fbpx

PHARMACY manager 2

2seminar V2 new

  • Σχέσεις και Υπηρεσίες προς τον Πελάτη
  • Επικοινωνία και Συμβουλή Υγείας
  • Διοίκηση
  • Marketing
  • Διαχείριση
  • Merchandising

Πλήρες πρόγραμμα εκπαίδευσης με διαδραστικά σεμινάρια, πρακτικές εφαρμογές και ασκήσεις σε ένα ολοκληρωμένο κύκλο σε 4 εκπαιδευτικές ημέρες:

Ημερομηνίες Σεμιναρίων:
(Ώρες 10:00 έως 18:00)
1ο Κυριακή, 25 Σεπτεμβρίου 2011
ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
2ο Κυριακή, 23 Οκτωβρίου 2011
ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
3ο Κυριακή, 20 Νοεμβρίου 2011
ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
4ο Κυριακή, 11 Δεκεμβρίου 2011

ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ

1o Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ)
Κυριακή, 25 Σεπτεμβρίου 2011:
► Γνωρίζω τους Πελάτες μου - Τμηματοποίηση Πελατών
► Βασικές Αρχές Επικοινωνίας και Προσέγγισης Πελάτη
► Βασικές Αρχές Management - Μοντέλα Συμπεριφοράς του Manager
► Ηγεσία και Συναισθηματική Νοημοσύνη
► Βασικές Έννοιες και Αρχές του Μάρκετινγκ - Η Έννοια της Αξίας του Μάρκετινγκ
► Επιτυχημένες Εφαρμογές του Μάρκετινγκ στο Φαρμακείο

PB230008

2o Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ)
Κυριακή, 23 Οκτωβρίου 2011:
► Συμπεριφορές Καταναλωτή και η Σωστή τους Διαχείριση
► Πελατοκεντρική Φιλοσοφία και Εξυπηρέτηση
► Συμβουλή Υγείας - Μια Υπηρεσία Προστιθέμενης Αξίας
► Ο Διάλογος με τον Πελάτη - Ασθενή
► Κατάρτιση Επιχειρηματικού Πλάνου και Παρακολούθηση
► Η Κινητοποίηση του Προσωπικού

3o Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ)
Κυριακή, 20 Νοεμβρίου 2011:
► Δημιουργώντας Ικανοποιημένους και Πιστούς Πελάτες
► Συμπληρωματική Πρόταση - Η Επιτυχημένη Μεθοδολογία
► Παραδείγματα Συμπληρωματικής Πρότασης κατά την Εκτέλεση Συνταγής και κατά την Αυθόρμητη Ζήτηση
► Οργάνωση Εργασίας - Ανάθεση Αρμοδιοτήτων - Meetings Εργασίας
► Το Merchandising στο Φαρμακείο - Η Βιτρίνα
► Τα Είδη των Προβολών στο Φαρμακείο - Επιτυχημένες Εφαρμογές και Παρακολούθηση των Αποτελεσμάτων

4o Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ)
Κυριακή, 11 Δεκεμβρίου 2011:
► Νέες μορφές Μάρκετινγκ Πελατών - CRM
► Εφαρμόζοντας Επιτυχώς CRM Στρατηγικές - Μελέτες Περιπτώσεων
► Διαχείριση Αγορών και Αποθεμάτων
► Η Αποδοτική Διαχείριση Ραφιού
► Παρακολούθηση του Κέρδους και των Οικονομικών Δεικτών
► Εξασφαλίζοντας μια Βιώσιμη Ρευστότητα για το Φαρμακείο

Οι 10 Εκπαιδευτές:

Αυλωνίτης Γεώργιος - Καθηγητής Μάρκετινγκ, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Βοζίκης Αθανάσιος - Λέκτορας Οικονομικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Πειραιά

Γιαννήσης Αχιλλέας - Αναπληρωτής Διευθυντής, Διεύθυνση Λιανικής Τραπεζικής, Marfin Egnatia Bank

Δελημαργάς Χρήστος - Διευθύνων Σύμβουλος της CSA, Εταιρίας Ανάπτυξης Λογισμικού Διαχείρισης Φαρμακείου

Δημητρόπουλος Κώστας - Εμπορικός Διευθυντής της CSA

Ζάχαρας Μπάμπης - Υπεύθυνος Ανάπτυξης Λογισμικού Φαρμακείου της CSA

Καλλιβωκάς Ανδρέας - Φαρμακοποιός

Κοντάκος Γιάννης - Σύμβουλος της CSA

Πολλάλης Γιάννης - Καθηγητής Επιχειρησιακής Στρατηγικής, Πανεπιστήμιο Πειραιά

Χαραμή Πόπη - Φαρμακοποιός, Σύμβουλος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας


Χώρος Διεξαγωγής: Ξενοδοχείο ΑMALIA
Αμαλίας 10 και Ξενοφώντος, Σύνταγμα, 105 57 Αθήνα
Ώρες 10:00 έως 18:00

Παρέχονται Επιπλέον Δωρεάν:

  • Kαφές, τσάι, χυμοί, αναψυκτικά, γεύμα,
  • Έντυπο και CD με τις παρουσιάσεις του Σεμιναρίου και
  • Ατομικό Πιστοποιητικό Παρακολούθησης

Για δηλώσεις συμμετοχής, τους τρόπους πληρωμής και περισσότερες πληροφορίες για το Πρόγραμμα και τους Εκπαιδευτές, παρακαλούμε επικοινωνήστε με:

Θ. ΧΑΡΑΜΗ ΕΠΕ
Νίκης 57 - 174 55 Άλιμος, Αθήνα
Τ.: 210 984 3274
K.: 697 798 3094 - 693 253 7355
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Τιμές Προγραμμάτων
Πρόγραμμα 4 ημερών 800 + 23% ΦΠΑ = 984 € 
Πρόγραμμα 3 ημερών 690 + 23% ΦΠΑ = 848,7 €
Πρόγραμμα 2 ημερών 520 + 23% ΦΠΑ = 639,6 €
Πρόγραμμα 1 ημέρας 290 + 23% ΦΠΑ = 356,7 €
Εκπτώσεις: 2 άτομα 10% - 3 άτομα 15%
4 άτομα 20% - Φοιτητές 20%
Το Κόστος Εκπίπτει απο την Εφορία

e-learning-pharmamanage.gr


Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων