fbpx

Ποιες είναι οι Προσδοκίες από τη Δημιουργία Ιστοσελίδας του Φαρμακείου;

Με την εξέλιξη της ψηφιακής τεχνολογίας, η παρουσία των φαρμακείων στο διαδίκτυο, είναι απαραίτητη. Ποια στάση όμως πρέπει να υιοθετήσετε και ποιες ψηφιακές μορφές να αναπτύξετε για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις δυνατότητες της ψηφιακής τεχνολογίας;Ποιες είναι οι Προσδοκίες από τη Δημιουργία μιας Ιστοσελίδας του Φαρμακείου;

Google My Business - ένα βασικό δομικό στοιχείο

Χωρίς να λαμβάνεται υπ’ όψη το περιεχόμενο της ιστοσελίδας, η μηχανή αναζήτησης αναγνωρίζει τα πρώτα στοιχεία που ικανοποιούν συγκεκριμένες προδιαγραφές, χάρη σε αυτό το γρήγορο σύστημα αναγνώρισης και προσανατολισμού που αναπτύχθηκε από την Google και ονομάστηκε Google My Business.

Σήμερα, το ελάχιστο που απαιτείται για να υπάρχει μια επιχείρηση στο διαδίκτυο, είναι να διεκδικήσει και να ολοκληρώσει τη σελίδα της στο Google My Business.

Η υπηρεσία αυτή, καθιστά δυνατή την εμφάνιση αποτελεσμάτων, ανάλογα με την αναζήτηση που υποβάλλεται από τον χρήστη του Διαδικτύου.

Όσο περισσότερο εμπλουτίζεται η σελίδα αυτή, τόσο περισσότερο το φαρμακείο ανεβαίνει στην κορυφή των αποτελεσμάτων, κάτι το οποίο ονομάζεται SEΟ (Search Engine Optimization).

Αυτό που θέλει η Google, είναι να διατηρήσει τους χρήστες του Διαδικτύου, να διευκολύνει τη ζωή τους και τελικά να τους ικανοποιήσει. Το Google My Business αποτελεί μια δωρεάν υπηρεσία, απαραίτητη για τη διασφάλιση καλής προβολής και είναι επιπλέον, εύκολη στη διαχείρηση.

Μέσω ενός Web Site προωθούνται τα δυνατά σημεία του φαρμακείου

Σύμφωνα με τις αναζητήσεις που κάνουν οι χρήστες του διαδικτύου, η Google οδηγεί σε ιστοσελίδες αναγνωρισμένων φαρμακείων και προσφέρει έναν άμεσο σύνδεσμο προς αυτές, για περαιτέρω έρευνα από τους χρήστες.

Κατανοούμε καλύτερα την αξία του να έχουμε ιστοσελίδα, με την προϋπόθεση ότι ο χώρος αυτός στο διαδίκτυο, θα είναι πραγματικά χρήσιμος.

Η δημιουργία μιας ιστοσελίδας, μόνο για να έχουμε ιστοσελίδα, είναι άχρηστη και δεν προσφέρει όφελος εάν δεν αποτελεί μέρος μιας συνολικής στρατηγικής της επιχείρησης.

Η ύπαρξη της ιστοσελίδας, αναδεικνύει την αξία του φαρμακείου, βοηθά στην προώθηση κάθε υπηρεσίας ή προϊόντος και βοηθά στην προσέλκυση νέων πελατών ή στη διατήρηση του ενδιαφέροντος των τακτικών πελατών.

Αυτό προϋποθέτει ότι το φαρμακείο θα έχει καθορίσει μια σταθερή στρατηγική ανάπτυξης της. Μεταξύ των διαφόρων στοιχείων που αναζητούν οι χρήστες του Διαδικτύου, είναι τα είδη προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων των εναλλακτικών μορφών θεραπείας όπως της αρωματοθεραπείας ή φυτοθεραπείας όπως επίσης και οι υπηρεσίες.

Απλή ιστοσελίδα ή και ηλεκτρονικό εμπόριο;

Ο στόχος δημιουργίας της ιστοσελίδας είναι η αύξηση των πωλήσεων στο φαρμακείο, χρησιμοποιώντας τη δύναμη του διαδικτύου. Ορισμένα φαρμακεία μπορεί να επιλέξουν να προχωρήσουν περαιτέρω, αναπτύσσοντας μια υπηρεσία ηλεκτρονικού εμπορίου. Υπάρχουν αρκετά eshops φαρμακείων, αλλά δεν είναι όλα ενεργά.

Μάλιστα, στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή, περίπου μόνο 5-6 φαρμακεία έχουν διατηρήσει αποδοτική δραστηριότητα ηλεκτρονικού εμπορίου, με μηνιαία επισκεψιμότητα που ξεπερνά τους 10.000 χρήστες.

Κοινωνικά δίκτυα: ένα εργαλείο επικοινωνίας

Σε αντίθεση με αυτό που πιστεύουν πολλοί, τα κοινωνικά δίκτυα δεν συμβάλλουν στην ενίσχυση της παρουσίας στο διαδίκτυο, λόγω του ότι οι σελίδες αυτές, δεν λαμβάνονται υπ όψη από την Google.

Για παράδειγμα, μόνο ένα πολύ μικρό ποσοστό επισκεψιμότητας σε κορυφαίες ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου προέρχεται από κοινωνικά δίκτυα (Facebook, Instagram), το οποίο υπολογίζεται να είναι λιγότερο από το 1% των εκατομμυρίων επισκέψεων που δέχονται οι σελίδες αυτές, κάθε μήνα.

Με άλλα λόγια, μόνο και μόνο επειδή οι δημοσιεύσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης λαμβάνουν μεγάλη προσοχή δεν σημαίνει πως η επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα του φαρμακείου θα εκτοξευθεί.

Ωστόσο, θα ήταν επικίνδυνο να αγνοήσουμε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: πρέπει να δούμε τα κοινωνικά δίκτυα ως χρήσιμα εργαλεία επικοινωνίας.

Η αποχή από τα κοινωνικά δίκτυα, αφήνει μεγαλύτερο χώρο για προβολή των ανταγωνιστών. Ορισμένα φαρμακεία επιλέγουν να αναθέσουν τη δημιουργία και διαχείριση των δικτύων αυτών σε εξειδικευμένους υπαλλήλους (community managers) ή σε εξωτερικούς παρόχους.

Τα κοινωνικά δίκτυα καθιστούν δυνατό τον εκσυγχρονισμό της εικόνας του φαρμακείου και κάνουν τους φαρμακοποιούς  να είναι πιο προσιτοί ως επαγγελματίες υγείας στο κοινό τους.

Επιπλέον, μέσω των κοινωνικών δικτύων, ο φαρμακοποιός μπορεί να γίνει πιο συμπαθής αλλά και να προβάλλει τον επαγγελματισμό του δίνοντας χρήσιμες συμβουλές. Όλα αυτά συμβάλλουν στη δημιουργία μιας καλής και επαγγελματικής εικόνας.

Η διαχείριση ενός λογαριασμού στα κοινωνικά δίκτυα είναι και μια τέχνη: πρέπει να είσαι δημιουργικός, να ξέρεις πώς να στοχεύεις στις προσδοκίες των ακολούθων σου. Δεν έχει νόημα η συνεχής ανάρτηση δημοσιεύσεων.

Αντίθετα, είναι καλύτερο να επιλέγετε ενδιαφέρουσες, χρήσιμες πληροφορίες για αναρτήσεις και να διατηρείτε μία κανονική ροή στις δημοσιεύσεις.

Όπως και με την ιστοσελίδα, η απόδοση της επένδυσης που κάνουμε στα κοινωνικά δίκτυα, είναι δύσκολο να μετρηθεί, όμως αδιαμφισβήτητα το μέσο αυτό βοηθά στη διατήρηση της επικοινωνίας με τους πελάτες.

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


e-learning-pharmamanage.gr


Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων