fbpx

Ψηφιοποίηση του Φαρμακείου

Είναι πλέον αδύνατο να αγνοηθεί η ψηφιοποίηση στο αγοραστικό ταξίδι των πελατών, η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη και δεν θα υπάρχει επιστροφή!

Εάν δεν το έχετε ήδη κάνει, είναι καλύτερα να φροντίσετε να την ενσωματώσετε χωρίς περαιτέρω καθυστέρηση στο φαρμακείο σας.

Ψηφιοποίηση του Φαρμακείου.

Σήμερα, οι περισσότεροι καταναλωτές κάνουν αναζήτηση στο Google για πληροφορίες πριν τη μετάβαση τους στο φαρμακείο.

Ως εκ τούτου, είναι σκόπιμο να ενημερωθεί η σελίδα σας στο GoogleMyBusiness για τις ώρες λειτουργίας και τις υπηρεσίες που προσφέρετε.

Επίσης, το φαρμακείο μπορεί να προτείνει την ηλεκτρονική αποστολή της άυλης συνταγής για την γρηγορότερη εκτέλεση της, ώστε όταν περάσει ο πελάτης να παραλάβει τα φάρμακά του να είναι ήδη έτοιμα και ο φαρμακοποιός να ασχοληθεί μόνο με την επικοινωνία και τις συμβουλές προς τον ασθενή, κερδίζοντας χρόνο.

Πρέπει να σκεφτούμε πλέον, πώς να βελτιώσουμε τη ροή πελατών μέσω των ψηφιακών υπηρεσιών και να προσφέρουμε μια βελτιωμένη αγοραστική διαδρομή μέσα στο φαρμακείο.

Στην εποχή του web-to-store

Για να ικανοποιήσουμε το πελατολόγιο στο φυσικό φαρμακείο, ορισμένοι σχεδιαστές χώρου, προτείνουν έναν πάγκο στην υποδοχή με ειδικά ψηφιακά εργαλεία, ώστε να διευκολύνουν τους πελάτες που έχουν επιλέξει τη ψηφιακή παραγγελία πριν την επίσκεψή τους στο κατάστημα και να τη παραλάβουν άμεσα, χωρίς να χάσουν χρόνο.

Η στρατηγική αυτή φαίνεται να είναι ανέφικτη στα περισσότερα φαρμακεία στην Ελλάδα, διότι θα πρέπει να απασχολούμε έναν συνεργάτη στον πάγκο αυτό της υποδοχής, κοντά στην είσοδο ή την έξοδο.

Αντ΄αυτού μπορείτε να βάλετε μια σχετική πληροφόρηση και στον πάγκο του φαρμακείου σας αλλά και στο site σας ώστε οι πελάτες σας να ενημερωθούν σχετικά με τη διαδικασία προετοιμασίας και εκτέλεσης συνταγών.

Πολλά νέα φαρμακεία επενδύουν επίσης σε μια μεγάλη εξωτερική οθόνη, προκειμένου να προσελκύσουν τα βλέμματα των περαστικών και να τους κάνουν να θέλουν να μπουν χάρη στο περίφημο εφέ “waouh”.

Στα μεγάλα φαρμακεία του εξωτερικού, η ψηφιακή επικοινωνία ενσωματώνεται επίσης μερικές φορές στην είσοδο με διαδραστικά τερματικά που προορίζονται να οργανώσουν την ουρά ή να κατευθύνουν τους πελάτες σε έναν πάγκο ή σε ένα ειδικό τμήμα σύμφωνα με τις ανάγκες τους.

Ενίσχυση εσόδων μέσω ψηφιοποίησης

Εκτός από τις παραδοσιακές ψηφιακές οθόνες που είναι υπεύθυνες για την αναμετάδοση προωθητικών ενεργειών ή εκστρατειών δημόσιας υγείας, συνιστάται να παίζετε το χαρτί της διαδραστικότητας στην υπηρεσία των συμβουλών.

Η χρήση οθονών ή tablet με ελεύθερη πρόσβαση για τους πελάτες στο σημείο πώλησης, που δοκιμάστηκαν στην Ευρώπη, δεν παρουσίασαν ποτέ μεγάλη επιτυχία.

Αντίθετα, η χρήση μιας διαδραστικής ψηφιακής υποστήριξης στα ορθοπεδικά ή στα προϊόντα για τη φροντίδα στο σπίτι, έτσι ώστε η ομάδα να μπορεί να παρουσιάσει όλες τις αναφορές στον κατάλογο στους πελάτες και να πάρει μια παραγγελία, αποδεικνύεται εξαιρετικά ενδιαφέρουσα.

Επίσης σε αυτό το ψηφιακό αγοραστικό ταξίδι, τα εικονικά ράφια πίσω από πάγκους ή γενικά στο χώρο πώλησης μπορούν επιτέλους να βρουν τη θέση τους και στην Ελλάδα, διότι εξοικονομούν χρόνο και χώρο, καθώς ο ανεφοδιασμός και η ενημέρωση των τιμών γίνονται δυναμικά.

Επιπλέον, αποτελούν μια ευκαιρία δημιουργίας εσόδων από τις εμπορικές συμφωνίες που θα υπογραφούν με τις συνεργαζόμενες εταιρείες.

e-learning-pharmamanage.gr


Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων