fbpx

6 Ενέργειες Κλειδιά για να Δημιουργήσετε ένα Τμήμα Ποδολογίας

Οι άνθρωποι που επισκέπτονται το φαρμακείο για τα προβλήματα των ποδιών τους αναζητούν περισσότερο εξειδικευμένα προϊόντα που ανταποκρίνονται σε βαρύτερες παθολογίες.

Ως εκ τούτου, υπάρχει η ανάγκη για τον φαρμακοποιό να προβάλλει την εξειδίκευση της «επιστήμης της ποδολογίας».

Οι άνθρωποι που επισκέπτονται το φαρμακείο για τα προβλήματα των ποδιών τους αναζητούν περισσότερο εξειδικευμένα προϊόντα που ανταποκρίνονται σε βαρύτερες παθολογίες.

Το δυναμικό των πωλήσεών σας μπορεί να αυξηθεί σημαντικά αν σκεφτείτε ότι οι μισοί από τους ανθρώπους που υποφέρουν από τα πόδια δεν αντιμετωπίζονται.

Δείτε τις κατάλληλες ενέργειες λοιπόν.

1. Ομαδοποιήστε την προσφορά

Τα προϊόντα εξακολουθούν να είναι πολύ συχνά διασκορπισμένα μέσα στον χώρο.

Βρίσκουμε προϊόντα προστασίας για τα πόδια στα ράφια με τα επιδεσμικά, τις κρέμες ανακούφισης και ενυδάτωσης αλλού και κάποια αξεσουάρ στον πάγκο εξυπηρέτησης...

Βλέπουμε, ότι η προσφορά μας σε αυτήν την κατηγορία δεν είναι ομαδοποιημένη.

Συνιστάται, λοιπόν, η ομαδοποίηση όλων των προϊόντων στην ίδια περιοχή καθ' όλη τη διάρκεια του έτους.

Ο στόχος είναι να μην αρκεστούμε στις εποχιακές αγορές στις αρχές του καλοκαιριού, όταν οι άνθρωποι θυμούνται την καλαισθησία στα πόδια τους και τους κρύους μήνες του χειμώνα όταν αντιμετωπίζουν ξηρότητα και σκασίματα.

2. Το κατάλληλο merchandising στα ράφια

Για να είναι ορατά, τα προϊόντα που προορίζονται για τα πόδια πρέπει ιδανικά να προβάλλονται σε ένα έπιπλο με 3 ράφια, εάν το επιτρέπει ο χώρος, αντίστοιχα για τη φροντίδα, την προστασία και τα αξεσουάρ.

Τα ορθοπεδικά παπούτσια μπορούν να τοποθετηθούν κοντά σε αυτή τη ραφιέρα.

Απαραίτητη η σήμανση με δείκτες ραφιών σε κάθε υποκατηγορία (σκληρύνσεις, κάλοι, ξηρά πόδια, εφίδρωση...), έτσι ώστε να καθοδηγεί τον καταναλωτή.

3. Επιλέξτε αυστηρά τις μάρκες

Δεν είναι ανάγκη να έχετε όλες τις μάρκες, αφενός επειδή δυσκολεύετε την επιλογή του καταναλωτή και αφετέρου υπάρχει κίνδυνος να αυξήστε το απόθεμά σας, κάτι που στις ημέρες μας δεν είναι και ό,τι καλύτερο.

Μια έως δυο μάρκες είναι αρκετές, τις οποίες θα πλαισιώστε οπωσδήποτε με προϊόντα φροντίδας για το διαβητικό πόδι και για τους αθλητές.

Ο φαρμακοποιός είναι σε θέση να επιλέξει τα κατάλληλα προϊόντα προσαρμοσμένα σε κάθε πρόβλημα από αξιόπιστες εταιρείες.

Ο φαρμακοποιός είναι σε θέση να επιλέξει τα κατάλληλα προϊόντα προσαρμοσμένα σε κάθε πρόβλημα από αξιόπιστες εταιρείες.

4. Δώστε έμφαση στις εποχές

Μέσα στο τμήμα ποδολογίας προγραμματίστε κάθε μήνα και μια προσφορά, επιλέγοντας θέματα ανάλογα με τις εποχές.

Για παράδειγμα, την άνοιξη, μπορείτε να μιλήσετε για φουσκάλες, σκληρύνσεις και κάλους.

Το καλοκαίρι για λύσεις κατά της εφίδρωσης και για κουρασμένα βαριά πόδια, αλλά και για το πόδι του αθλητή ή την ομορφιά των ποδιών...

Προσδιορίστε με τα κατάλληλα μηνύματα, πάνω σε καρτολίνες, τη φύση του προβλήματος:

«Αντιμετωπίστε δραστικά τους κάλους και τις σκληρύνσεις», «Κάνετε κάποιο sport; Προλάβετε τις μυκητιάσεις», «Επώδυνο κότσι στο πόδι; Υπάρχουν λύσεις»...

Για κάθε θέμα είναι απαραίτητο να προβάλλουμε ένα προϊόν βασικό και πιθανώς άλλα δύο προϊόντα που θα χρησιμοποιηθούν συμπληρωματικά.

Ο καταναλωτής πρέπει να καταλάβει ότι ο φαρμακοποιός ασκεί την επιστημονική συμβουλή του.

5. Εκπαιδεύστε τον καταναλωτή

Ένα εκθετήριο έπιπλο παρουσιάζει ενδιαφέρον, μόνο εάν τα προτεινόμενα προϊόντα συνοδεύονται από σχετικά έντυπα ενημέρωσης.

Επιπλέον, η ομάδα του φαρμακείου έχει κάθε συμφέρον να δραστηριοποιηθεί την εβδομάδα κατά τη διάρκεια της Παγκόσμιας Ημέρας Διαβήτη στις 14 Νοεμβρίου, για να προβάλλει τα προϊόντα για το διαβητικό πόδι.

6. Επικυρώστε τις επιλογές των πελατών

Εάν ο πελάτης επιλέξει μόνος του το προϊόν από το ράφι, ο φαρμακοποιός πρέπει πάντα να επικυρώσει αυτήν την επιλογή.

Οι ασθενείς μπορούν εύκολα να κάνουν λάθος στην επιλογή τους με την υπάρχουσα πολυπλοκότητα της προσφοράς.

Συχνά βλέπουμε άτομα που έρχονται παραπονούμενοι για επιμολύνσεις πάνω σε κάλους μετά την τοποθέτηση των υδροκολλοειδών επιδέσμων!

Επομένως, η λεπτομερής επεξήγηση κάθε προτεινόμενου προϊόντος είναι απαραίτητη.

Επίσης προσέξτε τα αιτήματα για θεραπεία κατά των μυκητιασικών λοιμώξεων που δεν είναι πραγματικές!

Εάν υπάρχει κάποια αμφιβολία σχετικά με τη φύση του προβλήματος είναι προτιμότερο να συστήσετε μια επίσκεψη σε έναν ειδικό ποδολόγο.

Πόπη Χαραμή, Φαρμακοποιός
Χαραμή ΑΕ
www.PharmaManage.gr

e-learning-pharmamanage.gr


Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων