fbpx

Μητέρα: Ο Χρυσός Πελάτης του Φαρμακείου

Οι εταιρείες με προϊόντα που αφορούν την περιποίηση και τη φροντίδα της υγείας της οικογένειας, απευθύνονται ιδιαίτερα στη μητέρα, καθώς όπως είναι γνωστό, εκείνη ασχολείται περισσότερο με τη φροντίδα των μελών της, είτε πρόκειται για μικρά παιδιά είτε για τους ανθρώπους προχωρημένης ηλικίας.

Στις μέρες μας οι στρατηγικές των πωλήσεων έχουν αλλάξει: Η ποικιλία των προϊόντων υγείας αυξάνεται συνεχώς, οι καταναλωτές γίνονται εξυπνότεροι, αναζητούν πληροφορίες στο διαδίκτυο και οι κριτικές άλλων χρηστών επηρεάζουν τις αγοραστικές τους συνήθειες.

Μητέρα: Ο Χρυσός Πελάτης του Φαρμακείου.

Οι ειδικοί του μάρκετινγκ στη φροντίδα υγείας, έχουν μια μοναδική ευκαιρία να ηγηθούν στη συνδιαλλαγή και να παρέχουν χρήσιμες πληροφορίες, ώστε να δημιουργήσουν πελατειακή πιστότητα.

Ας δούμε κάποια δεδομένα που συγκεντρώσαμε, και που μπορούν να βοηθήσουν τους ειδικούς στη φροντίδα υγείας, ώστε να δουν τις μαμάδες λίγο διαφορετικά.

• Η μαμά είναι αυτή που παίρνει τις αποφάσεις στα θέματα φροντίδας της υγείας.

Το 80-90% όλων των αποφάσεων που αφορούν στην φροντίδα υγείας, λαμβάνονται ή επηρεάζονται από τις γυναίκες.

Οι αποφάσεις αυτές, σχετίζονται τόσο με την επιλογή γιατρού ή νοσοκομείου, όσο και με τις αγορές φαρμάκων ή παραφαρμάκων.

Η μαμά είναι εκείνη που αποφασίζει τι είναι καλύτερο για τα παιδιά και τον άντρα της και συχνά μεταβιβάζει τις σχετικές πληροφορίες στην οικογένεια και τους φίλους.

• Η καλύτερη πηγή πληροφοριών μιας μητέρας είναι μια άλλη μητέρα.

Η τεχνολογία που συνδέει φίλους είναι η πρώτη επιλογή για τις μαμάδες που ψάχνουν πληροφορίες σχετικά με την υγεία.

Έρευνες δείχνουν, ότι το 84% των μαμάδων καταφεύγουν σε διαδικτυακούς φίλους ή διαδικτυακές ομάδες για συμβουλές, συστάσεις, κριτικές και πληροφορίες.

Επιπρόσθετα, 65% από αυτές τις μαμάδες, έχουν πάρει μια αγοραστική απόφαση βασιζόμενες σε μια σύσταση που είδαν στο διαδίκτυο.

Η ενασχόληση και διαχείριση διαδικτυακών σχέσεων είναι υποχρεωτική σε αυτήν την ψηφιακή εποχή.

Η ενθάρρυνση διαδικτυακών κριτικών από πελάτες/ασθενείς και η παροχή χρήσιμων πληροφοριών, κάνουν πιο εύκολη τη ζωή των μαμάδων και απαντούν στις δύσκολες ερωτήσεις ή σχόλια γύρω από τις υπηρεσίες σας.

• Μητέρα: ένας νέος ρόλος για τη σύγχρονη γυναίκα.

Πάνω από 4 εκατομμύρια μωρά γεννιούνται κάθε χρόνο, 40% από αυτά είναι πρωτότοκα.

Αν είστε μητέρα, γυρίστε πίσω στα πρώτα χρόνια της ζωής του παιδιού σας.

Με προγράμματα, λίστες για το τι θα φάει/τι δε θα φάει, άυπνες νύχτες, ισορροπώντας μεταξύ δουλειάς, οικογένειας, φίλων, κλπ.

Οι μαμάδες, μερικές φορές, απλά χρειάζονται ένα χέρι βοηθείας… 

Οι ειδικοί στη φροντίδα υγείας, μπορούν να ενισχύσουν τις σχέσεις τους με τις μαμάδες, αναλογιζόμενοι την καθημερινότητά τους και τι μπορούν να κάνουν για να τις βοηθήσουν.

• Η τιμή είναι σημαντική.

Οι δαπάνες για την υγεία αποτελούν ένα σημαντικό κομμάτι του οικογενειακού προϋπολογισμού, το οποίο δεν μειώνεται σημαντικά σε περιόδους κρίσης.

Οι δαπάνες για την ιατρική και τη φαρμακευτική περίθαλψη θεωρούνται ανελαστικές (σταθερές και αναγκαίες).

Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με το ότι το 72% των μαμάδων χρησιμοποιούν διαδικτυακές μηχανές αναζήτησης, για να συγκρίνουν τιμές, αποδεικνύει ότι οι ειδικοί στην φροντίδα υγείας θα πρέπει να σκεφτούν σοβαρά τη χρήση διάφανων τιμολογιακών δομών.

• Δεν είναι όλες οι μαμάδες ίδιες.

Στις χώρες της Ευρώπης η παραδοσιακή οικογενειακή δομή που βλέπατε σε παλιές τηλεοπτικές σειρές και ταινίες, δεν εκπροσωπεί τις μαμάδες του σήμερα.

4 στα 10 παιδιά που γεννιούνται πλέον, έχουν μαμάδες που δεν έχουν παντρευτεί.

Τα 2/3 των παιδιών, γεννιούνται από μαμάδες κάτω των 30 ετών. Το 71% από αυτές δουλεύουν με πλήρες ωράριο, ενώ τα 2/3 των νέων μητέρων έχουν τουλάχιστον κολεγιακή ή πανεπιστημιακή εκπαίδευση.

Περίπου το 20% των παιδιών σε δι-γονεϊκή οικογένεια είναι μέλη μεικτών οικογενειών.

Παρατηρήστε τις διάφορες μαμάδες γύρω σας και στη συνέχεια σκεφτείτε την προώθηση που θέλετε να κάνετε, ιδιαίτερα αν έχετε επικεντρωθεί, σε 35χρονες παντρεμένες νοικοκυρές.

Οι μαμάδες - νοικοκυρές που ζουν στο σπίτι και μεγαλώνουν τα παιδιά είναι όλο και λιγότερες.

Η οικογένεια έχει αλλάξει, οι μαμάδες έχουν αλλάξει κι έχουν απομακρυνθεί από την παραδοσιακή εικόνα που έχουμε στο μυαλό μας.

Παρατηρήστε τις ανάγκες της αγοραστικής ομάδας, στην οποία στοχεύετε, προσπαθόντας να αντιμετωπίσετε τις ανάγκες και τα προβλήματά τους.

Αφιερώστε χρόνο στην έρευνα, γύρω από την κατανόηση του κοινού - στόχου και της καθημερινότητάς του.

Να θυμάστε ότι το να γνωρίζετε καλά το κοινό σας και τις ανάγκες του, είτε πρόκειται για μαμάδες, είτε για μπαμπάδες, είτε για εργένηδες, είτε για έφηβους, μπορεί από μόνο του να μόνο να αυξήσει την αποδοτικότητα των προσπαθειών σας και τις πωλήσεις σας.

e-learning-pharmamanage.gr


Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων