fbpx

Μετά την Πανδημία - Ποια η Κατάλληλη Διαχείριση στο Φαρμακείο;

Η υγειονομική κρίση, έχει επιταχύνει την εφαρμογή υπηρεσιών για την οικοδόμηση της πιστότητας των ασθενών, καθιστώντας απαραίτητη μια νέα μέθοδο διοίκησης του ανθρώπινου δυναμικού.

Μετά την Πανδημία - Ποια η Κατάλληλη Διαχείριση στο Φαρμακείο;

Μετά από περισσότερο από ενάμιση χρόνο διαρκούς προσπάθειας, οι ομάδες των φαρμακείων νιώθουν πλέον κούραση και χρειάζονται παρότρυνση και κινητοποίηση.

Οι φαρμακοποιοί βρίσκονται στην πρώτη γραμμή για περισσότερο από ενάμιση χρόνο για να αντιμετωπίσουν την τρέχουσα πανδημία.

Μία κατάσταση που επηρέασε όλους και δημιούργησε αβεβαιότητα για το μέλλον των ανθρώπων. 

Η καθημερινότητα ενός μεγάλου αριθμού φαρμακοποιών έχει γίνει πιο επίπονη. Συχνά, ήταν απαραίτητο να βελτιστοποιηθεί η επικοινωνία εντός των ομάδων, να αναδιοργανωθούν, να εκπαιδευτούν για νέες αποστολές που σχετίζονται με την Covid και να είναι στην πρώτη γραμμή των ειδήσεων για να ενημερώνουν και να καθησυχάζουν τους ασθενείς.

Ο κατακλυσμός αυτός πληροφοριών, απαιτεί περισσότερο από ποτέ, μια σωστή και αποτελεσματική διαχείριση.

«Δεν χρειάστηκε ποτέ να προσαρμοστούμε τόσο πολύ όσο τους τελευταίους 18 μήνες» ισχυρίζονται οι περισσότεροι φαρμακοποιοί. 

Η κρίση υγείας έχει αναδιανείμει τις υπηρεσίες στο φαρμακείο. Οι ομάδες έπρεπε να αντιμετωπίσουν το επείγον. 

Ένα εντυπωσιακό παράδειγμα: από τον πρώτο περιορισμό, τον Μάρτιο του 2020, αναδιοργανώθηκαν για να διασφαλίσουν τη συνέχιση της θεραπείας των ασθενών, να παρέχουν προστατευτικές μάσκες και μερικές φορές να παράγουν επίσης υδροαλκοολικά διαλύματα. 

Εξειδικεύτηκαν στον ιό και την πανδημία, όχι μόνο για τη διασφάλιση της τήρησης των υγειονομικών διαδικασιών στο φαρμακείο, αλλά και για να ενημερώσουν τους ασθενείς με όλα όσα έπρεπε να γνωρίζουν για την Covid.

Βελτιστοποίηση επικοινωνίας

Σε πολλές περιπτώσεις, η Covid προώθησε την επικοινωνία μεταξύ όλων των μελών της ομάδας. Όλοι πρέπει να υιοθετήσουν την ίδια στάση και να είναι ενημερωμένοι, παρέχοντας πληροφορίες σχετικά με την πανδημία στον ασθενή. 

Από την αρχή της κρίσης, αναδιοργανώθηκαν: πραγματοποιήσαν συναντήσεις για να συζητήσουν τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν, για την προστασία της ομάδας και των ασθενών. 

Συνεπώς, είναι απαραίτητη η διαχείριση της ομάδας, που βασίζεται στην ακρόαση και τη συζήτηση μεταξύ των ατόμων. Λαμβάνοντας πολλές ενημερώσεις και ειδοποιήσεις από έγκριτα μέσα ενημέρωσης του κλάδου και από τον ΠΦΣ, σχετικά με τη συμπεριφορά που πρέπει να ακολουθηθεί ενάντια στην Covid, έπρεπε να μεταφέρουν τις πληροφορίες αυτές, γρήγορα στην ομάδα και να δράσουν αναλόγως. 

Για το λόγο αυτό, έπρεπε να θεσπιστούν αποτελεσματικές διαδικασίες επικοινωνίας όπως συχνότερες συναντήσεις, για να διασφαλιστεί πως όλοι γνωρίζουν. 

Γνωρίζοντας τον τρόπο ανάθεσης αρμοδιοτήτων

Αντιγονικά τεστ, σωστή χρήση μάσκας, εμβολιασμός, ενημέρωση ασθενών ...

Με την Covid και τις νέες αποστολές που έχει δημιουργήσει, ο ανθρώπινος χρόνος στο φαρμακείο πρέπει να αυξηθεί. 

Σήμερα, ο αδειούχος φαρμακοποιός δεν μπορεί να κάνει τίποτα μόνος του. Πρέπει να βασιστεί στην ομάδα του. Οι φαρμακοποιοί που λειτουργούν σωστά και κάνουν το καλύτερο, είναι εκείνοι που ξέρουν πώς να αναθέτουν βασικές αποστολές στην ομάδα τους. 

Η κρίση, εξάλλου, κατέστησε δυνατή την ενίσχυση του επαγγέλματός τους, καθώς οι τελευταίοι μπορούν επίσης να κάνουν και rapid test. Για να είναι δυνατή η ανάθεση μιάς αρμοδιότητας, είναι απαραίτητο να επιτρέψετε στις ομάδες σας να μάθουν και να εξοικειωθούν με τα νέα αυτά καθήκοντα και τις διαδικασίες για την προστασία του πληθυσμού από την πανδημία . 

Αυτό συνέβη σε μεγάλο βαθμό στα ελληνικά φαρμακεία. Τα φαρμακεία έχουν δείξει την ικανότητά τους να προσαρμόζονται και να εκπαιδεύονται πολύ γρήγορα. 

Το γεγονός ότι ανήκεις σε μια ομάδα ήταν μια πολύτιμη βοήθεια για την αποκρυπτογράφηση και την εφαρμογή κυβερνητικών αποφάσεων που εξελίσσονται πολύ γρήγορα. 

 Καθοδηγείστε και παρακινήστε τις ομάδες σας

Η διαχείριση μετά την Covid αντιμετωπίζει μια μεγάλη δυσκολία: αυτή της πρόσληψης φαρμακοποιών και γενικά ικανού προσωπικού.  

Όλες αυτές οι αποστολές που προστίθενται στην κύρια δραστηριότητά του φαρμακείου είναι πολύ χρονοβόρες. Συνοδεύονται από σημαντικά διοικητικά καθήκοντα και δεν αμείβονται στην εύλογη αξία τους. 

Αυτό μπορεί να αποθαρρύνει τους φαρμακοποιούς. Όλες οι νέες δραστηριότητες που συνδέονται με την πανδημία δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν χωρίς μια συνεκτική και αποτελεσματική ομάδα. 

Είναι περισσότερο από ποτέ απαραίτητο να τονωθεί μια θετική δυναμική, μια καλοπροαίρετη διοίκηση, ακούγοντας κάθε μέλος του προσωπικού.

Δημιουργήστε μια ιδιαίτερη σχέση με τους ασθενείς

Από την αρχή της κρίσης, ο φαρμακοποιός έχει γίνει η ουσιαστική πύλη για το σύστημα υγείας. Κατά το πρώτο lockdown, σχεδόν όλα τα ιατρεία ήταν κλειστά.

Οι φαρμακοποιοί οργανωθήκαν για την ανανέωση των θεραπειών χρόνιων ασθενειών, να ενημερώνουν το κοινό σχετικά με τον κορωνοϊό, το κλείσιμο των ραντεβού για εμβολιασμό κ.λπ.. 

Η κρίση είχε το πλεονέκτημα να τονίσει την εμπιστοσύνη που έχουν οι Έλληνες στα φαρμακεία. Για ορισμένα φαρμακεία, η Covid ήταν μια ευκαιρία να έρθουν πιο κοντά στους ασθενείς, προσφέροντάς τους νέες υπηρεσίες.

Η κρίση υγείας έχει επιταχύνει την καθιέρωση άλλων τύπων υπηρεσιών για την οικοδόμηση της πιστότητας των ασθενών. Ένας αρκετά ικανός αριθμός συνταγών, εκτελέστηκε με την άυλη συνταγογράφηση. 

Ορισμένοι φαρμακοποιοί έχουν επεκτείνει τα ψηφιακά αρχεία πελατών τους ή έχουν αρχίσει να στέλνουν ενημερωτικά newsletters στους ασθενείς τους. Πλέον, πολλοί φαρμακοποιοί σκέφτονται τρόπους ψηφιοποίησης της επικοινωνίας τους με τους ασθενείς.

e-learning-pharmamanage.gr


Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων