fbpx

Προσαρμοστείτε στην Πελατεία σας

Η άριστη γνώση των φαρμάκων και παραφαρμάκων χωρίς τη γνώση του προφίλ των πελατών σας δεν είναι αρκετή στη σύγχρονη, υπερανταγωνιστική εποχή.

Πλέον, για να διακριθεί ένα φαρμακείο, προϋπόθεση είναι η ενσωμάτωση νέων προϊόντων και υπηρεσιών που θα κινήσουν το ενδιαφέρον των πελατών.

Προσαρμοστείτε στην Πελατεία σας.

Κατά συνέπεια ο φαρμακοποιός αναλαμβάνει ένα νέο ρόλο που απαιτεί την κατάλληλη επιλογή και προώθηση νέων υπηρεσιών και νέων προϊόντων που συμβαδίζουν με τις σύγχρονες ανάγκες της πελατείας του.

Πριν αποφασίσετε να επενδύσετε σε μια νέα υπηρεσία ή μια νέα κατηγορία, ορισμένα δεδομένα σε αριθμούς μπορείτε να τα έχετε εύκολα χάρη στο λογισμικό σας.

Όπως για παράδειγμα η κατανομή των πελατών σας ανά ηλικία και γένος. Παράλληλα όμως, πρέπει να ακολουθήσετε και ορισμένους κανόνες που θα αναφέρουμε παρακάτω.

Μια νέα επιλογή είναι συλλογική υπόθεση

- Η ενημέρωση της ομάδας για τα νέα σας σχέδια είναι πρωταρχικής σημασίας.

Εάν σχεδιάζετε να κάνετε μια ανακαίνιση ή μια αναδιάταξη του χώρου, ή αν έχετε παραγγείλει μια νέα μάρκα, οι εργαζόμενοι πρέπει να είναι ενημερωμένοι, καθώς μια ενδεχόμενη άγνοια από μέρους τους αρκεί για να τους αποθαρρύνει και να αισθανθούν ότι δεν συμμετέχουν στα σχέδια της επιχείρησης.

- Προκειμένου να προσδιοριστεί ποιος υπάλληλος είναι κατάλληλος να αναλάβει την προώθηση μιάς κατηγορίας ή μιας νέας μάρκας που τοποθετείται στο φαρμακείο, σημαντική είναι η γνώση των ικανοτήτων, των δυνατοτήτων καθώς και των κινήτρων κάθε μέλους της ομάδας.

Στο πλαίσιο αυτό, μια συνάντηση εργασίας θα μπορούσε να αποβεί χρήσιμη και να ξεδιαλύνει τα πράγματα.

- Κάθε είδους εξειδίκευση στην προώθηση μίας νέας κατηγορίας ή μάρκας, προϋποθέτει μια βασική εκπαίδευση και κατάρτιση, ώστε η προσέγγιση και η συμβουλή προς τον πελάτη να είναι αξιόπιστη.

Φυσικά για να υλοποιηθεί ένα τέτοιο βήμα, θα πρέπει να σχεδιαστεί το κατάλληλο πλάνο εκπαίδευσης των εργαζομένων.

Προσοχή στην καταλληλότητα της επιλογής σας!

Βεβαιωθείτε ότι η νέα σας προσφορά δεν αλλάζει την εικόνα του φαρμακείου σας, διότι η τοποθέτηση μιας νέας μάρκας / κατηγορίας, μπορεί να ανταποκρίνεται μεν στις προσδοκίες των πελατών σας, αλλά να μην είναι συμβατή με το προφίλ του φαρμακείου σας.

Αναπτύξτε ένα σχέδιο δράσης

- Οργανώστε τη διαχείριση του τμήματος

Τα πράγματα πρέπει να καθοριστούν τέλεια πριν από την εφαρμογή τους:

Ποιος φροντίζει για την κατηγορία; Πόσες μάρκες να διαλέξετε; Ποιος είναι υπεύθυνος για τον χώρο; Τι πολιτική τιμολόγησης; Ποιο περιθώριο κέρδους να καθορίσετε;

- Ορισμός στόχων

Αποφύγετε την παγίδα στόχων που είναι πολύ δύσκολο να επιτευχθούν. Είναι καλύτερο να προβλεφθεί μια σταδιακή εξέλιξη στην κερδοφορία του νέου τμήματος.

- Καθορισμός χρονοδιαγράμματος προβολών

Ο καθορισμός χρονοδιαγράμματος προβολών είναι απαραίτητος για να μπορέσετε να αναπτύξετε πραγματικά μια προβολή και να αναδείξετε την εμπειρία σας στους πελάτες.

Τα θέματα πρέπει να επιλεγούν εκ των προτέρων και οι ημερομηνίες των προβολών να είναι γνωστές σε ολόκληρη την ομάδα.

- Μηνιαίες συναντήσεις

Οργανώστε μηνιαίες συναντήσεις που σας επιτρέπουν να παρακολουθείτε τακτικά τα θέματα και να μην αφήνετε ένα πρόβλημα να γιγαντωθεί.

e-learning-pharmamanage.gr


Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων