fbpx

Η Ψηφιακή Επικοινωνία στο Φαρμακείο

Τα τελευταία χρόνια, πολλές καινοτομίες μπαίνουν όλο και πιο συχνά στον χώρο του Φαρμακείου.

Η ψηφιακή επικοινωνία αποτελεί πλέον ένα σημαντικό μέσο ενημέρωσης και διοχέτευσης μηνυμάτων και έχει πολλά οφέλη.

Με τον όρο ψηφιακή επικοινωνία αναφερόμαστε σε μια μορφή ηλεκτρονικής προβολής της πληροφορίας, διαφήμισης και άλλων μηνυμάτων.

Η Ψηφιακή Επικοινωνία στο Φαρμακείο

Ψηφιακά σημεία προβολής όπως LCD οθόνες ή plasma, βρίσκονται σε πολλούς ιδιωτικούς και δημόσιους χώρους σήμερα.

Στο φαρμακείο τοποθετούνται κυρίως πίσω από τον πάγκο εξυπηρέτησης, στο ύψος του ματιού, αλλά και στον υπόλοιπο χώρο πώλησης, πάνω σε γόνδολες προβολής ή και στη βιτρίνα.

Φυσικά δρούνε σε συνέργεια με τα κλασικά υλικά επικοινωνίας, όπως οι καρτολίνες, τα stands, τα έντυπα, οι πανκάρτες βιτρίνας... κλπ

Βασικός στόχος των προβαλλόμενων μηνυμάτων στις οθόνες αυτές είναι κυρίως η ενημέρωση του καταναλωτή σε θέματα υγείας αλλά και σε προϊόντα.

Παράλληλα, αποτελούν και ένα μοντέρνο μέσο ποιοτικής επικοινωνίας μέσα στο φαρμακείο που αναβαθμίζει την εικόνα του φαρμακείου, αλλά και ένα μέσο απασχόλησης των πελατών κατά τη διάρκεια της αναμονής τους στον πάγκο εξυπηρέτησης.

Ταυτόχρονα, παρέχεται η δυνατότητα στους Φαρμακοποιούς να δημιουργήσουν ένα δικό τους «κανάλι επικοινωνίας» προβάλλοντες δικές τους αποκλειστικά υπηρεσίες ή ιδιαίτερες προβολές υγείας ή ομορφιάς μέσα στον χώρο τους, αξιοποιώντας αυτό το μέσο και σε επίπεδο λειτουργικό αλλά και εμπορικό.

Από την πλευρά του marketing αναμφισβήτητα αυξάνουν τις πωλήσεις από 15% έως 300%, σύμφωνα με μετρήσεις των ειδικών.

Η χρήση της ψηφιακής επικοινωνίας.

Η χρήση της ψηφιακής επικοινωνίας ξεκίνησε στην Αμερική, στις αρχές του 21ου αιώνα και βασίστηκε στα αποτελέσματα μιας έρευνας που έγινε από το Point of Purchase Advertising Institute.

Χρησιμοποιώντας τη ψηφιακή επικοινωνία για την παροχή πληροφόρησης στον Τομέα της Υγείας στους πελάτες του Φαρμακείου είναι μια αποδοτική, αλλά και παράλληλα επιμορφωτική ενέργεια.

Η χρήση της στο Φαρμακείο συμβάλλει σημαντικά στην επίτευξη στόχων του Φαρμακοποιού, τόσο ως επιχειρηματία αλλά και ως επιστήμονα.

Χωρίς να επηρεάζει τον τρόπο λειτουργίας των Φαρμακείων, αποτελεί ένα εφόδιο για τους επιστήμονες Υγείας να επιτελέσουν το έργο τους πιο αποτελεσματικά και να έχουν παράλληλα οικονομικά οφέλη από την αύξηση των πωλήσεων τους με τη δυνατότητα ανανέωσης των μηνυμάτων σε πραγματικό χρόνο και την αξιοποίηση του Διαδικτύου.

www.PharmaManage.gr

e-learning-pharmamanage.gr


Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων