fbpx

Πώς να Αποφύγετε την Πρόσληψη ενός Τοξικού Υπαλλήλου

Τίποτα δεν θα στοιχίσει περισσότερο στην επιχείρησή σας από την πρόσληψη ενός «τοξικού» υπαλλήλου.

Η αγένεια είναι σαν τους ιούς.

Είναι μεταδοτική και εξαπλώνεται γρήγορα.

Οι αγενείς υπάλληλοι έχουν μεγαλύτερη επίδραση στους συναδέλφους τους σε σχέση με τους πιο ήπιους χαρακτήρες, γι' αυτό θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί πριν κάνετε μια νέα πρόσληψη στο φαρμακείο σας.

Πώς θα Εντοπίσετε τους Αγενείς κατά τη Διάρκεια της Συνέντευξης

Είναι καλύτερο κατά τη διαδικασία της συνέντευξης να ακολουθήσετε μια συγκεκριμένη δομή και να κάνετε συγκεκριμένες ερωτήσεις, τις ίδιες σε όλους τους υποψήφιους και με την ίδια σειρά, αντί να κάνετε έναν ελεύθερο διάλογο.

Πώς να Αποφύγετε την Πρόσληψη ενός Τοξικού Υπαλλήλου

Μερικές χρήσιμες ερωτήσεις που θα μπορούσατε να κάνετε είναι: Ο προηγούμενος εργοδότης σας θα έκανε για εσάς αρνητικά ή θετικά σχόλια;

Ποια στοιχεία του χαρακτήρα σας θα θέλατε να βελτιώσετε;

Όταν δουλεύετε υπό πίεση πώς αντιδράτε;

Έχετε αποτύχει σε κάποια εργασία σας;

Πώς το αντιμετωπίσατε;

Με ποιους χαρακτήρες δυσκολεύεστε να συνεργαστείτε;

Πώς τους χειρίζεστε;

Επιπλέον, μπορείτε να παρατηρήσετε και τις ακόλουθες συμπεριφορές: Ο υποψήφιος έφθασε στην ώρα του;

Μιλάει αρνητικά για τους προηγούμενους εργοδότες του;

Αναλαμβάνει την ευθύνη ή κατηγορεί τους άλλους;

Ρωτήστε και το υπόλοιπο προσωπικό σας πώς τους φάνηκε ο εκάστοτε υποψήφιος.

Ήταν για παράδειγμα φιλικός ή αγενής με την κοπέλα στην υποδοχή;

Κάντε τη Δική σας Έρευνα

Αν καταλάβετε πώς συμπεριφερόταν στο παρελθόν ο υποψήφιος, θα μπορέσετε πιθανότατα να καταλάβετε αν είναι ευγενικός ή όχι και αν μοιράζετε τις ίδιες αξίες με την εταιρεία σας.

Συνέντευξη στο Φαρμακείο

Μπορείτε λοιπόν να επικοινωνήσετε με κάποιον παλιό εργοδότη ή συνεργάτη του και να ρωτήσετε πώς θα χαρακτήριζε τη συναισθηματική νοημοσύνη του, πόσο άνετα συμπεριφέρεται σε διαφορετικές περιπτώσεις και με διαφορετικούς ανθρώπους, αν είναι συνεργάσιμος και αν δουλεύει ομαδικά, ακόμα και αν θα τον προσλάμβανε ξανά…

Και μην μείνετε στα άτομα που έχει δηλώσει ο ίδιος ο υποψήφιος ότι μπορούν να δώσουν συστάσεις για αυτόν, αλλά επεκτείνετε την έρευνά σας και στον δικό σας κύκλο επαφών και σε άτομα που μπορεί να τον γνωρίζουν.

Εσείς Πόσο Ευγενικοί Είστε;

Είναι δύσκολο να περιμένετε να φέρεται κάποιος με ευγένεια και σεβασμό, όταν εσείς δεν λειτουργείτε με ευγένεια.

Θα πρέπει να φέρεστε με σεβασμό σε όλους τους υποψηφίους, ανεξάρτητα από τη θέση εργασίας ή το αν σας φαίνονται ακατάλληλοι για τη θέση.

Η τελευταία ερώτηση που θα πρέπει να θέσετε στον ίδιο τον εαυτό σας είναι, αν οι δεξιότητες και το ταλέντο κάποιου υποψήφιου μπορούν να επανορθώσουν για τη ζημιά που θα επιφέρει στο φαρμακείο σας η αγένεια και η γενικότερη κακή συμπεριφορά…

Ιωάννης - Ευάγγελος Χαραμής
Χαραμή ΑΕ
www.PharmaManage.gr

e-learning-pharmamanage.gr


Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων