fbpx

Internet και Κοινωνικά Δίκτυα. Τι να Επιλέξετε;

Μιλώντας για την προβολή ενός φαρμακείου, πρέπει να σημειωθεί πως η αντιστοιχία μεταξύ ιστοτόπου και σελίδας στο Facebook, οφείλει να βρίσκεται σε μία ισορροπία, σε ό,τι αφορά το περιεχόμενο.

Πιο συγκεκριμένα, και τα δύο χρησιμοποιούνται για την παρουσίαση στοιχείων του ιατρείου όπως: Ωρών λειτουργίας, υπηρεσίες που προσφέρει...

Ακόμη, μπορεί να γίνει ενημέρωση  και διάδοση πληροφοριών υγείας που σχετίζονται με την εποχικότητα ή την επικαιρότητα (εμβολιασμοί, ειδικοί έλεγχοι υγεία…).Internet και Κοινωνικά Δίκτυα. Τι να Επιλέξετε; Θέσατε σε προτεραιότητα τους στόχους σας

Εάν η διαδικτυακή σας παρουσία στοχεύει στο να προσφέρει εξ αποστάσεως υπηρεσίες και πληροφορίες στους ασθενείς σας, είναι καλύτερα να επιλέξετε έναν ιστότοπο.

Οι πάροχοι στη δημιουργία ιστοσελίδων έχουν την δυνατότητα πλέον να περιλάβουν ενότητες στον ιστότοπό σας, για την παροχή καινοτόμων υπηρεσιών στους ασθενείς.

Προσφέρεται λοιπόν η δυνατότητα ανάπτυξης πολλών υπηρεσιών, στις οποίες το Facebook δεν μπορεί να ανταποκριθεί.

Αν πάλι ο στόχος σας επικεντρώνεται στην ικανότητα αλληλεπίδρασης με τους ασθενείς έξω από τους τοίχους του ιατρείου, το Facebook είναι αυτό στο οποίο θα πρέπει να στραφείτε.

Ένας χρήστης που εγγράφεται στη σελίδα ενός ιατρείου, θα μπορούσαμε να πούμε πως δέχεται πλέον να είναι μέλος της οικογένειας του ιατρείου. 

Ενισχύστε την αλληλεπίδραση στα κοινωνικά δίκτυα

Στο Facebook, οι δυνατότητες αλληλεπίδρασης είναι πολύ περισσότερες από ότι σ’ έναν ιστότοπο, όπου ο επισκέπτης παραμένει γενικά παθητικός.

Οι ασθενείς στο Facebook έχουν την δυνατότητα να σχολιάσουν, να μοιραστούν δημοσιεύσεις και να γράψουν τις κριτικές τους για το ιατρείο σας.

Κάνοντας like στη σελίδα σας, συμβάλλουν στη διάδοση πληροφοριών που αφορούν το ιατρείο, γεγονός που κάνει γνωστή την ύπαρξη της σελίδας και σε άλλους χρήστες.

Συνεπώς, το κυνήγι των like, είναι ένα ζήτημα που δεν πρέπει να αγνοηθεί. Προφανώς, απαραίτητη είναι και  η επικοινωνία στον χώρο του ιατρείου, με σκοπό τη γνωστοποίηση της σελίδας σας και το κάλεσμα των πελατών να κάνουν like σε αυτή.

Μέτρηση και ανάλυση της επισκεψιμότητας στο διαδίκτυο

Όπως είναι φυσικό, η αύξηση του αριθμού των επισκέψεων στην ιστοσελίδα, προϋποθέτει την ορατότητά της στις μηχανές αναζήτησης.

Στην περίπτωση αυτή, ο ιστότοπος προσφέρει καλύτερες εγγυήσεις.

Γράφοντας στη μηχανή αναζήτησης του Google "Παθολόγοι στην Λάρισα" για παράδειγμα, θα έχουμε εμφάνιση των σελίδων που χρησιμοποιούν το Google MyBusiness, καθώς και των ιστοτόπων με τη μεγαλύτερη προτίμηση.

Η παρατήρηση αυτή, ισχύει και όταν εισάγουμε στη μηχανή αναζήτησης το όνομα ενός συγκεκριμένου ιατρείου με την πόλη.

Παρατηρείται επίσης, πως η σελίδα του Facebook έρχεται στην 3η ή 4η θέση στην σειρά εμφάνισης.

Από την άλλη πλευρά όμως, η δυναμική του κοινού στο Facebook είναι πολύ μεγαλύτερη.

Το 60% των πελατών ενός ιατρείου κατέχει προσωπική σελίδα στο Facebook, την οποία οι περισσότεροι επισκέπτονται αρκετά συχνά.

Σε κάθε περίπτωση όμως η αύξηση του κοινού δεν αποτελεί δεδομένο.

Κατά την παροχή υπηρεσιών, σκεφτείτε πως η μέση επισκεψιμότητα μιας σελίδας κυμαίνεται μεταξύ 50 και 100 επισκέψεων τον μήνα.

Μια σελίδα στο Facebook, έχει κατά μέσο όρο από 100 έως 250 ακολούθους. Μερικές φορές και πολύ περισσότερους, όταν ενεργοποιείται μία στοχευμένη στρατηγική προσέγγισης.

Το σύστημα των "like", αποτελεί επίσης ένα τρόπο αύξησης του κοινού, με άμεσα αποτελέσματα. Στην αρχική σελίδα του ιστοτόπου, οι χρήστες του διαδικτύου μπορούν να βρίσκουν βασικές πληροφορίες, όπως π.χ. τις ώρες λειτουργίας ή ακόμη και μια ροή πληροφοριών που σχετίζονται με την υγεία.

Η εξειδίκευση του ιατρείου σε ορισμένους τομείς της ειδικότητας του ιατρού πρέπει να αναρτηθεί επίσης.

Μέσω του ιστοτόπου, μπορεί επίσης να προωθηθεί και η σελίδα του Facebook, δίνοντας πρακτικές πληροφορίες, θεσμικές ή επιστημονικές.

Η δημιουργία και η τακτική ενημέρωση της ιστοσελίδας, είναι κάτι που μπορείτε να κάνετε και μόνοι σας, ωστόσο επειδή η εργασία αυτή είναι χρονοβόρα, μπορείτε να απευθυνθείτε σε μια ειδική εταιρεία, η οποία θα σας παρέχει μια ροή πληροφοριών με θέματα που αφορούν το ιατρείο σας.

Για να διαχειριστείτε όλα τα άλλα, θα πρέπει να καταναλώνετε κατά μέσο όρο τριάντα λεπτά την ημέρα. Η επένδυση αυτή, αξίζει τον κόπο.

Internet και Κοινωνικά Δίκτυα. Τι να Επιλέξετε;

Στην ιστοσελίδα δεν υπάρχει συμμετοχή του κοινού όπως στο Facebook. Τα αποτελέσματα λοιπόν, είναι πιο σημαντικά εκεί.

Η αλληλεπίδραση αυτή μπορεί να ενισχυθεί και με τη βοήθεια των διαγωνισμών που θα διοργανώνονται μέσω της σελίδας. Με τη ραγδαία ανάπτυξη του Facebook, το οποίο προσελκύει πλέον εκατομμύρια χρήστες καθημερινά στην Ελλάδα, δεν τίθεται ζήτημα σε ό,τι αφορά την παρουσία σας σε αυτό το κοινωνικό δίκτυο.

Πλέον, όλο και περισσότερα ιατρεία δημιουργούν τη δική τους σελίδα και δραστηριοποιούνται παράλληλα και μέσω Facebook.

Ωστόσο, για την προώθηση των διαδικτυακών υπηρεσιών που έχουν συσταθεί με σκοπό την εξυπηρέτηση του πελατολογίου σας, είναι καλύτερο να βασιστείτε στη δημιουργία ενός ιστοτόπου.

Και αν διστάζετε ή δυσκολεύεστε να αποφασίσετε ανάμεσα σ’ έναν ιστότοπο ή μια σελίδα στο Facebook, ξεκινήστε θέτοντας μια συγκεκριμένη στρατηγική με βάση τους στόχους σας.

Ούτως ή άλλως το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν πλέον βασικούς μοχλούς επικοινωνίας και ανάπτυξης, τους οποίους θα ήταν κρίμα να μην εκμεταλλευτείτε προς όφελος της επιχείρησής σας.

Κόστος και τιμές

Θεωρητικά, ο σχεδιασμός ενός ιστοτόπου φαίνεται πολύ πιο δαπανηρός από τον σχεδιασμό μιας σελίδας στο Facebook, κάτι το οποίο είναι δωρεάν.

Για να παραμείνει μία σελίδα ενεργή όμως, θα πρέπει να ενημερώνεται συνεχώς και να τροφοδοτείται με τουλάχιστον δύο δημοσιεύσεις την εβδομάδα.

Αυτό σημαίνει πως ή πρέπει να αφιερώσετε λίγο παραπάνω από τον χρόνο σας ή να αναθέσετε την εργασία αυτή σε εξωτερικούς παρόχους.

Στην τελευταία περίπτωση υπολογίστε περίπου 100€ το μήνα για να έχετε έναν ιστότοπο και περίπου 100€ για μια σελίδα στο Facebook.

H επιλογή μεταξύ ιστοσελίδας και σελίδας στο Facebook θα εξαρτηθεί από τους στόχους σας. Ιδανικά όμως, κάθε ιατρείο πρέπει να έχει παρουσία και στα δύο μέσα, καθώς μόνο ο συνδυασμός τους μπορεί να είναι αποτελεσματικός στην αύξηση του κοινού.

Και μία χρήσιμη συμβουλή!

Μην επιλέξετε να ξεκινήσετε μια σελίδα στο Facebook αν δεν σκοπεύετε να την ενημερώνετε τακτικά.

Θα δημιουργηθεί μία κακή εικόνα για το ιατρείο σας. Σε αυτήν την περίπτωση, επιλέξτε καλύτερα τη δημιουργία ενός ιστοτόπου!.

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


e-learning-pharmamanage.gr


Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων