fbpx

Μπορούμε να Μιλήσουμε για την Τιμή στο Φαρμακείο;

Με τα φαρμακεία που κάνουν μεγάλες εκπτώσεις, τους διαδικτυακούς ιστότοπους των φαρμακείων και τις ελλείψεις ορισμένων φαρμάκων, η δυσπιστία των ασθενών απέναντί σας φαίνεται να έχει αρχίσει.

Οι τιμές ορισμένων παραφαρμάκων έχουν γίνει ταμπού στο φαρμακείο και ορισμένοι φαρμακοποιοί πληρώνουν βαρύ τίμημα για αυτό.

Πώς να ανακτήσετε την εμπιστοσύνη, να αποφύγετε την ταλαιπωρία και να απαντήσετε στις πιο συχνές αντιρρήσεις;

Μπορούμε να Μιλήσουμε για την Τιμή στο Φαρμακείο;

Προβλέψτε

Κατ' αρχάς, μην βρεθείτε απροετοίμαστος όταν πρόκειται για χρήματα.

Πράγματι, εάν μιλάμε για ελλείψεις, υπερβολικά υψηλές τιμές ή γενόσημα φάρμακα, η πρόβλεψη των αντιρρήσεων των ασθενών καθιστά δυνατή την προετοιμασία αποδεκτών απαντήσεων και την αποφυγή λανθασμένων αντανακλαστικών απαντήσεων όπως «Δεν επιστρέφεται αυτό το φάρμακο, οπότε θα πρέπει να το κρατήσετε έτσι κι αλλιώς».

«Πόσο κοστίζει;» ή «Είναι ακριβό!»

Για να αποφύγετε παρεξηγήσεις, προτείνουμε να στοχεύσετε πολλούς τομείς: πρώτον, μελετήστε μια πολιτική τιμολόγησης όσον αφορά τους πελάτες και συγκρίνετε τις τιμές με τα γειτονικά φαρμακεία.

Στη συνέχεια, σεβαστείτε τους κανόνες εμφάνισης τιμών (σαφείς και ευανάγνωστες ετικέτες και τιμές ελεύθερα προσβάσιμες από το κοινό κ.λπ.).

Τέλος, κατά τη διάρκεια της πώλησης, διαμορφώστε την τιμή το συντομότερο δυνατό και τονίστε τα πλεονεκτήματα του σκευάσματος (ταχύτητα δράσης ενός φαρμάκου, γεύση βατόμουρου για ένα σιρόπι, ευκολία χρήσης μιας γαληνικής φόρμουλας κ.λπ.).

Μόλις ακολουθηθούν αυτές οι συμβουλές, η τιμή δεν είναι πλέον ταμπού γιατί ακόμη κι αν αποτελεί μέρος της πώλησης, οι πελάτες που εισέρχονται σε ένα φαρμακείο αναζητούν κυρίως φαρμακευτική αποτελεσματικότητα και ανθρώπινες σχέσεις.

Επιπλέον, μπορείτε να μιλάτε για το κόστος σε σχέση με το όφελος.

Δηλαδή, κατά τη διάρκεια μιας σχετικής συμβουλής, εξηγήστε τα πλεονεκτήματα μιας πλήρους θεραπείας που δρα σε όλα τα συμπτώματα.

Για παράδειγμα, εάν απαιτείται μια καλή οδοντόκρεμα για όλη την οικογένεια, μπορείτε να προτείνετε μια κλασική οδοντόκρεμα για τον πατέρα, μια οδοντόκρεμα κατάλληλη για ευαίσθητα ούλα για τη σύζυγό του και μια συγκεκριμένη οδοντόκρεμα για το παιδί τους και να τους υπενθυμίσετε ότι τελικά ο καθένας έχει μια οδοντόκρεμα προσαρμοσμένη στις δικές του ανάγκες και το κόστος είναι υψηλότερο σήμερα, αλλά τρεις οδοντόκρεμες θα διαρκέσουν τρεις φορές περισσότερο.

«Ο συνάδελφός σας είναι φθηνότερος»

Αντιμέτωποι με αυτό το παράπονο, είναι σημαντικό να εξηγήσετε απλά τους λόγους για αυτές τις διαφορές τιμών.

Για παράδειγμα, μπορείτε να πείτε: «Ευχαριστώ που μου το επισημάνετε.

Αλλά πρέπει να γνωρίζετε πως για τα συμπληρώματα διατροφής οι τιμές είναι ελεύθερες και δεν υπάρχει σταθερή τιμή.

Ίσως ο συνάδελφος τα προμηθεύεται σε μεγαλύτερες ποσότητες με αποτέλεσμα να έχει μεγαλύτερη έκπτωση κατά την αγορά τους από την εταιρεία.»

Γενόσημα

Τα γενόσημα φαίνεται πλέον πως είναι καλά αποδεκτά και δεν προκαλούν τόσες αντιρρήσεις όπως παλαιότερα.

Ωστόσο, κατά τη διάρκεια μιας υποκατάστασης, πριν ξεκινήσετε μια συνομιλία σχετικά με τη φθηνότερη τιμή του γενόσημου προϊόντος σε σύγκριση με το πρωτότυπο, φροντίστε να ελέγξετε ότι η τιμή του είναι πράγματι φθηνότερη!

Ερώτηση τιμής μέσω τηλεφώνου

Οι ερωτήσεις μέσω τηλεφώνου δεν είναι ασυνήθιστες.

Ο συνομιλητής είναι συχνά κάποιος άγνωστος στο φαρμακείο που αναζητά πληροφορίες σχετικά με κάποιο προϊόν.

Έτσι λοιπόν, μπορείτε να επισημάνετε πως η πώληση στο φαρμακείο δεν περιορίζεται σε μια τιμή και μπορείτε να τους προτείνετε να περάσουν από το φαρμακείο προκειμένου να απαντήσετε προσωποποιημένα στις ερωτήσεις τους, με βάση τις δικές τους ανάγκες.

Έτσι, η συζήτηση για τα χρήματα παύει να είναι ταμπού όταν είστε προετοιμασμένος και όταν η πώληση συνοδεύεται από σταθερές και ικανές συμβουλές.

Μην ξεχνάτε πως η ποιότητα των φαρμακευτικών συμβουλών είναι ανεκτίμητη...

e-learning-pharmamanage.gr


Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων