουν» δεξιότητες και δυνατότητες του Ανθρώπινου Δυναμικού τους, ώστε να οικοδομήσουν επιτυχημένες επιχειρήσεις και να έχουν μια εξαιρετική προσωπική ανάπτυξη.

Ιδιαίτερα σημαντική είναι η συμβολή της HATZI FILAX GROUP στην οργάνωση και υλοποίηση προγραμμάτων για τη μετάβαση των επιχειρήσεων στη νέα εποχή του πελάτη, την εποχή της παροχής Εμπειρίας στον Πελάτη (Customer Experience).

H HATZI FILAX GROUP έχει στο ενεργητικό της πλήθος επιτυχημένων συνεργασιών με επιχειρήσεις πολλών, διαφορετικών κλάδων της οικονομίας.

Αυτό που καθιστά ιδιαίτερα επιτυχή κάθε συνεργασία, είναι η αφοσίωση και προσήλωση που επιδεικνύει η HATZI FILAX GROUP στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε πελάτη, τον οποίο χειρίζεται και υποστηρίζει με τρόπο μοναδικό, θεωρώντας τους στόχους του ως δικούς της στόχους.

Η ομάδα της Hatzi Filax Group – κ. Χάτζη Σκευοφύλακα, κ. Σοφία Σκευοφύλακα, κ. Αγγελική Χρυσικού, κ. Αλίκη Κονταξάκη.

Για την πορεία της αυτή, η HATZI FILAX GROUP έχει αποσπάσει πολλές σημαντικές διακρίσεις και βραβεία.

Για 4η χρονιά, ο θεσμός των Loyalty Awards, που διοργανώνεται από την BOUSSIAS, παρουσίασε τα πιο καινοτόμα και αποτελεσματικά για την αφοσίωση των πελατών, προγράμματα loyalty στη χώρα μας.

H Τελετή Βράβευσης πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, 1 Ιουνίου, στο House 124, με Πρόεδρο της Επιτροπής τον Καθηγητή κ. Γεώργιο Σιώμκο.

Μετά από μια αυστηρή διαδικασία αξιολόγησης, η Hatzi Filax Group απέσπασε Gold βραβείο Customer Experience Culture με τίτλο “Best Initiative for Change to CX Culture, για την οργάνωση και υλοποίηση ενός φιλόδοξου προγράμματος ανάπτυξης εταιρικής κουλτούρας και μετάβασης της εταιρείας από το Customer Service στο Customer Experience - CX.

Μέσω της καθιέρωσης της πελατοκεντρικής προσέγγισης και της ορθής διαχείρισης παραπόνων και επικοινωνίας η εταιρεία δεν προσφέρει πλέον μια απλή εξυπηρέτηση στον Πελάτη αλλά μια ουσιαστική Εμπειρία.

Το βραβείο παρέλαβαν η κ. Χάτζη Σκευοφύλακα, CEO & Founder της Hatzi Filax Group και η κ. Σοφία Σκευοφύλακα, CCO & Cofounder της Hatzi Filax Group.

Στη βράβευση παρευρέθηκαν επίσης, η κ. Αλίκη Κονταξάκη, Marketing Coordinator και η κ. Αγγελική Χρυσικού, Consulting Coordinator της Hatzi Filax Group.

Loyalty Awards 2021 | Χρυσό βραβείο Customer Experience Culture “Best Initiative for Change to CX Culture”

Μπορείτε να διαβάσετε αντίστοιχα επιτυχημένα case studies εδώ.

Χάτζη Σκευοφύλακα, CEO & Founder της Hatzi Filax Group
www.hatzifilax.com

 

e-learning-pharmamanage.gr


Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων