fbpx

Υιοθετήστε την Ποιότητα Εργασίας!

Η συμμετοχή στη διαδικασία ποιότητας αφορά περισσότερο τους ανθρώπους παρά τις μεθόδους.

Διαφορετικοί μοχλοί της επιτρέπουν να αναπτυχθεί: διαχείριση, κίνητρα, ανάθεση, οργανωτική κουλτούρα, συμμετοχή σε ένα έργο "win / win", αναγνώριση...

Υιοθετήστε την Ποιότητα Εργασίας!

Η ποιότητα είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την εξέλιξη του επαγγέλματος του φαρμακοποιού, ένα πραγματικό εργαλείο για την ενοποίηση και τη βελτίωση των φαρμακευτικών πρακτικών και την εφαρμογή νέων φαρμακευτικών υπηρεσιών.

Πολύ περισσότερο από ένα μέσο που στοχεύει στη διασφάλιση της φαρμακευτικής πράξης και στη βελτίωση της υπηρεσίας φαρμακείων, η προσέγγιση ποιότητας προβάλλεται ως ένας ισχυρός και δομικός μοχλός μεταμόρφωσης του ίδιου του φαρμακείου και της διαχείρισης της ομάδας.

Αυτή η προσέγγιση είναι μια πραγματική ευκαιρία να συγκεντρώσει ολόκληρη την ομάδα γύρω από τις αξίες του φαρμακείου.

Η ποιότητα είναι πάνω απ' όλα μια κατάσταση σκέψης και ένα σημείο εκκίνησης για τη σταθεροποίηση της οργάνωσης του φαρμακείου και τη διαγραφή των μαύρων κηλίδων που αποτελούν πηγή δυσαρέσκειας, τόσο για τις ομάδες όσο και για τους ασθενείς.

Όλα ξεκινούν με την επίγνωση του κόστους που δημιουργείται από τη μη ποιότητα και τον εντοπισμό των δυσλειτουργιών.

Όταν δεσμεύστε για μια διαδικασία συνεχούς βελτίωσης για να αυξήσετε την αποδοτικότητα και την παραγωγικότητα, τελικά θα μειώσετε το εσωτερικό κόστος, γνωρίζοντας ότι το κλειδί της επιτυχίας έγκειται στην ικανότητά σας να πείσετε την ομάδα, τους ανθρώπους σας.

Η μεγαλύτερη δυσκολία είναι να κάνετε τους ανθρώπους να κατανοήσουν ότι η ποιότητα καθιστά δυνατή την επαναφορά των ανθρώπινων σχέσεων στο επίκεντρο της εμπειρίας του πελάτη και ότι κάθε εργαζόμενος θα έχει έτσι μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην άσκηση των καθηκόντων του.

Πάνω απ' όλα να επιμείνετε στο γεγονός ότι μια ποιοτική προσέγγιση στους πελάτες φέρνει άνεση στην εργασία, μείωση του στρες και της άσκοπης σπατάλης χρόνου.

Εδώ οι συναντήσεις εργασίας είναι απαραίτητες, ιδιαίτερα όταν συμβαίνει μια δυσλειτουργία, εξασφαλίζοντας μια ενεργό και ευρεία συμμετοχή γύρω από έναν προβληματισμό που βασίζεται στην εμπειρία του καθενός.

Το πιο δύσκολο είναι να κάνουμε όλους να κατανοήσουν τα θέματα ποιότητας και να τους πείσουμε για τη σημασία ανάληψης πρωτοβουλιών.

Ο φαρμακοποιός manager πρέπει να υποστηρίζει την ομάδα ανά πάσα στιγμή, προκειμένου να κρυσταλλώσει τη διαδικασία συνεχούς βελτίωσης της ποιότητας.

Και ένα επιχειρηματικό σχέδιο κατανοητό και αποδεκτό από όλους θα ενισχύσει το πνεύμα της ομάδας.

Η διοργάνωση λοιπόν μηνιαίων ομαδικών συναντήσεων έχει αποδειχθεί ένας πολύ καλός τρόπος για να χτίσετε - και στη συνέχεια να καλλιεργήσετε - ομαδικά κίνητρα.

Θέσατε σε εφαρμογή την αξιολόγηση του καθένα με τα φύλλα προόδου που πρέπει να καταρτιστούν μετά τις παρατηρούμενες δυσλειτουργίες, διότι μια απόφαση που λαμβάνεται μαζί δημιουργεί συνέργειες!

Προσδιορίστε στην ομάδα έναν συνεργάτη για να αναλάβει το έργο και ονομάστε τον υπεύθυνο για τη συνεχή βελτίωση της ποιότητας.

Αναγνωρίστε τις προσπάθειες και τις επιτυχίες.

Το κίνητρο σημαίνει τη δημιουργία δυναμικής «κερδίζω / κερδίζω» προωθώντας την επιτυχία, ενθαρρύνοντας την πρωτοβουλία και ανταμείβοντας την.

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να το κάνετε αυτό, όπως η παροχή θετικής ανατροφοδότησης από τους ασθενείς στην ομάδα, τα αποτελέσματα ερευνών ικανοποίησης ή η πληρωμή μπόνους.

Όσον αφορά το μπόνους, πρέπει να λαμβάνει υπόψη και τα δύο κριτήρια: τα οικονομικά που σχετίζονται με τους στόχους πωλήσεων, αλλά και τα ποιοτικά κριτήρια που αξιολογούνται από ένα πλέγμα ανάγνωσης.

Εάν ένας εργαζόμενος έχει επιτύχει τους στόχους πωλήσεών του χωρίς να φροντίσει την υποδοχή του πελάτη, το μπόνους επομένως δεν θα καταβληθεί σε αυτόν.

8 ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

1. Προσδιορίστε στην ομάδα έναν συνεργάτη για να αναλάβει το έργο και ονομάστε τον υπεύθυνο για τη συνεχή βελτίωση της ποιότητας.

2. Οργανώστε μια συνάντηση για να παρουσιάσετε το έργο στην ομάδα και τα οφέλη της διαδικασίας. Η εξασφάλιση πρακτικών και μια πιο αποτελεσματική οργάνωση, προωθούν το καλό κλίμα στην ομάδα.

Το λιγότερο άγχος βελτιώνει την ικανοποίηση των πελατών. Αν είναι καλό για αυτούς, είναι καλό και για την επιχείρηση!

3. Διαβεβαιώστε τους υπαλλήλους, εξηγήστε τους ότι αυτό το έργο βελτίωσης της ποιότητας βασίζεται σε ό, τι μέχρι τώρα έχει ανατεθεί στη δουλειά και ότι δεν πρόκειται να φέρουμε επανάσταση στις πρακτικές τους.

Ο στόχος δεν είναι η αστυνόμευση, αλλά η βελτίωση τους.

4. Ζητήστε τους να εξασκήσουν την αυτοκριτική τους, συμμετέχοντας στην καταγραφή δυσλειτουργιών που παρατηρούνται στο φαρμακείο, θέτοντας προτεραιότητες και, ενδεχομένως, με τη σύνταξη διαδικασιών.

5. Εκπαιδεύστε το υπεύθυνο άτομο και την ομάδα για τις βασικές αρχές της ποιότητας εργασίας.

6. Επικοινωνήστε τα πρώτα αποτελέσματα και να είστε ικανοποιημένοι με την πρόοδο που σημειώθηκε.

Επισημάνετε τα θετικά και στοχεύσατε σε έναν ή δύο τομείς προόδου κάθε φορά.

7. Συμμετοχή του υπευθύνου στην ημέρα της αξιολόγησης. Ο ρόλος του δεν περιορίζεται στον επιχειρησιακό.

8. Απονείματε στον υπεύθυνο μια χρηματική επιβράβευση.

Υιοθετήστε λοιπόν την ποιότητα εργασίας και θα δείτε τη διαφορά!

e-learning-pharmamanage.gr


Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων