fbpx

Λόγοι για να Αποφασίσετε μία Ανακαίνιση

Πώς πρέπει να επανασχεδιάσουμε και να ανακαινίσουμε το Φαρμακείο;

Πως με την ανακαίνιση θα αυξήσουμε τις πωλήσεις μας;

Συχνές ερωτήσεις, που συνήθως καταλήγουν στην απόφαση μίας ανακαίνισης.

Σε όλες τις περιπτώσεις, στόχος είναι:

  • Να αυξήσουμε το χώρο των πωλήσεων,
  • Να κερδίσουμε μέτρα στα ράφια και
  • Να διευκολύνουμε και να βελτιώσουμε την προσέγγιση του πελάτη προς τα εκτιθέμενα προϊόντα.

Με άλλα απλά λόγια, να μεγιστοποιήσουμε το χώρο πωλήσεων!

Λόγοι για να Αποφασίσετε μία Ανακαίνιση

Αναμφισβήτητα, η ανακαίνιση του φαρμακείου αυξάνει πάντα τον τζίρο...

Αλλά η εμπορικά μελετημένη ανακαίνιση και όχι μόνο η «όμορφη», είναι αυτή που φέρνει την αύξηση των πωλήσεων και την γρήγορη απόσβεση της επένδυσής σας.

Μελετήστε όμως τους "πραγματικούς λόγους", που το Φαρμακείο σας θα χρειαστεί την ανακαίνιση:

  • Τζίρος σταθερός ή με πτωτική τάση.
  • Έναρξη λειτουργίας ενός νέου σύγχρονου φαρμακείου στην περιοχή σας.
  • Πελάτες που δε βρίσκουν μεγάλη ποικιλία παραφαρμακευτικών προϊόντων.
  • Πολύ περιορισμένος χώρος πωλήσεων.
  • Σχετική φθορά των επίπλων.
  • Και τελικά η μεγάλη και βασική ψυχολογική ανάγκη για αλλαγή!

Όταν θέλετε να κάνετε μια νέα κίνηση, πολλές φορές δε χρειάζεται να «ξηλώσετε» όλο το φαρμακείο!

Λόγοι για να Αποφασίσετε μία Ανακαίνιση

Η βελτίωση του φωτισμού, ο νέος σχεδιασμός των πάγκων εξυπηρέτησης πελατών, μερικές νέες γόνδολες προβολής, ή η προσθήκη μίας νέας συρταριέρας για τα φάρμακα, σίγουρα θα δώσουν μια «νέα πνοή» στο χώρο σας.

www.PharmaManage.gr 

e-learning-pharmamanage.gr


Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων